Корисні поради: як заощадити гроші і при цьому не нашкодити своєму авто.

Читайте також: На Рівненщині зіткнулиcя вaнтажівка та мікроaвтобус: троє загинули (фото)

Досвідчені водії знають безліч порад про те, як зменшити споживання пального для своєї машини. Але що з цих порад правда, а що міф? Спробуємо розібратись, пише канал 2+2.

Працює:

− Оптимальний тиск в шинах знижує витрату палива. А ось спущені або перекачані шини навпаки − збільшують.

− Регулярне проходження ТО. Частота проходження залежить від пробігу, але варто робити це не рідше, ніж раз на 12 місяців.

− Вибір максимально вільної дороги, хоч і довшої. Стоячи в пробці ви витрачаєте більше палива.

− Заміна свічок теж залежить від пробігу. Але якщо робити це вчасно, то можна заощадити до літра на 100 км. Одна з причин перевитрати палива – забруднені або зношені свічки запалювання. Вони виконують функцію займання паливної суміші (бензин + повітря ), але при зношеному електроді або підвищеному нагарі на ньому, суміш буде загорятися з перебоями. Перевитрата палива складе близько 15-20% , але може вирости і вдвічі.

− Вибір авто з механічною коробкою передач.

− Змінити стиль водіння. Знизити витрату палива можна за рахунок плавних розгонів і гальмування. Принцип такий: чим рідше ви використовуєте гальмо, тим менша витрата. Наприклад, під час руху ви побачили, що через 800 метрів від вас зелений ось-ось зміниться на червоний. Замість того, щоб намагатися проскочити, краще відпустити ногу з педалі газу і докотитися на передачі до стоп-лінії.

− Діліть витрати. Є сенс домовитися з колегою, що живе поруч, добиратися на роботу однією машиною. Тоді витрати на бензин можна ділити навпіл. 

Читайте також: У Луцьку розшукують свідків аварії

Можна:

Рух за фурою. Популярна інтернет-порада – прилаштуватися на трасі за фурою. У цьому випадку нема аеродинамічного опору і витрата палива нібито падає на 15-20%. При цьому можна чудово відпочити, пересуваючись на невеликій швидкості. У звичайній же ситуації водії, навпаки, прагнуть обігнати фуру на трасі. Це призводить до перевитрати палива. Експерименти показали: таким чином заощадити дійсно можна. Але підтверджена економія на наших дорогах ледве перевищує 10 %. Однак, є і недоліки. По-перше, вантажівки найчастіше сильно димлять, і "на хвості" у фури можна отруїтися. По-друге, у водія, в цьому випадку, обмежений огляд, а якщо він рухається між вантажівками, то при обгоні інше авто цілком може перелаштуватися прямо в нього. Крім того, фура також може потрапити в ДТП.

Відмова від комфорту. Будь-яке дообладнане авто збільшує обороти двигуна, а отже, призводить до перевитрати палива. Так, робота кожного з таких приладів, як обігрів скла і сидінь, дзеркал заднього виду, кондиціонера або магнітоли призводить до додаткової витрати палива приблизно 0,5-0,8 л на 100 км. А якщо прилади включені одночасно, то витрата зросте аж на 15-20%. Однак потрібно пам'ятати, що обігрів скла і дзеркал впливає на безпеку, тому на цьому краще не економити.

Їздити на газі. Газобалонне обладнання (ГБО) варто встановлювати, якщо автомобіль проїжджає не менш 2 тис. км за місяць. Але навіть у цьому випадку витрати на установку ГБО окупляться не раніше, ніж через рік.

Що не варто робити:

Їздити на нейтральній передачі – вигідніше їздити на одній передачі і змінювати її як можна рідше.

Присадки в паливо можуть зменшити витрату, але вбивають двигун.

Дешевий бензин також може завдати великої шкоди автомобілю.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter