У травні 2018 року луцькі перевізники заявили, що їм невигідно тримати та обслуговувати маршрутні таксі за тодішніми тарифами і здорожчання є неминучим. Тож ціну на проїзд у громадському транспорті підняли. Та чи покращилась якість обслуговування у маршрутках міста за 3 місяці?
Читайте також: На Волині маршрутник вигнав дитину з інвалідністю (Фото)
Лучани з кожним днем все більше і більше скаржаться на водіїв та якість перевезення у маршрутних таксі міста.
Заповнені вщент жовті "Богдани", перехилені набік (бо пасажири їдуть навіть стоячи на східцях), є стандартною ситуацією на луцьких дорогах. У свою чергу для лучан уже стандартом стало відчуття небезпеки на дорозі та відсутність зв’язку між ціною за проїзд та рівнем отриманої послуги.
Неодноразово у ЗМІ з’являлася інформація, коли водії "маршруток" переходили будь-які етичні межі поведінки, хамили, а часом і застосовували фізичну силу до пасажирів.
У більшості випадків такі ситуації залишаються на стадії скарг і образ, і не мають логічного завершення у вигляді покарань чи штрафів.
Здебільшого маршрутні таксі Луцька перебувають у не найкращому технічному стані: двері не повністю закриваються, вікна розбиті, сидіння поламані, несправні мотори чи будь-які інші деталі (адже скільки є випадків, що маршрутка загорялася під час руху разом із пасажирами).
Читайте також: "Дитину мало не замотало під колесо маршрутки": як водії громадського транспорту перевозять пасажирів у Луцьку
От і маємо ситуацію, коли маршрутні таксі не ремонтують, не миють та випускають у дорогу на "лисій" гумі. Водії порушують правила безпеки, відкриваючи двері для пасажирів на ходу транспорту.
Відсутність контролерів вимагає від водія подвійної роботи касира та водія, що розпорошує увагу та може призвести до аварійних наслідків.
Тож на які проблеми найбільше скаржаться лучани у роботі перевізників:
1. Хамство водіїв.
Найбільше, на що звертають увагу пасажири – це на хамське обслуговування водіїв. Неодноразово лучани скаржаться та дописують відповідні пости у Фейсбук із доказами про негідну поведінку водія, про те, як вони виганяють із салону дітей, інвалідів та людей похилого віку.
2. Перегони маршрутників.
У погоні за грішми водії часто забувають, що везуть пасажирів та несуть за них відповідальність під час поїздки. Вони намагаються обігнати один одного на маршруті, створюючи при цьому аварійні ситуації, не задумуючись про те, що цим самим наражають людей на смертельну небезпеку.
3. Комфорт перевезень.
Із підняттям цін на проїзд перевізники обіцяли підвищити комфорт перевезень у маршрутних таксі до відповідного рівня. Ціну підняли – про якість забули! Маршрутки як виїжджали у місто брудні, із занедбаним салоном, так і їздять далі.
4.Технічна несправність.
Людей перевозять на технічно несправних автобусах, або ж транспорт не відповідає вимогам для експлуатації. Проте, перевізники не звертають на це уваги.
5. Рух не за графіком.
Майже кожна маршрутка в місті грішить тим, що їздить, коли заманеться. Окрім того, водії часто навмисно не вмикають GPS-трекери, щоб їхне вистежили "конкуренти на маршруті". Однак тим самим, вони створюють неабиякий дискомфорт для містян.
Читайте також: На Волині кожна друга маршрутка не відповідає технічним вимогам
Крім цих головних проблем, у маршрутних таксі є і інші: це застарілі аптечки та вогнегасники, якими не можна надати першу необхідну допомогу; одиниці транспортних засобів об лаштовані для інвалідів, які теж є жителями міста; несистематичне курсування маршрутки по місту – інколи доводиться чекати більше години на той чи інший автобус аби дістатися на роботу чи додому. Ну і звичайно ж – це обілечування пасажирів. Адже, відраховуючи решту людям, водій повністю зосереджує увагу на тому, аби правильно дати гроші, а не на дорозі, створюючи цим також аварійні ситуації. І таких прикладів є безліч.
Тож залишається тільки надіятись на те, що перевізники все ж таки виконають умови договору та покращать якість перевезень у маршрутних таксі Луцька.
Віталій Іщук
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
Лучанка
08.08.2018 21:36:44
Відповідно паспорту маршруту передбачено час на обілечування пасажирів ( це необхідно проводити під час зупинок) та кількість маршрутів кожного транспортного засобу. Від цих показників розраховано тариф на проїзд. Проте кожен транспортний засіб ( а про це я говорю бачивши відповідні документ) проїзджає на 2-3 маршрути більше і при цьому списує пальне (за пройдений шлях, що не передбачено кошторисом-паспортом маршруту). Ось вам і завищені тарифи і аварійні ситуації на дорогах. А хто це контролює?
Анонім
09.08.2018 23:56:58
Повинна бути при міській раді диспечерська служба по контролю за розкладом маршруток .їде маршутка На 5хвилин раніше графіка чи без поважної причини зїзд з лінії штраф і небуде автогонок між маршрудчиками між іншим це було при советах може хто памятає стояли на кінцевих зупинках рамки відмітки скільки прибув і в скільки відправився і на старому ринку відмітка автобуси ходили чітко по графіку