Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив власникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсамі групи компаній EVO.
Читайте також: "Укрпошта" доставлятиме товари від "Rozetka" по всій країні
Про це повідомило анонімне джерело у комітеті, передає Новое Время
АМКУ погодив придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній Уапром і Аукро Україна (Київ), Тіу.Ру (РФ), Проект Ділбай (Білорусь), і Рекламне Агентство Сату.кз (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній.
В результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) знайде контроль над маркетплейсамі об’єктів Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by і ін.
Нагадаємо, що в серпні АМКУ почав розслідування почав розгляд ряду справ про концентрацію, які приведуть до отримання власниками маркетплейса Rozetka контролю над маркетплейсамі групи компаній EVO.
Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. В наступні роки компанія трансформувалася в мультікатегорійний онлайн-супермаркет. У 2017 році компанія збільшила виручку на 24,5% – до 6 млрд грн, а її чистий прибуток зріс на 9,3% – до 8,9 млн грн. Улітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital повідомила про покупку міноритарного пакету акцій Rozetka у Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не оголошувався.
Читайте також: "Rozetka" і "EVO" планують об'єднання
Інтернет-магазин Rozetka.ua – один з найбільших інтернет-магазинів в Україні, який пропонує близько 145 тис. доступних для придбання товарів і налічує 10 млн користувачів сайту.
Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об’єднатися. В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO, а частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії.
Операція буде закрита після дозволу АМКУ на концентрацію в Україні.
EVO – українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де підприємці продають свої товари і послуги. В EVO розвиваються такі майданчики як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. За даними компанії, щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає