Покупка вживаного авто – це своєрідна лотерея. Мінімізувати фактор "пощастить – не пощастить" допомагає зіставлення віку автомобіля та його пробігу. Пробіг старої машини – головний фактор, що дозволяє оцінити її технічний стан, - повідомляє видання Автовод.

Читайте також: Як зрозуміти на шиномонтажі, що тебе "розводять"

Існує думка, що максимально допустимий пробіг для авто американських марок не має перевищувати 150 000-160 000 км, для "китайців" – від 70 000 до 100 000 км, для "європейців" та "корейців" – 200 000-220 000 км, а японські авто можна брати з пробігом навіть понад 250 000 км. Насправді, подібні твердження давно застаріли, хоча й мають право на життя. Почнемо з "найсвіжіших" авто, з моменту випуску яких пройшло не більше трьох років. Машина такого віку в нормальному технічному стані має пробіг близько 50 000 км. Переважно це стосується легковиків, що експлуатувалися в мегаполісах.

Якщо їздити більше і частіше, то за три роки можна досягти показників у 70 000 і навіть 100 000 кілометрів. Відповідним виявиться і стан цієї формально "свіжої" автівки – як у 5-7-річного авто з пропискою в Києві. Якщо авто експлуатується більше п’яти років, то тут можна говорити про пробіг близько 150 000 км. Купувати такий транспорт можна, але треба бути уважним до деталей.

Попередньо ознайомтеся в Інтернеті з вартістю регламентних робіт і замін вузлів, рекомендованих виробником на даному етапі експлуатації обраної моделі, а також почитайте відгуки автовласників. Ну, а якщо мова йде про придбання авто вік якого перевалив за 10 років, то показник пробігу відходить на другий план. Тут уже головним буде реальний технічний стан авто. 

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter