Церковні баталії на Волині за майно релігійних громад не вщухають. Спочатку у кожному населеному пункті області вирували шалені пристрасті по переходу церков та священнослужителів із УПЦ МП до ПЦУ, наразі ж ті, хто залишилися вірними "Кирилу" намагаються повернути "владу" у свої руки, або ж просто не дати громаді, яка все ж підтримує Православну Церкву України, служити на благо народу.
Читайте також: У селі на Волині невідомі обікрали церкву (фото)
Громада села Шклинь Горохіського району вирішила перейти до ПЦУ ще у березні поточного року. Проте сталося не так як гадалося. Не змогла громада змінити свій статут та спокійно, разом із священиком, який на той час був настоятелем храму святих Гліба та Бориса, перейти до лав Православної Церкви України. Баталії розпочалися ще тоді, коли у стінах храму отець Олександр назвав ПЦУ неканонічною та розкольницькою, а усіх її прихожан – розкольниками.
Проте, після того, як священик не підтримав рішення громади та залишився у підпорядкуванні Московського патріархату, жителі села отримали нового священнослужителя, який став приїжджати до них із сусіднього села Чаруків.
Вчора стурбовані жителі села Шклинь звернулись до журналістів "Під Прицілом" та розповіли про те, що в ніч на 1 серпня отець Олександр приїхав до будинку, який знаходиться у власності релігійної громади та у якому він прожив 22 роки, і виніс із нього усе, що тільки можна було: повибивав і забрав двері, поставивши на вхідні якісь старі та підперши їх цеглою, обдер шпалери по кімнатах і навіть повикручував усі розетки та люстри, які були в будинку. Як стверджують мешканці громади, практично усе, що було в домі, куплено за гроші громади, які люди жертвували храму.
Люди бідкаються, що, прослуживши 22 роки та проживши у цьому будинку, отець Олександр вчинив не по-божому, адже, як говорять шклинці "тільки злодій міг прийти в будинок громади, у якому ти ще й жив, вночі".
Як розповіли жителі села нашому журналісту, будинок просто у катастрофічно руйнівному стані і зараз, коли до храму в селі прийшов новий священик, його немає куди заселити, адже в таких умовах, які залишив колишній мешканець неможливо навіть існувати: всюди купи мотлоху та гори сміття, бруд, а будинок захаращений непрохідними заростями, а всередині дому лише голі стіни.
Читайте також: ПЦУ на Волині офіційно отримала 10 культових споруд
Окрім того, стурбовані мешканці громади повідомили, що заявили у поліцію, аби ті зафіксували факт крадіжки, проте, слідчо-оперативна група, яка прибула на місце виклику, зазначила, що це справи громади, які вони повинні вирішити внутрішньо. Тому тепер небайдужі люди склали "Акт огляду майна житлового будинку". Хоча це робити уже й пізно. Проте, ніхто з мешканців громади не міг навіть подумати, що людина, з якою вони прожили пліч-о-пліч стільки років зможе піти на такий вчинок.
"Треба було якось по-людськи, вдень, коли хтось із жителів села міг це бачити і засвідчити факт переїзду. Розділили би майно і розійшлися спокійно, а то зараз він переказує, що в суботу прийде й паркан забере", – кажуть обурені мешканці.
Додамо, як стверджують односельчани, священик нікуди не виїжджав із села, а придбав у ньому інший будинок, куди переїхав з родиною. Окрім того, у сільській раді розглядають питання про виділення земельної ділянки під будівництво храму Московського патріархату і зробити у Шклині осередок УПЦ МП, до якого зможуть з’їжджатися з усього району. Звісно ж що селяни проти такої затії. А наразі ж богослужіння МП проводять у приміщенні колишньої їдальні.
Наразі ж перед жителями села постала нова проблема – довести будинок, який так знищили, до нормального стану, аби у ньому міг жити новий священик разом зі своєю родиною. Тепер люди стверджують, що їм соромно за свого колишнього священнослужителя і вони б не хотіли, щоб так сталося, адже неодноразово просили отця Олександра перейти разом з громадою до ПЦУ. А зараз люди шоковані такою його поведінкою та вчинками.
"Бог усе бачить і все розставить на свої місця", – підсумували мешканці громади.
Віталій Іщук
Коментарі
Оля
02.08.2019 12:23:48
За 22 роки утримання навіть стін будинку є власністю користувача (Згідно законів України) . Кожен громадянин України не залежно від конфесійного віросповідання має право на майно , яке він придбав і яке було в його користуванні шляхом набувної давності не менше десяти років,в даному випадку - двадцять два роки. Шановні "нові українці" ви отримали "повні кармани" за рейдерство.Розсварили людей і поділили на "їхніх і не їхніх",та не духівники розвязали конфлікт на сході України, а ті що пять років біля "керма " Украни стояли і через них загинули тисячі патріотів,а не "їхніх " синів і ви " їм "молитесь",а не ВСЕВИШНЬОМУ... Схаменіться, бо тільки ОДИН СУДДЯ справедливий...
Адвокат
03.08.2019 17:38:36
Факт отримання "повних карманів" за " рейдерство є? Докази!? Якщо маєте - лишайте свої дані , я звяжусь з вами , засадимо всіх за грати. Якщо не маєте , фактів вони засадять вас за наклеп . Можу допомогти!
Адвокат
03.08.2019 18:43:38
Колего, все є (свідки, докази, навіть аудіо розмова, про яку вони навіть не здогадуються) над цим питанням вже працюю! Дякую, за бажання допомогти!
.....
02.08.2019 16:08:46
Стидалися б таке говорити ,бидло ,а не люди ,все те що нажив те й забрав ,ви йому цього не купили ,привикли на чужому наживатися ,по голосу чути хто це є ,шокована ,що ці люди на таке здатні ,одна гниль....Бог вас розсудить праведників
Анонім
02.08.2019 16:44:10
Якщо він незхотів служити по українськи і бути вірним своїй громаді,проживши там 22роки.Для нього Кирило став важливішим за людей з якими він усі ці роки пройшов у вірі до Господа.Тому він є зрадник своїх людей які йому довірили все що мали.І він не мав права нищити майно громади,він тільки мав право забрати свої власні речі.Він поступив не по християнськи, тепер нехай йому Росія надає житло,роботу,якщо йому тут в Україні було так паршиво жити.
Анонім
02.08.2019 18:33:13
Де здоровий глузд? Людина забрала свої речі, які вона нажила за ці роки. Схаменіться!!!
Хз
03.08.2019 02:21:59
Нажила? Він на роботу ходив? Чи жив за кошти громади, і на все що було в хаті давала громала села гроші. Яка вигідна тоді затія, бути священником.
Люда
03.08.2019 11:13:46
От в цьому і проблема нашого села.... бо твоя шайка все вигіду шукає...Соромно за тебе, бо ти живеш поряд. А яка тобі вигода у тому щоб лити цей бруд?????
Анонім анонімно
03.08.2019 11:04:12
Видно, що ви тільки бруд лити можете. Бо люди які ходили до церкви знають, що священик служив по українські!
)
02.08.2019 16:11:14
Лац ,візьміть но ту велику камеру ,і покажіть як за рахунок дітей нажилися
Нет
02.08.2019 17:32:10
На чиїх дітях?! Це ви не кидайте ганьбу один на одного! Хочеш розказати як вчителі наживаються то в очі кажи! Таке враження що у тебе ідолопоклонство отцю Олександру! Я ще студенткою була коли наш батюшка з Мельниці Ковельського р-ну переїхав у Голови служити і залишив будинок з меблями, а в новому селі почав жити у старенькому будинку і заново його ремонтувати, розживати
Оо
03.08.2019 18:12:36
Ірина Валеріївна ,як ви вмієте гарно писати
Анонім
02.08.2019 16:55:13
Як прикро що це все відбувається у такому чудовому селі.
NN
02.08.2019 18:05:37
Кожен ділиться тим,що має.Священник має"любов" до ближніх,"повагу" до них,"шану",за те що утримували громадою".Це "зразок"істинного православного священника.І довго ще Христа будуть розпинати ті,хто говорить про любов до Нього та вчать жертовності?"Слухайте слів їхніх,та не робіть їхніх вчинків...."
♡♡♡
02.08.2019 19:02:58
Якою громадою? Про що ви говорите? Священик власними силами все робив! Навіщо писати не правдиву інформацію???? Для чого це вам?
За справедливість
02.08.2019 18:39:01
Що Вами керує? Де здоровий глузд? Людина забрала свої речі, ви самі змусили це зробити. Жодної речі за ваші кошти не забрано. Та там ще більша половина їх власності. Вони своїми силами будували усе на цьому подвір'ї, за свої кошти! І мають повне право забрати своє!!! Скільки ж у вас ще є підлості?????? Як можна бути таким гнилим з середини? Чому ж ви не зняли на відео, як погрожували і змушували переїзати ???? Хто ви після цього????
Жителька
02.08.2019 19:13:40
Гаразд, Ви так говорите що забрав свої речі, а сміття чому не забрав це що громада нажила??? Сором такому священнику!!!
І це ви поряд мене? Жах!
02.08.2019 20:00:39
Серйозно? То чому ви не дали можливості це зробити? Чому ви прийшли, коли вони навіть своє не все забрали? Чому люди змушені цілодобово збирати свої речі? Якби ви дали час переїхати, то я впевнений, що вони б не залишили жодної смітинки там... Ганьба таким як ви....мені соромно жити з вами поряд...соромно, що все житття поряд були такі люди...соромно.... соромно, що вам нічого не варто виливати бруд на тих , хто нічого поганого вам не зробив....соромно....соромно...
Жителька
02.08.2019 21:26:32
Так, ще є час !!! Хай бере і вивозить сміття, а то втік як собака... Свиню знайшов час забрати...
Валя
02.08.2019 22:52:33
Ого! Свиня теж громади ? Ай-яй-яй))) Ви до абсурду доходите)))) Здається вам треба на адекватність перевіритися)))) Свиню у громади забрали)))))ха-ха-ха
Жителька
02.08.2019 23:04:09
Я що написала що свиню у громади забрав??? Я написала ЩО ЧАС ЗНАЙШЛВ КОЛИ СВИНЮ ЗАБРАТИ , А НА СМІТТЯ НЕ ВИСТАЧИЛО !!! А взагалі з ким тут вести розмову вже побачили оточення отця Олександра, і їх релігійне бачення...
Жителька поряд
03.08.2019 00:16:56
Живеш у селі і не знаєш що свиню годувати треба? Звісно, що забрали, як переїхали. Залишилися ще речі, які не встигли забрати. Може ти ще й на врожай позарилася? Так свій маєш огород.
Жителька поряд
03.08.2019 00:21:04
Ти б своє оточення подивилася. І мова зараз не про релігію, а про звичайну людяність , якої у тебе не було, немає і не буде. Не лий бруд, бо й так вже обхляпалася...
***
07.08.2019 08:29:27
Ганьба. Батюшка такий як треба. А ви оброзуміться і покаяться. І верніться в лоно своєї православної віри, а не будьте розкольниками, ніким в світі не визнаними. Групі.
Православний
12.08.2019 12:38:37
Яка ти, розкольнице, паскуда!!!! Якраз група в столові зібралася, а до церкви віряни ходять, до ЦЕРКВИ, а в столові інші обряди проводять, весілля, похорон, бухання, ї...я, ви перетворилися на ідолопоклонців отця Олександра, а церква - то святе і намолене місце, туди треба ходити, а не по столовках групами збиратися!!!
***
13.08.2019 07:51:59
Схаменіться. Нашу православну церкву визнають у всьому світі, а вашу ж ніхто не визнає!!! Чи Ви сліпі??? І Немає різниці чи ти служив в їдальні чи в школі чи в лікарні чи в стайні.... Головне бути в своїй вірі і дотримуватися канонів. Наша церква єдина, свята, соборна і апостольська. А, що означає "соборна" , то подумайте. А ні, то запитайте у свого "батюшки-розкольника".
Хах
13.08.2019 11:33:37
Розкольник це ваш батюшка який крутив всім світом то переходить то не переходить. Згадайте як його просили люди стоячи на колінах. От розділив село на двоє... На рахунок віри то віра одна Господь Бог один тільки парафії різні.
Жителька
02.08.2019 21:43:18
Ви хоть читаєте що пишете?!!! Там,щоб прибрати і вивезти сміття треба пів року не менше, часу було достатньо, але якщо він в останні дні зривав обої і виривав розетки то на сміття вже часу не було...І взагалі , з ким я розмовляю, таке враження що Ваш язик з мізками ніякого зв’язку не має!!! Бог Вам суддя.
Степан
02.08.2019 22:54:40
Приємно, що є адекватні люди! Шкода що керують "ідіоти"...
Я
02.08.2019 20:02:32
Сором таким мешканцям села, як ви!!!! Сором таким громадянам України! Сором таким людям, як ви....
За справедливість
02.08.2019 18:47:32
На жаль, свободу слова в країні все частіше плутають зі вседозволеністю поширення відверто неперевірених, а то й зовсім помилкових фактів... Як так можна?
Обурена
02.08.2019 18:56:40
Вони з ХАЛУПИ власними силами збудували хату! Усе купували за власні кошти! Ремонти робили самі! Чи може хтось з вас щось там ремонтував? Чи хтось з вас купив їм все це? Що з вами? У вас є лише злоба, ненавість, нахабність.... нічого людяного... Ви радієте від того що руйнуєте... Мені шкода вас....бо ще прийде час коли доведеться за все відповідати...і там ви вже не спасете себе ні вигадками, ні погрозами....ні чим...
Я
02.08.2019 19:33:58
А може то і прийшов час!? Колись українських священників у Києві масово знищували, стріляли, катували... А з московським так мирно...
Односільчани
02.08.2019 19:50:59
Маразм.... які ще московські??? Просніться...
І це ви поряд мене? Жах!
02.08.2019 19:54:26
Оооо... круто! Ще одна крові захотіла! Я в шоці з тебе ... вирішила знищити? Захотілося воювати? Тож ніби є де воювати, захищати ...чому досі тут?
Іван
02.08.2019 23:30:45
Бачу в нашому селі багато хто не має щастя в особистому житті, тому хоче псувати всім іншим. Баби, може б каструлі помили, борщу б наварили, свою білизну постірали? А то ж тхне вже!
Анонім
04.08.2019 09:50:24
А колись ще не було КП. Розкольників, а була одна церква і одна віра.
В шоці від всіх
02.08.2019 22:25:14
А скажіть і покажіть те будівництво і ремонти? Із цих фото його не видно,чи це не той будинок,чи не ті господарі?А може все це спеціально підставлено?Невже могли молоді люди,а тим більше сім'я священника, залишити стільки різного хламу,при любих випадках.Я цьому - не вірю.
!!!!!!
02.08.2019 22:40:27
це справа принципу,а не тому ,що не вистачило часу прибрати..це ж очевидно!але яку ціль переслідував священник?зробити на зло мешканцям,чи показати своє істинне лице..
ОЛя
02.08.2019 22:57:13
Забрати свої речі - це ви розцінюєте, як назло вам? Ось і здали ви себе) Зрозуміло, чим керуєтеся)))
Серж
02.08.2019 23:11:57
Я бачу, що це саме ви принципами керуєтеся. Самі то себе поважаєте?
Хто треба
03.08.2019 23:19:06
Яку ціль переслідували як оббрехали священнослужителя, який був добрий 22 роки а тут раз і став московським
Анонім
04.08.2019 12:35:13
))) Він і був "московський"
ОЛя
02.08.2019 23:04:26
З усього видно, що люди розібрали, те що будували, але нажаль не встигли, бо ви дали термін до 1 серпня, та ще й погрожували. і саме 1 серпня як "шагали" прийшли з камерами (неподобство). . Ви ж памятаєте ту хату закинуту без вікон і дверей, без підлоги і в три рази меншу... Невже ви не боїтеся нічого? Невже думаєте що не доведеться розплачуватися за свої вчинки?
!!!!!!
03.08.2019 00:17:18
звичайно забрати своє-це правильно,і нормально!а,залишити після себе таке,це як?чому не сказали,що ще потрібно декілька днів,щоб прибрати?чи не було кому допомогти?не смішіть...
Анонім анонімно
03.08.2019 11:11:15
Не сказали? Та всі знають що ви найняли бандитів яких з погрозами до Священика відправили. І термін дали дуже малі. Щож ви зараз це все показуєте якщо у нього є ще час прибрати? Почекайте поки люди своє до кінця заберуть, і побачите чи залишиться там сміття . Ми впевненні що єлий бруд який там буде, то ЦЕ ВИ!!!!
____АМЕНО____
12.08.2019 16:52:08
На фото не видно шо за 22 роки там була хата, вони, по ходу в халупі і жили, ну типу судячи з фото. Ми не радіємо від того що руйнуємо, то ви радієте від того що він зруйнувув. Ви думаєте, що вас мине відповідальність! Він батюшка - приклад для наслідування, а раз це приклад, то давайте всі так зробимо!!! по всьому селі, думаю з вашої хати і почнемо)) перетрощимо все і тоді всі заспокояться і наступить мир!
Лєна Головач
13.08.2019 14:32:34
То давайте і ми по цьому прикладі переходити області з ПЦУ то в УПЦ і в якийсь момент поїдемо за купкою грошей в Рівне і будемо розділяти інших людей!
Адвокат
02.08.2019 19:09:01
Наклеп, тобто умисне поширення завідомо неправдивих відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи або підривають її ділову репутацію, - карається штрафом у розмірі від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до одного року, або обмеженням волі до двох років. Ті самі дії, вчинені шляхом публічного демонстрування у творах, в засобах масової інформації або в мережі Інтернет, —караються штрафом в розмірі від п'ятисот до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк від одного до двох років, або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, поєднані з обвинуваченням у вчиненні тяжкого чи особливо тяжкого злочину, — караються обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
Суддя
02.08.2019 19:13:08
Шановні! Вам варто замислитися!!! За наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу (про її нібито протиправний або аморальний вчинок тощо), винні особи несуть кримінальну відповідальність, передбачену статтею 125 КК України, а за образу, тобто умисне приниження честі і гідності особи, виражене в непристойній формі, — статтею 126 КК України. Як образа можуть розглядатися і такі дії, як умисне нанесення удару, побоїв або вчинення інших насильницьких дій, які завдали фізичного болю, відповідальність за що передбачена частиною 1 статті 107 КК України.
Анонім
02.08.2019 21:43:01
Пане суддя, надайте роз:яснення щодо відповідальності за порушення пам'яткоохоронного законодавства. Ансамбль Борисоглібської церкви: Борисоглібська церква (держ номер 47) та дзвіниця (держ номер 48) 1864р. згідно рішення виконкому облради від 03.04.92 №76 є пам'яткою архітектури місцевого значення. Борисоглібська церква зруйнована. Чи наступає кримінальна відповідальність за знищення в даному випадку пам' ятки архітектури згідно ст. 298ККУ ? На яких осіб поширюється дія цієї статті? Крім того, на місці колишньої церкви збудована нова будівля. Чи поширюються на будівництво церкви, як громадської будівлі, державне законодавсво з питань будівництва (будівельні стандарти), починаючи з дозволів,наявності проектно-кошторисної документації, експертизи ПКД на міцність, довговічність та надійність, актів приймання обєкта в експлуатацію? Хто несе відповідальність за введення в експлуатацію збудованого з порушенням законодавства об'єкта на території населеного пункту?
Суддя
02.08.2019 22:42:47
Шановна пані! Дякую за запитання! Але хочу зустрічне вам задати: яв ви вважаєте, чи доведеться покинути своє посадове місце працівнику освіти за сприяння розколу? Чи є це взагалі, я не говорю про людські якості, а насамперед чи можете ви як освітянин пропагандувати такі дії? Ви особисто можете звернутися до мене, не анонімно, і я вам поясню хто, яку і за що несе відповідальність, і що вас чекає! За одно поясните де ви були, і чому були "за" коли все це відбувалося? І яку безпосередньо роль відіграєте зараз?
Умммм.
02.08.2019 23:02:58
Купа слів, відповіді нема. І також залякування та наклеп на певних осіб! Не юридично!
Анонім
03.08.2019 00:09:28
)))) Це був тест на відповідність займаній посаді. Звичайно, що суддя обережний у висловлюваннях)) Такі репліки може собі дозволити дешевий колектор))))
Суддя
03.08.2019 11:16:42
!!!! Браво!!! Знаєте свої повноваження!!!!
Суддя
03.08.2019 00:24:22
Те що "певні особи" злякалися, ніякого відношення не має до мене, бо аж ніяк їх величність не залякував))))))))))))))))))))))))
Анонім
03.08.2019 08:55:44
У пана "судді" істеричний сміх?))) Чи у Вас настільки обмежені знання ККУ?
!!!
03.08.2019 11:22:48
) тримайте себе в руках!!!))))) відчуваю, що це у вас істерика починається! Ще й до вас прийде час розплати! А поки ще можете попліткувати! Успіхів тобі Анонім)))))
Марія
03.08.2019 16:13:28
Пане суддя , ви такий ,мабуть , суддя , як я папа Римський , але навіть якщо і так , то невже ви вважаєте, що залишити після себе отакий рейвах в будинку , то є добре ? Те що піп забрав свої меблі , речі , та навіть проводку ,розетки і все все ,що вважає своїм чесно нажитим - ніхто і не каже , най забирає ! Але лишити після себе отаку розруху , отаке свинство , і ще дарунок в унітазі, то точно не по Божому . І наклепу в тому нема , , бо на фото чітко видно , що зілля поросло в коліно на подвір'ї, то що , то в отакому срачі жив священик з родиною ? Там де живуть люди , то там порядок .
:::
03.08.2019 18:05:10
Вони ціле літо на новому місці порядок робили, щоб було куди переїхати. Мізки включи. От трава і поросла. Ось саме через таких як ти і виникають проблеми. Навчися спочатку поважати інших. Може тоді і сама станеш людиною
Марія
03.08.2019 18:47:02
Значить люди мали не меньше двох місяців , щоб переїхати , по ваших словах так виходить же ж . Готуючи нове місце ,можна було і дбати про старе . І за два місяці , це не малий термін ,можна було зібрати свої речі і все все ,що є їхнім на їхню думку і прибрати після себе хоч би своє сміття . ..
І.В.
03.08.2019 11:27:02
Залякування? А що вам є чого боятися? Правильно! Бійтеся!!!
Я
02.08.2019 23:06:01
Працівника освіти звинувачувати у чіткому відстоюванні позиції громадянина?! Діло ж не у забраному майні! Московській церкві місце у Москві! І не переходьте на особисті образи!
Умора
03.08.2019 00:26:50
Жар? Може 103 викликати? Яка Москва? А Наполєон вже заходив до вас???
Анонім
02.08.2019 23:11:57
Я не освітянка))) Мене не цікавить тема розколу. Тим більше, освідчена людина прекрасно розуміє роль МП в нинішній гібридній війні, бо вплив церкви на людей досить великий. Чим менше освічена людина, тим нижчий рівень національної свідомості. Коли прийшли на Захід совєти, то насамперед нищили українські церкви і її священників. Можна загуглити. Інформації багато. Я про відповідальність за Законом за знищене майно, яке охороняється державою. Громада села насправді з'ясовує дрібязкові стосунки. Мене найменше цікавить безлад в чиїйсь господарці. Хоча.... краса людини у всьому))) Я про більш суттєвіше.
Умора
03.08.2019 00:30:29
Шановна, в першу чергу наведіть порядок у своїй голові! Потравіть вже ви своїх "московських" тарганів, а за одно і білочку)))) І ви побачите, що Москви, то у нас в Шкліні і не було!
Анонім
03.08.2019 09:33:19
Москва зайшла і вийде (я про село). А кримінальну відповідальність нести прийдеться за варварство. Навіть "суддя" не заперечує))))) Пане суддя, скільки там років дають за знищення пам'ятки архітектури по ККУ? Питання житла важливе. Але ви самовільно знищили об"єкт під державним охоронним номером 139 м/1!!!! А це вже злочин. Правда, пане суддя?)))
Людка
03.08.2019 12:47:16
Ой... та я вже знаю хто ти!!!!
«»»
02.08.2019 23:27:26
Пане суддя, чому так гарно тут розписували закони а коли вам задали запитання ви зразу зустрічне задаєте?!!! Всі чекають Вашу відповідь.
Суддя
03.08.2019 00:32:32
Відповідь неодмінно отримаєте! У мене на прийомі! Чи ви звикли все "на халяву"? Я вас чекатиму!
Анонім
03.08.2019 15:21:37
Я під дверима відкривайте!!!!
Анонім
02.08.2019 23:31:10
До речі, до кого звернутися?)))) Суддів багато))) Щодо освіти. Я би не бажала бачити в будь-якому закладі освіти працівників, які підтримують і приймають участь у пропогандистській політиці Москви через МП. Я впевнена, що черга і до цього дійде, як свого часу дійшла до Компартії. Хто би міг тоді подумати)))) Але якщо Ви насправді знаєте юриспруденцію, то допомогти громаді кваліфікованою консультацією справа честі, тим більше, коли Ви утримуєтеся за державний кошт))
Суддя
03.08.2019 00:35:42
)))))))) звісно черга дійде!!! Залиште свої контакти, я приділю для вас свій час!
Анонім
03.08.2019 09:44:18
Дякую. Дуиаю, що так. Я думаю, що позов буде. А суддям судити іменем України))
Хто треба
04.08.2019 20:29:06
Ви говорите про пропаганду Московську де докази? Розкидатись словами всі вміють. А ось ви пропаганду проводите, щоб люди озлоблялись один проти одного
Я
05.08.2019 14:23:25
Це ви сієте ворожнечу. Навіщо когось звинувачувати? Подивіться правді в очі!
Анонім
04.08.2019 23:40:43
Пропустила Вашу репліку. Пишіть конкретніше. Де мала бути" я", коли голосували "за" ? Ви про що? Ви законодавство читати вмієте? Не хотілося би мені зустрітися з Вами "наживо" по роботі)) Громада не приймає рішення про знищення памятки архітектури)) Вона користується будівлею на певних умовах згідно із Законом " Про охорону культурної спадщини". Збудували нову культову споруду, нову будівлю. А памятку архітектури знищили. Парадоксальним є те, що екс-голова облдержадміністрації підписав розпорядження про передачу цієї памятки архітектури ПЦУ))) Вони хоч бачили, що приймали? І підписувався, напевно, охоронний договір. Так що тут не все так просто))
Сусід
05.08.2019 14:21:05
Анонім насмішила))) З вами тут взагалі мало хто хоче не лише по роботі а взагалі бачитися)))
Анонім
05.08.2019 14:51:29
А прийдеться)))
Настя
02.08.2019 19:18:03
Люди,люди ..,
Суддя
02.08.2019 19:38:16
Відповідно до статті 7 ЦК України сім'я Священика вправі вимагати спростування судом відомостей, що викладені неправдиво, які порочать його честь, гідність,репутацію та завдають шкоди. На позивача ж покладається обов'язок лише довести факт поширення відомостей, які його порочать (а ця стаття є доказом поширення наклепу). Ви готові так само з легкістю на камери спростувати це і прпросити у них пробачення??? Що ж, чекатиму позову!!!Хоча подавати чи не подавати таку заяву є правом позивача... і щось мені підказує, що він не буде опускатися до вашого рівня... Звісно , якщо ви не припинене псувати репутацію їм... А от тоді...ох як не весело вам буде... і ви самі будете "переводити стрілки" і шукати поміж собою хто ж все це затіяв і для чого..але вже буде пізно...і доведеться вам відповідати за законом...
Односільчани
02.08.2019 19:49:32
Сусіди, схаменіться! Ви ж пам'ятаєте яку хату їм дали, де не було ні підлоги, ні вікон...Вони ж самі все будували, самі купували, за власні гроші, НЕ ЗА ГРОШІ ГРОМАДИ!!! Де ваша совість? Ви ж їм терміни поставили, щоб вони переїхали... Як шкода, що я був з вами... Що ви творите? Побійтеся Бога... Ваша шайка загралася... Це занадто....
Православний
12.08.2019 14:47:13
бога згадало, як ходило з нами, то не боялося бога?
Умммм.
02.08.2019 19:53:41
За законом? Та я б уже в тому селі не хотів жити!
Односельчанин
02.08.2019 21:13:10
Жах.... Мені соромно, що це моє село... Яка сила керує тою "громадою" з кількох чоловік...
Ібрагім
02.08.2019 21:29:30
₴₴₴ з Москви керують... в тих людей свинячі пуп'янки замість мізків
Іван
02.08.2019 23:25:57
То ти про себе? Та не хвалися вже, бо немає чим. Ти б ще тут америку приписав. Ти і такі як ти зруйнували село, а ще хрякаєш тут. Шкода що тобі не можна розуму позичити...
Ібрагім
02.08.2019 23:55:15
Шкода, бо певно в самого мало, чи не так? Фанатики МПЦ, що вами керує?! Як ви не розумієте, що ви фінансуєте москалів, які ж розпочали війну. Ви водночас їх фінансуєте а вони вас вбивають!
Україна
03.08.2019 11:33:07
Ви самі себе вбиваєте...Самі себе знищили... Ви один одного у ложці води здатні втопити. Соромно, ви позорите націю.
Іван
03.08.2019 11:36:46
Та ні! Не шкода! Просто у тебе вони все одно не приживуться, бо ж там повно лайна
Ібрагім
03.08.2019 15:39:26
Ну звичайно ж не шкода, бо й так пуста коробка замість них. Краще вже лайно , ніж нічого.
Суддя
02.08.2019 21:48:53
Ви праві.... жити де "шакали" керують і хочуть до влади.... я б теж там не хотів жити!!!!!
Ібрагім
02.08.2019 21:19:17
А на дідька лисого шпалери обірвав? Собі переконує?)
Ібрагім
02.08.2019 21:20:53
Переклеє*
)
02.08.2019 21:58:27
Захотів і обірвав ,за свої кошти придбав ,а шо вам мав залишити?
Ібрагім
02.08.2019 22:13:43
Навіщо просто? Для чого? Помститися вирішив що так несправедливо з ним все склалося? Що посієш те й пожнеш! 7 п'ятниць на неділю в нього. То переходив - то відмовлявся від ПЦУ.
Умммм.
02.08.2019 22:32:32
Він допоміг, усе вже приготував до ремонту)) не треба буде зривати нам
Віта
02.08.2019 23:19:42
Чому ви думаєте, що у всіх, як у вас - все робиться, аби помститися? Дарма вважаєте, що всі живуть за вашими правилами.
Ібрагім
03.08.2019 00:09:12
Тоді скажіть, як би ви були на його місці , то для чого потрібно було зривати шпалери? Не підходять до фасону? Немає чим підтертись, чи що? Як на мене необхідно забрати особисті речі, меблі; те, без чого прожити не можна. Я все розумію.. але ті шпалери то якийсь абсурд. Ви взагалі десь таке бачили? Я вже й за розетки і ті двері нічого не кажу.
Людина
03.08.2019 11:41:35
Може вони щойно ремонт зробили? От і молодці, що обірвали, бо не для вас робили у себе ремонт. Будь хто так вчинив би! Молодці!
Анонім
06.08.2019 19:20:04
Там ремонту ніхто не бачив з того часу як вселились. Зверніть увагу 22 роки!!!
***
07.08.2019 08:40:13
І слава Богу, що передумав. Господь оброзумив. Спасенний буде він і його паства. Тримаймося віри своєї православної. А не будьмо розкольниками ніким не визнаними в світі.
Односельчанин з села
02.08.2019 23:56:10
Чому не можна було просто, мирним шляхом це все обговорити, розійшлися б і все.... Навіщо влаштовувати ось такий цирк із нашого села.... Тепер справді, дякуючи нашому екс-священику, потрібно думати де взяти кошти для привіт приведення хати у хороший стан.. Багато хто пише, що він це його речі, забрав і виїхав... Ніхто його в шию не гнав з цієї хати, міг би банально сміття за собою прибрати, а не залишати ось такий "срач"... Та це просто смішно, що в нас люди не можуть нормально договоритися, тому що розумніший за інших... Це ж моє село, точніше і ваше та всіх.. Це просто смішно,що людина якій ми довіряли, ось по-свинські вчинила... Усі ваші односельчани щиро вам дякують, священик.
Анна
06.08.2019 22:02:13
І сам не гам і другому не дам.але ж священник!!! Позор! А як поділись з ближнім?
Сусід
02.08.2019 23:09:46
Респект! Правильно зробив! Я б усе геть , до останнього кірпіча забрав. Хто сказав, що мав лишити? Ви це їм дали?
Сростерігач!
02.08.2019 21:47:03
Що ж ви всі такі смиливі, відео знімаєте....пишете всілякі дурниці вигадані....а себе то не показуєте...ха-ха... боїтеся....не хочете відповідати за те що накоїли?????
Ібрагім
02.08.2019 22:08:13
А ви чим від інших відрізняється?
Ібрагім
02.08.2019 22:16:44
*відрізняєтесь
Ібрагім
02.08.2019 22:46:22
То хай ще стіни пошпаклює і побілить=)
Ваш сусід
02.08.2019 23:06:38
А потім плачете....питаєте: "Чому так? Чому саме в мене?" Тому що за нас відповідаємо не лише ми, а наші діти, внуки, правнуки...
Ібрагім
03.08.2019 00:12:00
Кличко би позаздрив
Умора
03.08.2019 11:46:13
Ібрагім мочить)))) Вже про Кличка згадав)))
Сусід
02.08.2019 23:07:18
Схаменіться! Будьте людьми!
Віта
02.08.2019 23:16:54
Ух ти, якийсь Ібрагім)))) ой... то-то нечіста вселілася - "ібрагімчики")))))))))))
Ібрагім
03.08.2019 00:00:28
Ну це ж оригінальніше ніж якийсь там анонім, чи ще щось в цьому роді))
Людка
03.08.2019 12:43:42
Ой, людоньки, араб Ірагім...... це ж вже МУСУЛЬМАНИ напали на Шлінь....
Ібрагім
03.08.2019 15:35:30
Аллах Акбар!
ХУЙЛАХ а не алах
12.08.2019 16:25:43
Йобрагіме, ти ж той бусурман, шо ти можеш знати про православну церкуву, дурне ти, іди і далі муляй свого лоба, а до православних не лізь, бо ти некомпетентний)
Наталя
02.08.2019 23:52:06
Дивуюсь щиро, всі такі чесні і справедливі, незважаючи на релігійні вподобання, але жодного імені чи прізвища, оце я розумію ЧЕСНІСТЬ ТА СПРАВЕДЛИВІСТЬ((((
Анон
05.08.2019 15:45:21
А твоє прізвище де ,чесна та справедлива
Наталя
02.08.2019 23:54:17
А чому жодного прізвища, якщо всі такі чесні та справедливі, прикро((((
Ібрагім
03.08.2019 10:12:07
Ну так а ви чим від інших відрізняєтесь?
Людка
03.08.2019 12:46:03
Ібрагім, ти повторюєшся... завчив одну фразу "а ви чим від інших відрізняєтеся?".... Меняй тактику...
Ібрагім
03.08.2019 15:32:38
Ну так а хіба це необхідно?. Одне й те ж саме пишуть. Буде щось нове то й поміняю.
Наталя
02.08.2019 23:55:37
Сумно
Житель
03.08.2019 01:37:06
Шановні односельчани ви можете заступатися стільки скільки вам хочеться. Ви відмовилися від України і прийняли разом зі своїм наставником Росію. Хліб і сіль вам в дорогу! Всі бачать своїх зрадників. Герої України не за вас гинули, ваші герої це Путін і так звані днровські бойовики а саме вбивці українських синів, батьків і дітей. Ви тримаєтесь за “правильну” релігію, але тут ваша релігія однозначна, одна людина священик, який підтримав і служить вбивцям українського народу! Ви виховуєте тут своїх дітей, внуків та отримуєте від України освіту, роботу, допомогу і тд. Так чому б вам не відмовитися і так вірно служити своїй “країні”? Не качайте свої права на землі де живуть ваші «вороги» вам блище Росія так вперед зрадники!
Ібрагім
03.08.2019 10:13:03
Підтримую!
Віктор
03.08.2019 12:40:25
Так лише може говорити людина, яка взагалі не компетентна в цьрму
Житель
03.08.2019 16:44:12
Не компетентна? Та у вас говоруха компетентна! А війна для вас це не реалії?
Оля
03.08.2019 12:50:45
Можу порадити дієві ліки, щоб лихоманка пройшла. Бо то що ви пишете - то вже діагноз
Житель
03.08.2019 16:47:33
Люди нормально ходять в церкву, а ви бігаєте за Фідріном, так кому ліки потрібні?
Оля
03.08.2019 18:11:04
Шановний, да у вас ЗАГОСТРЕННЯ ! Не жартуйте зі здоров'ям, спробуйте пролікуватися, а раптом одужаєте!
Так.
06.08.2019 19:24:11
І ще б тих осіб перевірили які були в АТО, а зараз підтримують Російську церкву та Росію . На якій стороні вони воювали - чи часом не за російську сторону.
Аааа
10.08.2019 00:54:33
Ви взагалі не воювали, бо злякались. Це ви зрадники своєї держави. Повідкуплювались, за кордон виїжджали, слабими поробились. А церква в нас Українська Православна Церква. УПЦ а не РПЦ Російська Православна церква. Тому не приписуйте того чого не знаєте.
Так
11.08.2019 08:31:14
Називайте імена своїми іменами, чого не пишете повністю Українська православна церква МОСКОВСЬКОГО патріархату, Щось такого міста як МОСКВАя в Україні не чула! А по друге патріархати вже скасували і до травня церкви Московського патріархату мали переіменуватись на Російську православну церкву в Україні! На рахунок служби! Я вклоняюсь низько в ноги тим хто був на Сході, за їх мужність,силу і відвагу! І не розумію тих хто підтримує Московський патріархат!
!!!
03.08.2019 01:41:15
Я вже мовчу про хату і те що від неї і в якому стані залишилось! Але так засрати подвір’я, де видно що там так і жили до того всього, то вибачте, це господар і наставник?! Встид
Закон
03.08.2019 01:49:18
Ми будемо подавати запити та вимагати, щоб ті які підтримують Росію були звільнені з державних установ, не виховували наших дітей і не приймали ніякої участі щодо благоустрою нашого села!!!! Якщо їм важливіший кацапський патріархат то нехай він їх і утримує!
!!!
03.08.2019 11:23:58
Ого ! Да у вас діагноз! І багато тут таких з шизофренією???
Коля
03.08.2019 16:41:07
Доктор)))))
11
03.08.2019 18:28:32
Доктор Хто
Аааа
10.08.2019 00:43:02
Де докази що ми За Росію?
Я
10.08.2019 09:43:32
Ви типу просто секта? Фідрінівці? Але ж баби кричали їх патріарх Кирил і вони хочуть, щоб прийшли сюди москалі і повбивали ПЦУшників, біля сільради на сесії трясла недійсними документами і таке верзли!
Анонім
03.08.2019 14:00:43
Бідні такі попи то нехай покинуть і ідуть на іншу роботу. В нас піп за двадцять років купив машину за 14 тисяч доларів, хату, зробив ремонт ,а в церкву було стидно зайти була як кузня. І все казав малий дохід. О іще попадю вивчив на вчительку через 10 років після школи. Ще й соціальну допомогу получав. Ото бідота.
Житель села
03.08.2019 14:19:19
Правильно робить. А ви як хочете розкішно жити.
Марія
03.08.2019 16:31:15
Шановна пані , ніде не написано ,що священнику заборонено десь працювати ще , якщо це не перешкоджає його священичій діяльності , і матушка так само , може бути вчителем , чи мати будь яку професію . Я не можу зрозуміти отой ваш пост і вашу іронію??? І те що священник може купити собі автомобіль , то це і вам не заборонено , ви теж собі купіть і їзьдьте ..
Житель села
03.08.2019 14:16:48
Шановні організатори пцу. Дайте відповідь на запитання. Як в Україні можна розбагатіти ? . Один організатор: покупляв млина, автобуси ітд. Другий: квартиру, трактори, людину забило на робочому місці. Третя:не вирішує проблеми в школі а веде церковні справи. Чому від вас ідуть хороші працівники. Наприклад повар Губеня яка смачно готовила.та ін. Знаєте є така приказка ситий голодного не бачить. Так само і ви непомічаєте простих людей, а ділите іх на класи. Видно як священик жив і які меблі возив. В порівнянні з вами. І в яку хатину його поселили. Ганьба вам. Батюшка ми з вами 250 людей.
Так.
06.08.2019 19:55:01
Не смішіть моїх трусів, 250 це з тими що в майбутньому народяться у вашій секті Руського міра???!!!
z
12.08.2019 23:27:38
Та ви зазомбовані
Мудра порада
03.08.2019 14:43:47
Наведіть кожен в себе порядок. Бажано в голові. І будьте добріші до всіх незалежно від віросповідання. І починайте зі слів: доброго дня.
І
04.08.2019 13:20:25
О.Олександр добра і чуйна людина ,..А ви подумали,як почуваються його діти,дружина,мама???Дайте людині спокій він вас не чіпає,а ті хто його обзиває то уявіть ,що на вашу дитину так накинулися,добре вам було б???
Гниляк
13.08.2019 11:36:01
Хтось подумав про решту людей які роками ходили в церкву а батюшка взяв і їх жестоко киданув...
гість
03.08.2019 15:03:33
Я ніяк не можу зрозуміти для чого вкладати своі кошти в те що не твоє?маючи дітей треба було свою хату будувати.І гнати з села за 22роки не було ні однієі крадіжки а тепер є
Надія
03.08.2019 17:59:22
Ви теж помітили щодо крадіжок? Цеж треба... Вже не від одного чула про крадіжки, всі кажуть, що як тільки тоє кодло стало керувати, так одразу крадіжки з'явилися. А тож стільки років спокою було. А тепер шайка влаштовує безприділ. Ви ж про них говорите? (бо в нашому селі більш немає кому це організовувати)
Православний до ХХХ-й
14.08.2019 10:20:17
Респект коментарю!!! 100%
Марія
03.08.2019 15:43:19
Люди, дайте тому Фідрину ще час , хай вже забере все , що ще не забрав , бо ж все впирається в час відведений . Дайте йому ще місяць, хай вивезе сміття , хай хоча б викосять чагарники, треба йому проводку зі стіни видерти- хай дере , треба йому треба йому люстри , розетки , хай бере ! Хай приберуть все . Слава Богу , отець Михайло ще не на вулиці живе з родиною, А ще хай заплатить за світло і газ і воду по лічильниках , і хай йде собі в інший будинок , чи куди він там хоче . ... Все ,що вважає він своїм , хай все забере! Відремонтуємо потім після нього, помаленьку доведемо будинок до ладу , щоб не було так як з храмом , що забралися , в потім вибили вікно і влізли , і вкрали ще три ікони. Люди , ви подивіться , за тих кілька місяців храм переображається , чистота в храмі , спокій , скільки придбано всього, і ще буде придбано. І з Божою поміччю перекриємо храм вже нормально, не так як було раніше ,. Раніше ніхто не помічав ,що храм протікав, поріг розсипався і ще багато чого було не так ... З нами Бог, і ми все зробимо з його поміччю! Та нам ніби очі позасліплювало, ми й самі не бачили раніше , що храм наш занепадає , тепер ,ніби очі відкрились . Всі свідомі люди сприятимуть і допомагатимуть в відродженні храму і ремонті будинку для священника. Слава Богу , маємо доброго священника. Священника , а не попа ! Бог нам поможе ! А якщо Бог з нами, то хто проти нас!??
Дмитро
03.08.2019 17:49:47
Кому пишете? Самі собі? То поговоріть перед дзеркалом. А не далі бруд льєте. Що ж ви за людишки? Бо людьми назвати не можна...Пишете дайте час а самі ж воду каламутите.
Правда
03.08.2019 16:52:30
В коментах до цього поста юна вчителька пише від імені свого чоловіка і думає що ми такі дурні і цього не бачимо, сміх тай годі! :)
В.
03.08.2019 17:44:11
Це точно! А ще педагог! Чому вона може навчити? Жорстокості? Брехні? Жах...
Ем
03.08.2019 18:10:49
Щось мені здається ,хто цю гадость пише ,той ті ікони й покрав ,крім вас злодіїв ,назавати по прізвищах не буду ,бо й так знаєте ,ніхто покрасти не міг ,кому покосити?для кого прибирати?може ще город посадити ?а шо в цього отця михайла хати немає ,живе в свому Чарукові ,хай живе ,вже його до Шкліня приписали ,на який він чорт тут потрібний ,його й батюшкою не назвеш....Чи може Андрійкові хату готуєте?Тільки цікаво за які заслуги',
Лєна Головач
03.08.2019 21:56:01
Прочитавши й цей пост, хочеться сказати те, що і вас людиною не назвати! Вигорожуєте МПЦ і колишнього отця! Навіщо про це тут анонімно заявляти? Дурний мовить а розумний мовчить! Позорите наше село тільки! Ганьба!
Лєна Головач
03.08.2019 22:35:32
Дурний говорить*
@
03.08.2019 18:24:32
Доброго дня сьогодні ми в світі тварин .
Сторонній спостерігач
03.08.2019 21:11:04
250 прихильників служителя Московської церкви.Це немало!Але швидше за все це люди,які покумилися з цим батюшкою.А як в українців заведено-проти кума не попреш.От і ходять вони фанатично до кума і тим самим підтримують і Кирила,і Путіна,і всю російську пропаганду. І хочу зауважити,що розколює село саме ваш піп,а не люди які відстоюють свою громадянську,українську позицію.А те що шклинці поливають один одного брудом ,то це не новина.Шклинців знають усюди і не з найкращої сторони.
Хто треба
03.08.2019 23:06:17
Самі собі суперечите, говорите в,, українців заве дено,, а тут Путіна і Кирила приплітаєте. І ще свою позицію українську відстоюйте на війні. Яка триває й досі. А не батюшок гоните і спокою недаєте.
Анонім
03.08.2019 23:39:40
Резонно))).
В.
03.08.2019 21:37:17
Хтось написав, що вас там 250, люди добрі ви нуля добавили для дурнів чи самі тішитесь тим чого нема?
Я
03.08.2019 22:54:50
Це ви тішитесь 503 людини, яких у вас немає. І кожного женете до церкви. І говорите про любов до держави. А що ви зробили на благо держави?Може хоть один з вас захищав батьківщину на війні. Повідкуплювались а тепер патріотами стали.
В.
04.08.2019 08:02:46
А смисл якщо з вас хтось захищав а тепер цілуєте дупу путіну!!!!
Я
04.08.2019 10:48:50
Ти знав би смисл якби був на межі смерті.
І
03.08.2019 22:48:26
Сором(це стая тварин які готові розірвати людину,бо їм це вигідно)пишуть маразм.....
ануля.https://dot-ri.com/go/t/1f
04.08.2019 08:21:05
дорогі односільчани ! скільки буде диявол в ризах " федрін" в селі мешкати , стільки і буде колотнечі
Один
03.08.2019 23:44:11
А ваш піп незгадуе кирила
колишня сусідка
04.08.2019 00:33:49
Боже люди схаменіться.чого ви сваритесь.озлоблюєтесь один на одного.БОГ один і яка різниця якою мовою до нього молитися.головне молитися і вірити в його силу а не сваритися між собою.помоліться краще за себе і за своіх близьких а не розсварилися вони тут
ануля.https://dot-ri.com/go/t/1f
04.08.2019 08:27:54
дорогі односільчани! скільки буде диявол в ризах " федрін" існувати в селі стільки і буде колотнечі позор.
І
04.08.2019 09:52:38
Я в шоці від таких людей ( ви що не маєте проблем в житті,навіщо ви таким соромом займаєтесь????) А Батюшкові побажаю підняти голову і подати на них до суду,бо вже перейшли всі границі допустимого.Ці (дуже розумні люди) за відповідальність не чули....
Анонім
04.08.2019 10:07:42
Він нікого не трогає. Говорили за хату, що хай собі живе, не хоче переходити, буде інший батюшка, "ми ж не такі нелюди, щоб дітей з хати виганяти", а на діли, найняли амьалів, і термін дали, що встиг те забрав, особисто я бачив, як декілька двів вони все возили, ане за одну ніч... Колотнечі він не робить, її робить "церковна громада".
Син Андрій
04.08.2019 10:12:13
Чому анонімно такими словами розкидаєшся... Скажи мені це в очі, що мій тато диявол... Про москву говорять ті не в цьому не розбираються... Даже та сама, новостворена церковна громада розуміє, що мій тато ніякого відношення до путіна не має... Чому ви всі такі відверті анонімно, мені особисто в лице скажіть
Я
04.08.2019 10:55:01
Диявол вселився у вас. А священника паплюжити може тільки сама нечитсь
W коментар видалено
І
04.08.2019 09:55:04
Гнилі люди живуть в цьому селі
XXX
04.08.2019 13:14:44
Дорогі мої односельчани. Побійтеся Бога! Що ви пишите на весь світ всякі дурниці?? Позорите себе і село.. Батюшку зробили злодієм, а ви подивіться кожний на себе. Давно ви були злодіями при колгоспі?? Пишите храм валиться а ви парафіяни де були до цього часу ? Звичайно не бачили бо деякі ваші прихожани навіть не знали в яку сторону двері відкриваються. А тепер ви позганяли всіх, розійшлись так розійшлись.. Ми у вас не просимо нічого ,ми віддали вам найсвятіше. Моліться на здоров'я!!! У вас ми просимо одного не обливайте Батюшку брудом ,ви ходили до нього 22 роки і думаю він нікому зла не зробив.. За свої гріхи він буде відповідати сам перед Богом і вам його не судити !! Я бачу що Господь вам відібрав розум а демон посилився у ваших душах.. Які з вам християни ПЦУ???
Я
04.08.2019 20:20:23
Правду кажете
І
04.08.2019 13:56:17
Люди мені соромно за вас!!!Ви опозорилися на всю Україну...ні одне село так не зганьбилося,як наш Шклінь!!!набридло коли мене питають,що ваші (люди)витворяють.Просто жах,таке враження,що розум відсутній!!!!
W коментар видалено
XXX
04.08.2019 16:05:40
Вы пишете, що наш Батюшка д'явол- наш Батюшка вид Бога. То вы поробылыся дяволамы, це так вируючи хрыстыяны роблять. Прынайми наш Батюшка по дескотеках п'яный не ходыть и в ряси футбол не грае.
Анонім
04.08.2019 17:15:09
Хоч безграмотно, але від душі))))
Освіта
04.08.2019 17:25:26
Долонська ,чому соромитесь,видаляєте?Зверніть на це увагу ,давно пора задуматись про це ,другу злагоду в школі зробили ,але коли одна розумна людина розкаже це вищим над вами ,то вам точно не поздоровиться ,може хоть тоді в одному місці порядок наведете ,і в інші носа свого пхати не будете ,господарями на готове поробилися ,стидотя
Анатолій
04.08.2019 20:54:56
А це ви даремно так висловлюєтесь! Як житель сусіднього села, можу тільки позаздрити такій талановитій, освітченій, грамотній, розумній жінці як ваша Майя Володимирівна! Дійсно сильний педагог-історик, господиня в школі! Благоустрій закладу вражає! Чесна, справедлива, неодноразово доводилось бачити її виступи при різних заходах. Завжди знає що сказати, з розумінням відноситься до будь-яких ситуацій! Багато людей в районі та області поважають її як людину слова та думки! Радійте Шклинці та гордіться такими людьми в селі!
Анонім
04.08.2019 23:19:07
Ми це знаємо. Емоції завжди переважають над здоровим глуздом, особливо у жінок)))) Все буде добре!)))
Жителька нашого села!
06.08.2019 17:24:28
Ой, майя володимирівно, як ви себе вихваляєте, ще й жителькою сусіднього села назвалися!!!! Круто!!! Винахідливо!!! Ха-ха))))
Марія
04.08.2019 17:31:06
Все, вже всі все сказали ? Всі все почули . Вже всі про всіх і про все знають . Може вже хватить ? Господи,Ісусе Христе, Сину Божий помилуй нас,грішних!
Анонім
04.08.2019 17:40:28
Важко терер знайти істину. І все через те, що гроші в церкві не обліковувалися. Кому було вигідно не вести облік церковних грошей? 22 роки гроші без обліку))) Я пам'ятаю, що збирали гроші на котел в хату, де живе священник. Можливо були і інші витрати церковних грошей на поліпшення будинку, але, якщо це не задокументовано, то тепер доказати важко. Ці "сусідські" баталії із взаємними звинуваченнями даний конфлікт не розв'яжуть. Такі питання потрібно розглядати в цивільно-правовому порядку при наявності хочби найменших доказів.
Я
04.08.2019 20:17:30
Де ви бачили щоб пожертви від душі тобто не шкода віддати були обліковані
Анонім
04.08.2019 23:07:46
Хто Вас переконав, що пожертви в церкві не обліковуються?)) Ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні регламентовано чинним законодавством та поширюється на всі юридичні особи, в тому числі і на релігійні організації. Гроші прихожани чи інші благодійники дають на церковні потреби. Тому і є "парафіяльна десятка" чи інші органи управління, які колегіально приймають рішення про їх використання. В даному випадку також легше було би доказати, що церковні гроші не витрачалися на житловий будинок, а лише на потреби церкви. З досвіду, де гроші поза обліком, там зловживання. Не все житло підлягає приватизації. В "чужому" будинку поточні ремонти робляться за власний кошт і не відшкодовуються власником. Добудова, перебудова здійснюється з дозволу власника. Лише в цьому випадку можна вимагати компенсацію вартості при звільнені цього будинку. Але все повинно бути документально оформлено.
Хто треба
05.08.2019 11:49:10
Видно як вони зловживались... '' Батюшка построїв віллу купив, машину з салону'' мене ніхто не переконує окрім совісті яка в мене є.
Анонім
04.08.2019 18:47:05
Дуже класно,я зрозуміла,що педагоги теж беруть в цьому абсурді участь...на чолі з керівником.А чи не впливає це на навчальний процес,чи не присують дітей (своїх ворогів)на ці повідомлення треба звернути увагу в обласному управлінні освіти.Добре,що мої діти не ходять в цю школу,бо при Данилюку такого безпорядку не було ніколи.Це був достойний керівник і ми пишаємося ним до цих пір і згадуєм свою школу з гордістю....
Односельчанка!
04.08.2019 20:14:05
Так, досить тої писанини!Дорогі односельчани усі, усі хто вірить в Бога, хто живе з миром в серці!Скоро наближається велике св‘ято в нашому селі, Церква вшановуватиме святих братів страстотерпців Бориса і Гліба. Забудьте усі образи та гнів, простіть один одному все те що наговорили та накоїли свідомо чи не свідомо! Прийдіть усі з миром та спокоєм на Божествену літургію з нагоди св‘ята не у ваш, не у наш- а у Свій рідний для усіх людей, які живуть в нашому селі храм. В те дійсно св‘яте, намолене роками місце де ходили наші прадіди, діди, батьки і діти! Не цурайтеся один одного, не діліться на своїх і чужих,життя одне! Візьміть з собою гарний настрій!
***
13.08.2019 08:16:52
Але як можна молитися з розкольниками???? Це ж гріх!!!!!
Землячка
05.08.2019 18:44:51
Читаю ваші коменти і дуру даюся.Як можна сіяти вороднечу таку один на одного.Стидно за вас,чесне слово.Як можна ділити віру і церкву.Віра одна і Бог один.Ви не боїтеся ,що Бог покарає вас.Нема вже в нас російської церкви,схаменіться.Є одна в Україні.Схаменіться,примиріться і жийте в мирі.Схаменіться люди.
Юлія Крупецька
05.08.2019 23:24:01
Бачу, і мене в бесіді згадали. За ''юну'' окреме дякую. Мушу Вас розчарувати: чоловік сам писав, я тільки апострофи ставила)))
ха-ха
06.08.2019 17:30:36
І диктувала))))!!!!
Юлія Крупецька
05.08.2019 23:33:02
Бачу, і мене в бесіді згадали. За ''юну'' окреме дякую. Мушу не погодитися. Чоловік сам писав, я тільки апострофи підказувала)))) Хоча з його думкою погоджуюсь. У священника забрали набагато більше, аніж вікна і шпалери. Хіба речі варті уваги журналістів? Це ж лише речі.
ха-ха
07.08.2019 23:13:27
не позорся ти своєї думки не маєш. Ти слухаєш галашевську так вона для тебе свята! Ми не розуміємо що ти ще досі робиш в школі! Ну а те що ти там писала то однозначно так і є!)))))
Ґґґґ
08.08.2019 12:36:39
Крупецьку зі школи давно пора гнати разам зі всіма сепарами за пропаганду російської церкви. На вас би Правий Сектор направити!
Юлія Крупецька
05.08.2019 23:44:33
Не думаю, що Бог схвалює таку боротьбу за віру. Будьмо добрішими!
Анна
06.08.2019 22:07:29
Сором
W коментар видалено
Так.
07.08.2019 11:54:26
Всі бачать директора школи, за те що вона підтримує українську церкву , но ніхто не бачить завідуючу садочка яка підтримує російську церкву і між колективом садочка зробила роскол - поділила на тих що з нею добрі, і ті що підтримують українську церкву - погані. І навіть ставлення дітей таке саме бо їх батьки ходять до української церкви!!!!
_________
07.08.2019 20:02:24
Майя, припини позоритися. Не можеш ти спокійно жити, мусиш комусь "перейти дорогу"... май совість, не пиши таких коментарів. Соромно за тебе. Ти б за свою репутацію подумала, вона і так у тебе не з кращих
Як так можна
08.08.2019 11:48:12
Мая розумна жінка і дурницями не займається, коментів на вашу дурню не пише.
Один
07.08.2019 18:03:51
Галина Володимирівна. Ніколи неображала дітей. Її діти люблять. Вона дуже розумна і має підхід до дітей.
Я
07.08.2019 20:20:51
Як вихованка садочку можу сказати, що Галина Володимирівна хороша вихователька, а от завідуюча надто добра, няні нею керують і закладом! Але ж стаття геть не про те. Нащо чіпаєте Маюю, Галю, Лаца і т.д.
Вот...
08.08.2019 12:31:34
Вот вот... Надто добра...якби поставила всіх на свої місця особливо няні, бувби порядок.
Людина із серцем
07.08.2019 21:36:22
Доброго дня, дорогі наші дорослі для чого ось так поводитись наче маленькі діти, та що там діти вони в рази чемніші і розумніші, нехотіли ви щоб отець Олександр, був вашим священиком, він відійшов, привсьому що ви йому робили залишив і храм у який було вкладено дуже багато, церковне начиння, хотіли будинок він залишив, поставили умови коли переїхати згодився і з тим, скажіть невже так важко залишити його у спокої? Що вам ще треба від нього? Невже у вас не залишилось нічого святого у ваших серцях? Сором вам.
В кожного своя думка, а це моя..
08.08.2019 12:29:44
Невже шклінці такі озлоблені один на одного, як так можна, заздрість і злість панує у ваших серцях. Чого ви чіпаєте один одного,чого проклинаєте. Для тих хто ходить в столову ви підтримуєте батюшку ви підтримуєте церкву центр якої в Росії. Якщо ви пам'ятаєте країна агресор. Деякі з вас воювали на Сході на стороні України, а тепер ви ідете в РОСІЙСЬКУ церкву. На рахунок батюшки він БУВ хорошою людиною, поки не попав під вплив тих бабок. Чого він не перейшов а крутив, то переходить то не переходить то силою затягнули. Ніхто його не виганяв в останню ніч, йому дали час щоб вибратись МИРНО. Він зробив на зло, для кого? Для мене для вас? Чи самого себе? Люди живуть в будинках квартирах і залишають все. А тут сказали забрати речі які куплені ним ОСОБИСТО, а не за рахунок громади. Наскільки я пам'ятаю то навіть город йому ходили сікти парафіяни, на котел до хати здавались, на ремонт також. За 22роки там 1 раз зроблений ремонт і гори сміття. Всі ці роки сміття не вивозилося. Повиривати розетки і світильники, розбирати шпалери це навіть на злість робити простому смертному гріх а батюшкові це взагалі.... нема слів. На мою думку батюшка це середина між простими смертними і тим вищим і святим. Ми до нього йшли здавали гріхи, а як можна відкрити душу тому в кого самого душа чорна. Так і батюшка людина і це його робота але ж все таки.... Це трошки вижче ніж просто робота і просто людина.... А дохід до церкви де? Все в машині і в хаті ... Хто коли чув скільки прийшло грошей до церкви і хто зна на що вони пішли... За бруківку говорили вже років 3. Так і під церквою її не було. А що говорити що робиться в середині церкви... Всі були бачили... Читаю ті коментарі і думаю для чого чіпати особисте, якщо вам не подобається Майя чи Сосницька, підіть і скажіть це в очі....
P.S.
08.08.2019 14:56:59
Не розумію, чому люди між собою сваряться.НІКОЛИ НІКОГО НЕ МОЖНА ЗМІНИТИ.В кожної людини своя думка, і смішно з того, що один по перед одним хочуть нав'язати думку другому. Думайте краще де гроші заробити для себе,для сім'ї, родини, а не виступати пропагандистами ПЦУ чи УПЦ. Ображати односільчан, потім через пару років чи місяців миритись, смішно.Невже ви всі не бачите, що ви " пешки" у великій грі. Що комусь вигідно, щоб ви сварились між собою.
Ааа
08.08.2019 15:36:37
Бруківки немає ,а гроші за колядування де ,дали б була б бруківка ,а так ,люди в яких ці гроші ,живуть і ні в чому собі не відказують ,а давали їх не тільки ті що ходять зараз в ту церкву де править цей щур
Я
09.08.2019 10:11:05
Гроші на колядовані в новачки яка прибігла в садік і почала кричати що аж діти полякались.
Ґґґґ
09.08.2019 19:54:45
Дітям яйця не тре виливати?:) Вмію, якщо тре виллю:)
Аааа
09.08.2019 20:38:57
Собі вилліть.
Хах
11.08.2019 08:32:34
І тобі виллю:)
Анонім
08.08.2019 21:43:27
Кошмар :згадали всіх і директора школи і зав. Садіком і багатьох вчителів (ви подуріли,)що про вас подумають діти, який приклад ви подаєте.Може досить займатися фігньою???Люди ходіть в ту церкву де вам добре і не судіть один одного...і досить показувати які ви розумні,бо вже всі оцінили...
Гг
10.08.2019 17:04:13
Марта Бучман ,ви шо так добре знаєте статті? То вам потрібно було іти на якогось юриста,а не нігті робити
Хмм
10.08.2019 18:35:11
А чого там не написали цього під коментом, а тут анонімно пишете?!
Кастєт
12.08.2019 16:03:38
Нехай поставить на місце вирваних дверей і вікон хоч які сьстаренькі, але вони там мають бути! За його гріхи Бог його поблагословить)), а ви шановні ШКЛІНЦІ перестаньте бути "бозями" які все знають і все бачать! Ну поділили село на СЄКТУ свідєтєлєй Фідріна і на православних вірян, які до церкви ходять, до церкви, архітектурної пам'ятки а не в столовку, то це буде тривати не довго, помиряться, Ми ж православні, потрібно прощати один одному, бо кожен з нас не без гріха! Для всіх тих, хто схаменеться - двері церкви відкриті...
***
13.08.2019 07:59:36
Секта ніким в світі не визнана, то є ви, які забрали нахабно методом церкву. Куди ви можете з своєю вірою поїхати??? Де Вас пустять, де за вас будуть молитися?????? В Почаєві??? В Єрусалимі??? На святому острові Афон??? Де??????? Яка церква в світі ваз визнає??????? Де соборне єднання, про яке написано в Символів віри????????? Сліпці!!!
(***((
13.08.2019 14:20:12
Сліпиця дурнувата - ТИ !!! Зомбовані, групка нєпанятних!!! о. Олександра всі поважали, його громадою просили, а ти пеньок і сєкта твоя зробили з нього жертву. Мова йде не про те хто в яку церкву ходить, а про те гевно, яке твій піп не змив, залишив згадку про сина божого, тоді збери його в кульочок і роздай своїй секті затьмареній, Дурепо(((
***
14.08.2019 22:46:58
І, що більше немає чого сказати??? А відповісти хоч на одне питання????
Посєтітєль
19.09.2019 21:59:45
Ніхто у вас сліпців нічого не забирав, у церкву може кожен ходити, ніхто вам не перечить, дурнуваті, ми і далі продовжуватимо молитися у своїй церкві до Бога а не до Фідріна, на афоні теж помоляться за нас Богу, а не Фідріну, почитайте в інтернеті про соборне, СОБОРННЕ єднання!!!
_____Для Мартохи бучманиці
12.08.2019 16:10:28
Якби та бучманиця добре ті статті знала, то мала б дочитати кодекс до кінця, бо там пище, що людина має право забрати із тимчасового житла все те що вона нажила, але якщо зняла нові вікна, то на то місце поставити старі. Може і проводку міняла, добре, нехай забере, але тоді стареньку нехай замурує, резетку свою новеньку видерла, нехай видирає, то ж саме цінне в Ремонті))) Ну і про саме кумедне в цій історії - це те гевенце, залишене на згадку про сина божого, ще б на стіні написав : Тут був Фідрін))) Треба його в газетку зібрати, нехай роздасть по кусочку своїй СЄКТІ))) Слава Україні!!!
____АМЕНО____
12.08.2019 16:42:55
Крупецька Юлько, ти не тямиш, дурненьке, шо пишеш) В твого піпа ніхто нічого не забирав, його всі просили перейти разом із вірянами в українську церкву, я й сам на колінах стояв. Твій піп крутив-мутив, то перейду, то не перейду, нехай би переходив, то ніхто б і далі не побачив його справжнього ОБЛІЧІЯ, він сам собі обрав шлях. Як він міг залишити свою церкву, своє дітище, місце, де богу моляться, а не каструлям, так роблять зрадники!!! Сором і ганьба.
____АМЕНО____
12.08.2019 17:03:01
Звертаюсь до Сєктантів, ідолопоклонців Фідріна! Шановні вівці, що заблукали, вас воно трохи відпустить, пройде час і відпустить, тоді приходьте в храм божий на спільну молитву до Бога за мир і спокій якящо не в цілому світі, то хоча б у нашому селі! Отець Олександр був хорошою людиною, як людину його і шкода, але це не означає що йому можна нехтувати людською довірою. Він показав своє справжнє обличчя, коли полишав житло, яке йому дала сільрада. Люди зі всього села просили його, але він вирішив робити недільні зібрання в столовій, а як і звідти "виженуть" ? Що ви будете робити, бідолашні. А якщо отець Олександр і вас зрадить, так як храм Божий зрадив - поїде жити в інше село чи місто, куди молитися підете, вам же не принципово, столова, хлів, льох...
***
13.08.2019 08:05:49
Так нам не принципово, аби в своїй вірі православні. А ви своїми діями обезчестили святий храм. Якого потім прийдеться після вас освячувати.
КАСТЄТ
13.08.2019 15:03:46
Не дождете...
Для розкольників
12.08.2019 17:06:08
Якраз група в столові зібралася, а до церкви віряни ходять, до ЦЕРКВИ, а в столові інші обряди проводять, весілля, похорон, бухання, ї...я, ви перетворилися на ідолопоклонців отця Олександра, а церква - то святе і намолене місце, туди треба ходити, а не по столовках групами збиратися!!!
Рай
12.08.2019 17:23:25
ніяка група не збирається в столові, там тоже повноцінна церква, просто ми не ходимо в упц, бо це ніде і ніким не визнано, а наш батюшка вже 22 роки з нами, як ми можемо іти до іншого, га? Він ту церкву збудував, вын там правив, а тепер править там, де його не гонять. Нічого, скоро збудуємо свою церкву і буде кожен ходити куди хоче
Знаю
12.08.2019 17:56:26
От саме ви і до УПЦ ходите!!! Тільки чомусь МП забуваєте дописати! Він зруйнував, а не збудував!! Але ж Ви засліплені, тому нічого й не розумієте!!
Лєна Головач
13.08.2019 14:30:48
Якраз то він і збудував у 1864 році!
Аааа
13.08.2019 03:42:12
Церква це не стіни, а люди які зібрались во ім'я Господнє. А ви храм осквернили своїми діями. В храм ідуть молитися а не плювати і кричати.
Гниляк
13.08.2019 12:43:07
Своїми діями то якими? Ми з церкви ікони виносили? Ми нічого з церкви не дерли так як ви! І ялинки яка вже прийнялась не крали!!! І хто в церкві кричав чи плював? На колінах всі стояли молилися плакали просили!!!
***
13.08.2019 08:21:28
І Молодець о. Олександр, що не залишив своєї віри!!! Та не в о. Олександру діло. Пішов би він в розкольники, то багато людей і до нього не ходило б. Діло в вірі. У нас є одна свята соборна і апостольська церква. А ваша пцу не канонічна, як і київський патріархат. Це факт.
Гниляк
13.08.2019 12:44:48
Віра одна!!!! А парафії і НАЧАЛЬСТВО різне! Правильно в українському патріархаті таких грошей не заплатять як в московському!!!
(***((
13.08.2019 14:23:36
ООО, то вже ті сепаратисти вірою торгують, за гроші МП душу продали, то діло ваше, нехай ще пару парубків загине в ато, тоді побачимо як ви будете московію в ризи цілувати(((
Васька
14.08.2019 15:55:32
ти прочитай спочатку шо таке канонічна і неканонічна, а то на всяку дурню час маєш - читання, писання, ти розберись шо таке канони, а тоді будеш коменти чорні свої пхати. Не оскверняйте храм Господній!!! Канони придумали, це правила, зразок того як має бути в церкві...
Васька
14.08.2019 17:12:08
ти прочитай спочатку шо таке канонічна і неканонічна, а то на всяку дурню час маєш - читання, писання, ти розберись шо таке канони, а тоді будеш коменти чорні свої пхати. Не оскверняйте храм Господній!!! Канони придумали, це правила, зразок того як має бути в церкві...
XXX
12.08.2019 21:00:48
Ви пишете що секта Фідрина, а у вас секта "голубих"! Заступник старості у вас голубий. Знаєте яке у вас правосуддя? - Це ад.
І
12.08.2019 22:09:50
Люди ви показилися???хто дав вам право ображати людей ,яка вам різниця в яку церкву хто ходить...Вам відали церкву,всі гроші,що наколядували вам мало???Чому пристали до Фідріна він вас чіпає,дайте людині спокій, живіть своїм життям.І знайте,що за вашу не достойну поведінку(дорослих людей стидно) коментарі ганебні,розум відсутній, позоритесь далі!!!!
Гниляк
13.08.2019 12:45:50
Так все діло в грошах!!!
(***((
13.08.2019 14:27:29
То треба було собі вколядоване забрати, а то ваш піп забере всьо а то вєчно московія ниє шо прихід малий((( Тільки про гроші й мова, про якого бога ви тоді говорите((( В почаєві тоже є "церковная лавка" і прейскурант цін, таке враження що на базарі а не в церкві, схаменіться вже трохи
Нащадки!
13.08.2019 10:22:36
Саме прикро, що наші люди свині! Якщо ви такі всі набожні, то повинні знати! Була створена одна єдина (ПРАВОСЛАВНА АПОСТОЛЬСЬКА ЦЕРКВА!) на старослов'янській мові! Те що люди постворювали різні патріархати і тд , то їхня вина! Так само як і П'ятидесятники, Свідки єговови і тд.....!!!
Концимал Богдана!
13.08.2019 10:27:27
Яка різниця на якій мові молитися? Головне молитися від душі і так щоб Бог почув! А він кожного обов'язково покарає за такі пакості, не залежно від того до якої церкви ходимо і на якій мові молилися! Для чого робити такий бунт?! Дайте один одному спокій! Цілий тиждень бунтують, сидять виписують, сваряться між собою, брудом поливають а в неділю в церкву поклони бити біжать! І кінець кінців, будьте щирі хоч перед собою! Підіть і в очі скажіть кожному свою думку! Ніде такого сміху нема як в нас! Дякую!
Є різниця якою мовою...
13.08.2019 12:57:11
Є різниця, я хочу чути і розуміти молитву!!! Хочу чути УКРАЇНСЬКОЮ!!! Я хочу чути ХРИСТОС ВОСКРЕС ане КРИСТОС ВОСКРЕСЯ!!! МИ живемо в УКРАЇНІ, і розмовляємо українською мовою!!! Для прикладу якщо штунди моляться вони моляться УКРАЇНСЬКОЮ ане англійською, католики в костелах моляться УКРАЇНСЬКОЮ!!! І в будь якому іншому храмі всі моляться УКРАЇНСЬКОЮ!!! Тільки московський рішив виділитись і перейшли на руській язик! Якщо ви пам'ятаєте в нас війна з цією країною, і там далі гинуть наші хлопці!!!
(***((
13.08.2019 14:44:09
То вже точно ХРІСТОСЯ ВАСКРЄСЯ, нащо ту мову так дерти... Всі люди як люди стоять на могилках, слухають, а тут нє, зз-за кущів МП іде, верещать як недорізані свині, аж присідають, певно хотіли перекричати всіх, це було таке показове шоу, шо капєц. Батюшка як батюшка, як правив так і править, а сєкта - то вже так співали, так співали, певно потім тиждень не говорили))))
Настя
14.08.2019 09:35:05
Різниця в мові є, но суть в тому що батюшка молиться українською мовою, вже скільки років, тільки ви напевно цього не чули, бо в церкву раз в рік ходили, а тепер набожні пробилися
Ходжу часто і ходила
14.08.2019 22:06:25
Колись так... Молився українською... Тепер мені хватило показухи на ПАСХУ.
І ти...
13.08.2019 12:58:35
І ти ж так само сидиш цілий тиждень і так само бонтуєш, така ж сама як і решта...
***
14.08.2019 23:41:34
Богдана, то буде війна і кровопролиття, як почнуть одне одному говорити в очі!!! Люди заспокоївся!!!!
КАСТЄТ
13.08.2019 14:53:45
Патріархат - це християнська церква, керована патріархом. Тобто московським патріархатом керує Росія, що ще тут неясно? Вона ж і веде неоголошену війну проти України, вбиваючи наших співвітчизників, в той час як МП продовжує фінансувати Росію, допомагати вбивати самих же себе, прикро від самодурства людського...
Православний
13.08.2019 16:51:22
Оце МОЛОДЕЦЬ, нарешті всім буде ясно! Я з тобою теж погоджуюся! В нас є вибір куди ходити, навіщо ненавидіти когось за те, що не в ту церкву ходить, будьмо людьми, висловились і досить!
І
13.08.2019 15:56:04
Одне стидотя ,а не люди , поводите себе хуже свиней!! Займайтеся своїми сім'ями ,а не лізьте в чужі.Ви своїми коментарями опозорили всіх жителів села, дивіться щоб ваша злоба не поїла вас самих....бо все погане повертається до тих хто бажає зла іншому...задумайтесь,що за ваші вчинки будуть відповідати ваші діти,внуки...Не позортесь ,досить!!!
Віка до І
14.08.2019 15:38:14
Ти себе так само поводиш, хоч може не свиня, але змія точно! думаєш Твої діти, внуки... не будуть відповідати?Я думаю такого позору на всіх хватить
XXX
13.08.2019 21:37:13
До сьогодні я перечитувала коментарі і терпіла ,думала що ви отямитесь побоїтеся Бога, перестаните обливати брудом нашого батюшку,але після того як вибрався батюшка з хаты , ви повісили свою колодку з ланцюгом" золота трийка".( Лац,Новак,Бучман) н*с*а*л* в унітаз не змивши водою,вирішили щей г**н*м облити нашого батюшку,сказавши своєму старшому главарові Карп'юкові викликати телебачення,і чекаючи кожного вечора новин,але видно Господь Бог так розпорядився,що не так сталося як гадалося вам,ви цих новин не дочекалися бачити . Отож, отямтеся,схаменіться! Не звинувачуйте батюшку,що не перейшов з вами в ПЦУ. Він перейшов. Чому ти Новак,Карпюк,Майка,не напишете в інтернет,як завезли його в Рівне в Рівненсько- Сарненську епархію,оформили бумаги,і виклали фото,після чого і Новачку відзначали яка з Нінкою Бачихою цілий день готували наїдки,щоб накрити стіл. Всі батюшку вітали з переходом,який заради громади перейшов. Але не з того,ни з цього,Майка з Новаком не спали дві ночі,бо не туди перейшли. Чого не написали як Карп'юк поліз в церкву,зірвав замки,забрав цей документ,поміняв їх, поставивши пломбу Чорнобильською печаткою. А Майка не гляділа школи а поперлася в Київ до Івана Сидора на пораду, директорка не була на роботі не привітала мам які були на святковому ранку до 8 Березня,не вчителів,дітей.Бо полізла не туди де треба. Так ось шановна директорка ви зробили велику помилку,бо влізли не труди куди треба,погано знаєте історію,хоча ви вчитель історії,наша церква була і еє Українською православной церквою,незалежною від Московського патриархату фінансово,яка перед цим стояла закритою 30 років і зареєстрованою в серпні 1990 року УПЦ. І ще хочу запитати у вас з яких то ви пір стали такими набожними? Директорку в церкві бачили наші парафіяни на Різдво,Водохреще і Пасху. Карп'юк показався в церкві як сталася біда з його дочкою,раз в рік на Різдво,заказуючи молебинь. А Лац з Новаком бували так само як директорка. Так ось хочу всім дати вам пораду. Як зробили так і маєте,поділили село на двоє хто хоче той і йде в ту церкви яку выбрав. Ті люди які ходили кожну неділю в церкви,вони нечим не зрадили віру Христову і свого батюшку,який є батюшкою від Бога. І схаменіться! Не обливайте його брудом,і хай ваші люди не нападать на наших людей,що в не ту церкви пішли, в нас в України свобода слова,віри,,хто куди хоче туди іде. Ми не збираємо людей насильно,як ви,не виземо не машиною,не автобусом,не обзмаємо вашого батюшку,і не даємо йому призвиська. Хоча одна з ваших парафиянок назвала його " щуром" видно ви його самі так прозвали. І ще хочу звернутися до Нельки Сукнацької, яка нашого батюшку обзиває" дияволом в ризах" Неля! Побійся Бога! Раніше тебе ніколи ніхто не бачив в церкві, а тепер ти зробилась така свята. Священиків обзивати великий гріх. Так що покайтеся! Перестаньте обливати брудом нашого батюшку,особливо сусіди,які його зрадили,не здоровкаючись з ним і Матушкою. І запам'ятайте! Ви надієтесь що у вас буде все добре. Що наші люди прийдуть до вас у церкву? НЕ ДОЧЕКАЄТЕСЬ!
Хмм
14.08.2019 10:59:39
Шкода що їхні розумні голови того непоймуть і всеодно все перекрутять так як їм хочеться. А пради цеї небачать набожні такі.
Православний до ХХХ-й
14.08.2019 09:16:42
ТИ, ХХХ-й тебе знає що ти верзеш, таке враження шо сама з Майкою в Київ їздила)), може з Лацом чи Новаком замки на унітазі з гамном вішала, шо ти плітеш? Я не тільки від Нельки Сукнацької чув про ті ризи, то іронія така, не розумієш чи що. Накрутив-наколотив наш піп Олександр. Сказав що перейшов, а сам не перейшов в ПЦУ. насправді то було пцу МП. Ви ж самі казали що так вам добре бо ваш батюшка не зрадив віри і не перейшов, а тепер пишете шо всі його вітали з переходом, ??? Людоньки, то все ж виходить, що дурив батюшка. Той хто його обзиває, той сам за це відповість перед Богом, але не перед тобою паскудо, не перед СЄКТОЮ вашою. Паскуда, бо поназивала фамілії пів села, а свою чомусь не назвала, паскуда, ВІДЬОМСЬКЕ КОДЛО!!!
Православний до ХХХ-й
14.08.2019 09:18:00
Повторюю ще раз Двері Храму відкриті, ніхто , ніколи і нікого не буде запрошувати туди, самі прилізете)))
Православний до ХХХ-й
14.08.2019 09:20:58
А щуром невинного в наших перепетіях батюшку назвала одна з ваших відьом, читай добре коментарі! Батюшки не винуваті, то в нас люди в селі дурнуваті))) От і показало село обличчя, встидно десь піти чи поїхати, всі питають шо ваші відьми вже зовсім показилися
Православний до ХХХ-й
14.08.2019 09:27:58
ХХХ ти ж назвала парафіян сєктою голубих, а тепер свята? На кострі тебе спалити б за язик твій чорний. А які з нас християни ПЦУ - то не тобі судити(це я тільки що переглянув твої ж коментарі) а сама кажеш шо ми не святі, але й ти не свята ХХХ - відьма)
І
14.08.2019 10:52:37
Ну може досить ,скільки можна позоритись(а фамілії назвали, опозорили цих людей,які викликали телебачення , в кожному коментарі назвали Фідріна "дияволом в ризах"людей "сектою Фідріна"получили по заслугам)не приємно коли твоя фамілія згадується в таких коментарях;самі напросилися!!! І перед тим як фотографуватися,треба було руки помити,а то вони у вас такі грязні,як ваші наміри!!!!!
До І ???
14.08.2019 11:19:52
Руки руками, а у вас ротяки чорні, чим ти краща, свою фамілію боїшся назвати праведниця знайшлась у Шкліні. По заслугам чи нє, то не тобі рішати, ти не суддя і не Бог, а просто чорнорота І. Одні одних прозивають, а самі що святі? Не даремно сусідні села сміються, кажуть дурні шклінці - так і є)))
І
14.08.2019 12:46:06
А що когось паскудити можна,а вам соромно???І я вас неображала,а написала правду,гляньте на фотографію,що з зошитом чи може я її виставляла???? І ваші фамілії я не називала,бо мене там не було!!!А чорнота то ви ,бо когось обливати брудом це нормально,а коли вам вказали факт,то зразу агресія...чи може я викликала телебачення ,щоб опозорили все село???Що обливати брудом краще когось????а ви думали,що коли ви повиставляєте ці фото вас коментувати не будуть тільки батюшку,ви помилилися!!!! І я на щастя, не житель вашого села вже давно,а коментарі мої з фотографій,коментарів,і уважно їх читайте ,я нікого не ображаю,а ви погрузли "в чорних висловах' ...Позор
Правосл
14.08.2019 13:10:48
Я писав про те , що ти паскудо чорнорота свою фамілію не можеш назвати, відьми, да, вони скритні)))) Якщо ти уважно читала, то я до праведниці ХХХ, чи Х-й її знає як її правильно звати))) звертався, бо вона вся така праведна, назвала Лаца, Новака... а себе назвала тільки ПАСКУДА ХХХ, а ще каже, що хтось грішний, хай на себе подивиться відьма чорнорота
Відвідувач
14.08.2019 13:13:55
Єслі шо то мене там не було, фоток я не виставляла і не є жителькою вашого селя, а гидоття писати то вона мастак, тоді якого х..*..я коментуєш, не маючи поняття, а може ХХХ та І - це одна і та ж зміюка???
І
14.08.2019 14:49:31
Яке гидоття(процитуйте) ???А те,що опозорилися Ви,так шановні Шклінці це факт ...чому вас бісять коментарі які не підтримують вашу думку????І висловлюватись в вашому стилі я не буду, виховання не позволяє... І ххх_і це різні люди,бо при все я б ніколи не назвала фамілії тих людей,які мене колись навчали,бо поважаю їх і знаю,як сильних вчителів(історію дуже любила і симпатизувала вчителю),але якщо це правда в коментарі,що ці люди роблять,то так я вважаю,що правильно отримали по заслугам!!! І коментувати я маю право,бо це моє рідне село !!!я тут народилися,виросла,закінчила школу,яку ви вмішали в це болото (стидно,розумієте,що такі ганебні фрази в сторону батюшки, і вас один в одного)більше коментувати не буду,сказала,що хотіла,що наболіло,надіюсь,що решта моїх односельчан, однокласників і просто друзів зрозуміють мене,що не змогла залишитись осторонь такого позору,що відбувається в нашому селі....
Відвідувач до І
14.08.2019 15:35:32
Виховання в зміюк немає! Чим ти краща від тих 250, хто висловився, тебе ж теж бісить, хоч біс - то твій друг! А Лац тебе не вчив?, адже фамілію згадала?? І ще ніхто нічого і ні по яких заслугах не отримав! А ОЦЕ твоє ганебне :"І я на щастя, не житель вашого села вже давно,а коментарі мої з фотографій,коментарів,і уважно їх читайте ,я нікого не ображаю,а ви погрузли "в чорних висловах' ...Позор" То , часом не твої коментарі, чи вже забула шо писала, бо ж диявол заволодів тобою, знай! - так зі всіма відьмами буде((( Дуже шкода шо ОТАКе росло в нашому селі(((
І
14.08.2019 16:45:31
Покажи,де я назвала його фамілію,це знов його позориш ти!!! І мені шкода,що ти не вмієш навіть прочитати...і твої вислови неадекватні ти більше нічого не вмієш,як обзивати такими словами,то це з тобою живе!!!Він мене вчив,ясно...і покажи в моїх коментарях хоч одну фамілію,чи такі слова,як ти тільки що використав....
Відвідувач
14.08.2019 17:24:36
Тобі ж пояснили шо то до користувача ХХХ зверталися у відповідь на їхній коментар о 13:30 сьогодні, читай уважно, а то і я подумав що ХХХ та І - то одна і та жособа))), Прочитай ще уважно пост ХХХ вчора о 21: 37, він такий великий, то швидше користувача ХХХ стосувалося, не тебе, гарного дня
Відвідувач
14.08.2019 17:26:00
Малось на увазі, що ХХХ всі фамілії згадала, що в селі, а свою назвала ХХХ - уй зна як)))
Ого)
14.08.2019 18:22:11
Оце дали мені силку почитати... тиск піднявся, понос і тд.)))) Люди добрі вам що роботи немає?)
Шановним Шклинцям
15.08.2019 13:08:20
Шановні Шклинці, зупиніться,може вже хватить! Своїми коментарями ви вже опозорили самі себе , і все село на всю Україну. Може варто припинити обсмокиувати оту неприємну тему і ображати один одного. Вам в цьому селі жити , ростити дітей , до садочка і в школу водити їх . Бог один в Трійці святій. Шановні пані і панове не принижуйте когось і себе . Господи , прости всім їм . Дай мудрості їм!!! Прошу дуже , поставте вже крапку в тих коментарях!
Ганьба
15.08.2019 14:05:25
Крапка