Останнім часом у Луцьку жваво обговорюється підвищення цін на проїзд у громадському транспорті. Журналісти ТРК "Аверс" поцікавились, скільки заробляють луцькі перевізники за день і за місяць.
Читайте також: У Луцьку обговорювали підвищення вартості проїзду
Проте, про реальні заробітки водії не дуже хочуть розповідати на камеру, але у приватній розмові вони зізнаються, скільки заробітної плати мають за день.
Загалом, один із луцьких водіїв розповів, що перевозить за день від 500 до 700 пасажирів, тож, враховуючи проїзд по 4 гривні, можна підсумувати, що заробіток становить 2800 гривень, з яких 1200 гривень йде на пальне, ще 1200 – підприємцю, а 400 гривень залишається у кишені керманича.
Проте, як стверджують водії на камеру, підвищення цін на проїзд їх мало хвилює, адже для них не змінюється нічого. Але, поспілкувавшись із ними тет-а-тет, стає відомо, що чоловіки, все ж таки, до підвищення вартості проїзду ставляться із пересторогою, адже їм доведеться віддавати підприємцю більшу суму. Та чи збільшаться прибутки від підняття тарифів – невідомо, адже пасажири стверджують, що будуть більше тепер ходити пішки та пересядуть на електротранспорт.
Тож, підрахувавши прибуток з однієї маршрутки, можна впевнено сказати, що підприємець має близько 36 тисяч гривень за місяць.
Детальніше дивіться у сюжеті:
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
ЛУЧ
13.04.2018 12:41:54
Як ви рахуєте ??? 700*4? А пільговики, діти, а витрати на ремонт, з/п, податки???
лучанка
13.04.2018 15:30:45
ну да,видно які маршрутки їздять після таких ремонтів,зарплату водії беруть в кишеню,податки- ви всі на єдиному.Вот так-то -ля-ля-ля.
Віктор
13.04.2018 17:59:45
Мабуть 2група-5 відсотків з доходу-а його немає(або дуже малий показують). Готівка-необлікована.квитки не видають..якби були у правдививих розрахунках зацікавлені, то самі мали би бути зацікавленими впроваджувати ефективний облік (а не з нагая)...а так чітко видно схему-щось заробили, щось в кишеню, щось в сейф, відчитались що малий дохід, потім нитимемо про малі пенсії . Я так розумію там створюють 1-2 ФОП на автобус, щоб не перевищити мільйон гривень доходу на підприємця щоб не ставити касовий апарат. Хіба може санрайз платник ПДВ. Тому цю всю істерію розцінюю як ниття. Що по 2 проїзд що по 4 а стан маршруток не міняється. Невже постійно у збиток працювали?