Луцький автоскладальний завод "Богдан Моторс" позичив у державному банку 1 млрд 300 млн гривень. І не поспішає віддавати гроші. Між тим, якби дивно це не було, банк також не поспішає стягувати з компанії борги, хоча позику брали ще у 2009 році. Навіть навпаки, створюються надзвичайно привабливі умови: реструктуризуються борги під мінімальний процент. Гаситиме "Богдан Моторс" борг чи дочекається банкурства, так чи інакше умови такого кредитування за державний кошт видаються більш ніж просто ексклюзивними.
Читайте також: Екс-губернатор Волині Гунчик шокував фантазіями про наїзд на Луцький автозавод
Про це йдеться в сюжеті ТРК "Аверс".
"Укрексімбанк" позичив луцькій корпорації "Богдан Моторс" 1 млрд 300 млн гривень у 2009 році, але компанія боргує банку до цього часу 1 млрд. Проте фінансова установа не поспішає стягувати з підприємства позику, а реструктуризує борг за непристойно низькими відсотками ставку.
Гасити борг підприєсмтво "Богдан Моторс" може аж до 2031 року. У перші роки банк ставить боржнику 0,46; 0,96; 1,46% і так далі, аж поки в останні роки кредитна ставка, зрештою, не сягне за 10% річних.
Читайте також: Автобус "Богдан", який привіз мітингарів до Луцькради, врізався в знак через відмову гальм
За останні місяці з луцького "Богдану" звільнилося більше 50% працівників, а все тому, що підприємство кілька місяців не працювало в звичному режимі.
Як видно, справи на заводі на даний період не дуже. Тож чи доцільно бло видавати кредит із таким відсотком річних під сумнівну гарантію? Цікавим є і те, на які умови пмідприємство "Богдан" брало цю величезну позику. Адже, як бачимо, точно не на зарплату людям та покращення умови праці. Тож куди осіли ці гроші?
Детальніше дивіться в сюжеті:
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
а коли
17.09.2018 12:41:13
корпорація стала "луцькою"?