Прохання співробітника банку по телефону повідомити конфіденційну інформацію, що стосується вашої банківської картки, в переважній більшості випадків свідчить про те, що мова йде про шахрайство.
Читайте також: Шахраї переоформили нерухомості на 70 млн грн на Київщині
Про це заявила адвокат Тетяна Лежух-Вовк, пише Обозреватель.
"Коли просять надати CVV-код або ПІН-код від картки – це перший привід, щоб задуматися на тим, що вам пропонують і чого від вас хочуть. Як показує практика, як каже сам банк в тих же договорах на обслуговування, сам користувач відповідальний за ті дані, які отримує. Ось ПІН-код – це його інформація, яка захищає його карту. Всі банки говорять про те, що користувач повинен зберігати цю інформацію в максимальній конфіденційності", – підкреслила юрист.
При цьому Лежух-Вовк радить громадянам самостійно уточнити у фінансовій установі, чи дійсно в цьому є необхідність.
"Ситуації бувають різними, але в таких випадках я б пропонувала сказати спасибі, зайти на сайт банку, передзвонити на гарячу лінію, уточнити інформацію і самому переконатися, що від тебе хотіли. Як правило, в 95% така інформація не підтверджується, ніхто не дзвонить і по телефону такі дані не перевіряє. І взагалі співробітникам банку заборонено такі дані отримувати якимось чином від клієнта", – зазначила юрист.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає