Голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко висловився стосовно брудних технологій, зокрема публікацій замовного "чорного" піару, перед першим туром президентських виборів-2019.
Читайте також: У Луцьку поширювали газету з "чорнухою" проти Зеленського: названий замовник тиражу
"Чорнуха, яку штаби активно розміщували у регіональних газетах, не завадила отримати в областях переконливе лідерство Володимиру Зеленському та отримати високі показники Юлії Тимошенко та Анатолію Гриценку.
Такі висновки робимо із регіональних результатів голосування на сайті ЦВК.
НСЖУ інформувала, що рекламні агентства по всій країні робили замовлення на дискредитаційні матеріали проти Володимира Зеленського як у великих виданнях, так і невеликих місцевих газетах. Спокушали подвійними розцінками. Зокрема, докази такої кампанії ми отримали з Харківської, Дніпропетровської, Волинської та інших областей. Також інформаційні атаки зафіксовані проти Анатолія Гриценка та Юлії Тимошенко.
Читайте також: "Полковник-шкідник": волинська газета продовжує публікувати замовну "чорнуху" про кандидатів
Частина редакцій однозначно бойкотувала таку "рекламу". Зокрема, редактори тернопільських місцевих газет у своїй групі у Фейсбуці домовилися не ставити чорнуху проти Анатолія Гриценка. Коментуючи НСЖУ свою позицію, тернопільські колеги наголосили, що репутація та повага читачів для них важливіші від ситуативних заробітків.
Так само багато редакторів по всій країні відмовилися друкувати статтю "Зеленський – маріонетка Коломойського", яку розміщувало агентство, відоме рекламним супроводом у місцевих газетах урядових ініціатив та однієї з партій, що входять у чинну коаліцію.
Звичайно, є і газети, які чорнуху не бойкотують, і для них вибори – це жнива без обмежень. Як сказав один головний редактор, "Ми усім даємо рівні умови – друкуємо чорнуху і на Зеленського, і на Тимошенко, і на Гриценка…".
Та позиція НСЖУ однозначна – закликаємо колег не розміщувати дискредитаційних матеріалів, поважати свою аудиторію і працювати на достойну репутацію. Українські журналісти та редактори – неідеальні. Але чорнуха – це однозначний професійний бойкот.
До речі. Результати голосування, які засвідчує сайт ЦВК по регіонах і по кандидатах, показує, що замовники чорнухи досягають протилежного ефекту. У Дніпропетровській області, де активно розміщували антиагітку про "маріонетку", у Зеленського переконливе лідерство у понад 45%. Харківська область дає Зеленському перше місце і 36%, Волинська область - перше у Зе із 21%. У Тернопільській області, в якій було багато антиреклами проти Юлії Тимошенко та Анатолія Гриценка – ці кандидати взяли 2-ге і 3-є місце відповідно.
Тому панове штабісти і "чорні технологи". Ваша чорнуха недієва. Не спокушайте редакції ЗМІ та не засмічуйте інформаційний простір. Думайте більше про позитив!" – зазначив Томіленко.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає