Луцьк дає приклад для наслідування серед інших міст західного регіону, у питанні підвищення орендної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів. Але рекламісти готують на засідання виконкому звернення, для того щоб відмінити рішення про підняття цін на розміщення реклами.
Читайте також: Колишня секретар Луцькради шокувала поведінкою "леді": матюки, жбурляння предметів, нецензурні жести
Про це йшлося 1 березня під час круглого столу щодо підвищення тарифів на рекламу, передає ІА Волинські Новини.
Нагадаємо, плату за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів у Луцьку підняли на 49 %. Як поінформував радник Луцького міського голови Ігор Поліщук, внаслідок підвищення тарифу на оплату за розміщення реклами на білбордах міська казна зможе отримати 10-11 мільйонів гривень щороку. Ці кошти планують спрямувати на розвиток освітньої та медичної галузей, зокрема, на закінчення робіт з будівництва школи № 27.
Як розповів директор PrintingLutsk Павло Цапюк, коригування цін на рекламу було запущено в 2013 році, коли тариф був оцінений бізнесом, як надто високий.
"Коригування цін завжди обговорювалися з владою міста. У грудні ми обговорювали тарифи та продовжували його коригування на наступний рік. Воно діяло протягом 4 років, на всі тарифи накладався індекс інфляції, який збільшив тарифи в 3-4 рази. В цьому плані тарифи дійсно зросли", - зазначив Павло Цапюк та додав, що, не врахувавши реального ринкового стану рекламної галузі, виконавчий комітет буцімто допустив збільшення тарифу на рекламу на 77%.
Читайте також: Політолог прокоментував бійку, яку влаштували горе-активісти у Луцькій міській раді
Голова Асоціації рекламістів Волині Сергій Ковальчук, своєю чергою, зауважив, що рекламісти не страждають від підняття цін на рекламу, але страждають клієнти, які відмовляються її замовляти, оскільки це економічно не вигідно.
Представник підприємства "Факторія" Світлана Свирида порівняла ціни на рекламу у Луцьку та в інших містах. Зокрема, вона каже, що мінімальна ціна на рекламу у Луцьку 1480 гривень, максимальна – 7139, хоча в Одесі мінімальні ціна становить 530 гривень, а максимальна – 1440 гривень, хоча там більша кількість населення. До того ж, мінімальна ціна у Хмельницькому становить 210 гривень, максимальна – 630 гривень. Вона звинувачує владу в тому, що кошти, які вони отримають від підняття цін на рекламу, не підуть на школу №27.
Директор КП "Луцькреклама" Олександр Ковальський констатував, що дебіторська заборгованість збільшується, втім рекламному бізнесу завжди знайдеться можливість вижити, адже ціни, які були на зовнішню рекламу, не відповідали вимогам часу.
"Багато речей в Луцьку робляться одними з найперших в Україні, тому не варто порівнювати його з навколишніми містами. Підняття цін на рекламу - це інноваційні речі, тому на нас здебільшого орієнтуються інші міста західного регіону, консультуючись з нами", - відповів Олександр Ковальський на порівняння тарифів на рекламу з іншими містами.
Як відзначив заступник міського голови Олександр Рачков, визначити індекс інфляції – це річ, яка передбачена законодавством та договором, тому він вважає, що недоречно звертати увагу на підвищення тарифу на індекс інфляції, мовляв, це річ, на яку підприємці особисто давали згоду, підписуючи договір.
Читайте також: Луцьким пенсіонерам з інвалідністю через борги відключили електроенергію
Також він звернув увагу на те, що підприємець діє на власний ризик, тому він повинен забезпечити планування бізнесу наперед, маючи на меті отримати прибуток.
"Стосовно мети підняття цін на рекламу, то на 2018 ріст видатків бюджету складає 30%. Один із варіантів збільшення видаткової частини – збільшення її надходження. Це відбувається не лише за рахунок рекламістів, а також за рахунок збільшення орендної плати за користування комунальним майном та земельними ділянками. Це не вплив на рекламний бізнес", - каже Олександр Рачков.
Насамкінець Павло Цапюк зазначив, що наразі від рекламістів готується звернення до виконавчого комітету про зміни до попереднього рішення та зупинки його не невизначений термін.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
Небайдужий
01.03.2018 20:50:42
Такого позору для п. Рачкова, навіть соромно уявити, як його висміяли всі присутні і оператори і рекламодавці, і він поскоріше втік з круглого столу, нічого по суті конкретного не сказавши, пробубнів щось в стіл, і втік, без діалогу, без відповідей... тількі про це в цій статті ні слова(((