За статистикою більшість аварій за участі маршрутних таксі відбувається через те, що водії відволікаються на сторонні справи, наражаючи при цьому пасажирів на небезпеку.
Читайте також: "Пішла геть!" – водій луцької маршрутки вигнав матір з дитиною із салону
Доки у маршрутках не працюватимуть контролери, які видаватимуть квитки та решту пасажирам, доти порядку із пасажирським автотранспортом у Луцьку не буде. Натомість перевізники не хочуть змін, бо коли працює "обілечування" пасажирів – показуються реальні доходи, на які накладаються реальні податки. Таким чином водії змушені самі відраховувати решту.
Виходить, що водії стали заручниками ситуації? Адже для того щоб дати решту пасажирам, потрібно зосередитись на грошах і на правильності відрахування, тобто, таким чином, водії відволікаються від дороги, створюючи аварійні ситуації.
Перевізники випускають на маршрути менше автобусів, мотивуючи це високою вартістю пального, з’їжджають з вечірніх рейсів, бо це неприбутково, крім того, багато водіїв не дотримуються графіків руху, не миють маршруток тощо. При цьому перевізники постійно наполягають на підвищенні тарифу на проїзд.
Читайте також: "Ми вимагаємо не хамського відношення у луцьких маршрутках", – Григорій Пустовіт
Дуже часто решта, яку передає водії пасажирам, просто не доходить в ті руки, які потрібно і потім уже починається звинувачення одне одного у крадіжках. Тож якби у маршрутках діяла така ж система, як і в тролейбусах, аваріних ситуацій та хамовитого ставлення між водіями та пасажирами не було.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
Справедливий
20.06.2018 12:10:30
В тролейбусах теж позавчорашній день. Потрібно впроваджувати електронні системи оплати проїзду. Тоді буде чітко відслідковуватись пасажиропотік, доходи, кількість пільговиків, тощо. Повірте, тоді на деяких маршрутах вартість може бути і 3,00грн.