Купувати побутову техніку краще у перевірених та офіційних магазинах.

Читайте також: Нестача сну робить людей егоїстами

Якщо щось не підійшло, можна повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, розповів Gazeta.uaМаксим Несміянов зі Спілки захисту прав споживачів.

"Якщо протягом року не з вашої вини зламався двигун пральної машини, сервіс за власний рахунок забере і відремонтує її. Крім того, існує експлуатаційний період техніки, який у середньому триває 5 років. Виробник повинен буде оплатити ремонт чи замінити запчастини, які вийшли з ладу", – пояснює експерт.

За словами експерта, часто знімають модель із виробництва і перестають випускати деталі до неї, коли термін експлуатації ще не закінчився. Тоді споживачу мають повернути гроші.

Читайте також: Назвали 5 способів, як покращити роботу мозку

"Був випадок, коли за невелику доплату магазин замінив поламану стару плазму на нову. При покупці уважно оглядайте товар. Якщо заплатили і не помітили тріщину, гроші навряд чи вдасться повернути. Крім того, існує 31 категорія товарів, які не підлягають поверненню. Це нижня і постільна білизна, товари для новонароджених, друковані видання, косметика. Товар не приймуть назад, навіть якщо його ще не відкривали", - наголошує Максим Несміянов.

Якщо купили підробку, зі скаргою можна звернутися у Держпродспоживслужбу.

"Щоправда спочатку треба викликати поліцію. Зазвичай магазину легше повернути гроші, ніж мати справу з контролюючими органами. Якщо купили прострочені продукти, то магазин зобов'язаний повернути гроші. При собі потрібно мати чек. Є випадки, коли повертають гроші і без нього. Наприклад, коли купуєте ваговий товар і на пакеті залишається стікер. Крім того, можна назвати касу, де робили покупку", – підсумовує експерт.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook