Директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг" Лариса Карп'як розповіла про основні проблеми лучан за останній місяць.
Читайте також: Волинянин потрапив до реанімації від опіків борщівника
Про це стало відомо 12 червня, під час оперативної наради у міській раді.
"У групу реагування надійшло 2500 звернень, найбільше до "Луцькводоканалу", адже люди не могли подати показники лічильників. Решта звернень стосувались ЖКГ, ремонту прибудинковох територій, просять відремонтувати східці до Стиру у парку", – розповіла Лариса Карп'як.
"Також надходять нарікання на наявність великих територій борщівника біля дитячої залізничної дороги", – наголосила вона.
Читайте також: Як правильно боротися із смертельно небезпечною рослиною
З основних нарікань лучан є також і на постачання електроенергії у місті.
"В роботу прийняті звернення щодо зупинки ліфтів. Порівняно із тим,як скаржилися на бездомних собак,то зараз скарги дуже збільшились і усі вони передані у КП "Ласка".Щодо маршруток і тролейбусів, то скарги надходять і надалі,зокрема на всі маршрути", – підсумувала жінка.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає