Кандидати на посаду генерального директора Луцького підприємства електротранспорту поділились своїми поглядами про стратегію розвитку підприємства.

Читайте також: Тернопільська фірма хоче стягнути з ЛПЕ 2 млн грн за непотрібні валідатори

Про це йшлося на засіданні комісії з організації та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад 15 березня у Луцькій міськраді, пише ІА Волинські Новини.

Свої кандидатури подали двоє осіб: Володимир Пуц та Віктор Мозоль.

Володимир Пуц народився у 1954 році, у 1982 році закінчив Львівський політехнічний інститут за спеціальністю "технологія машинобудування", має стаж роботи на керівних посадах 35 років, у сфері транспорту – 1 рік. Документи кандидата не відповідали вимогам конкурсу у частині наявності вищої освіти у галузі транспорту та стажу роботи за фахом на керівних посадах. Втім, члени конкурсного комітету вирішили допустити кандидата до конкурсу.

Інший кандидат Віктор Мозоль народився у 1967 році, здобув вищу освіту за спеціальністю "історія", у 2005 році закінчив МАУП за спеціальністю "управління персоналом", має стаж роботи на керівних посадах 17 років, 7 місяців – у сфері транспорту. Попи те, що його документи також не відповідали вимогам конкурсу, кандидатуру вирішили допустити до розгляду.

Володимир Пуц презентував стратегію перспективного розвитку ЛПЕ на п’ять років. Зокрема, він навів шляхи оновлення рухомого складу, якого нині катастрофічно не вистачає. Йшлося про співпрацю з Європейським інвестиційним банком у рамках програми "Міський тролейбус" отримання 30 нових тролейбусів, придбання тролейбусів, які були у вжитку, за кордоном та робота ремонтних бригад і здійснення капітального ремонту наявного транспорту. Наразі після капремонту випустили два тролейбуси протягом чотирьох місяців.

Говорив кандидат і про перспективу вивільнення центру Луцька від маршрутних автобусів.

Він пропонував нарешті отримати право власності на автобуси, що стоять на території підприємства – у судовому порядку від "Богдан-лізингу" вимагають передати право власності, аби згодом передати техніку за договірною ціною корпорації "Богдан". Також Володимир Пуц зауважив, що підземні кабельні лінії відслужили по півтора терміни, особлива проблема – у районі Струмівки, залізничного вокзалу та готелю "Лучеськ". Визнав кандидат і важливість переходу на автоматизовану систему оплати проїзду. Так, триває процес підготовки виготовлення "картки лучанина".

Віктор Мозоль також повідомив про стратегію розвитку підприємства на п’ять років. Він пропонував здійснити повну реорганізацію структури управління підприємства, створити корпоративну програму та програму мотивації персоналу. Він зауважив, що на ЛПЕ працюють фахівці унікальних професій, що зникають з ринку праці, тож необхідно створити умови заміни фахівців, які виходять на пенсію, готувати кадрові резерви. Також кандидат пропонує провести аналіз фінансово-економічної роботи підприємства за минулі роки, здійснити ревізію та інвентаризацію у підрозділах ЛПЕ. Відтак, потрібно скласти програму фінансово-економічного розвитку підприємства на п’ять років.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter