Служба автомобільних доріг розробляє документи на земельні ділянки, необхідні для реконструкції траси М-07 "Київ-Ковель-Ягодин".
Читайте також: На дороги у 2021 році уряд передбачив 23,3 млрд грн: скільки отримає Волинь
Відповідне розпорядження про дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок у натурі державної форми власності підписав голова ОДА Юрій Погуляйко 17 лютого.
Зокрема, в документі йдеться про три ділянки у Ковельському районі, необхідні для потреб реконструкції автомобільної дороги державного значення М-07 Київ–Ковель–Ягодин (на Люблін):
– ділянка, площею 2,1872 га, відрізок км 447+638-км 451+200, розташована за межами населених пунктів на території Люблинецької територіальної громади Ковельського району Волинської області;
– ділянка, площею 6,5261 га, км 468+000-км 474+000, розташована за межами населених пунктів на території Луківської територіальної громади Ковельського району Волинської області;
– ділянка, площею 2,46 га, км 447+638-км 454+000, розташована за межами населених пунктів на території Люблинецької територіальної громади Ковельського району Волинської області.
Траса М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) у межах Волинської області має протяжність 158,4 км, з яких майже 35 км – першої технічної категорії. Це автодорога міжнародного значення, яка суміщається з частиною Європейського автомобільного маршруту Е373. Забезпечує рух транзитного транспорту на міжнародний КПП "Ягодин" (Україна) – "Дорогуськ" (Республіка Польща).
Читайте також: В Україні дорожники "Автомагістраль-Південь" купували асфальт та бетон за значно завищеними цінами
У коментарі ІА "Волинські новини" в Службі автомобільних доріг повідомили, що у 2019 та 2020 роках вдалося реконструювати ділянки, які мали бути здані ще до Євро-2012, але не були завершені.
"Упродовж 2019-2020 років Службі автомобільних доріг у Волинській області вдалось реалізувати два проєкти-довгобуди – провести реконструкцію 7,5 км дороги І технічної категорії і відкрити для руху транспорту два проїзди, кожен з яких має дві смуги руху в одному напрямку. Йдеться про дві ділянки автодороги, реконструкція яких була розпочата ще в рамках підготовки до проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу 2012. Тоді ці ділянки було розширено до чотирьох смуг для руху (по дві у кожному напрямку), але всі роботи завершити не вдалось. На той час до Євро-2012 для руху було відкрито лівий проїзд, а правий відтоді лишався закритим", – інформують у відомстві.
Одна з цих ділянок, протяжністю 4,1 км, пролягає повз населені пункти Хворостів, Підгородне та Машів, введена в експлуатацію в 2019 році, вартість об’єкта 76,7 млн грн. Підрядник ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50".
У 2020 році введено в експлуатацію другу ділянку автошляху М-07, протяжністю 3,4 км, яка проходить між населеними пунктами Люблинець і Довгоноси, вартість об’єкта 103,7 млн грн. Роботи виконувало ТзОВ «Луцькавтодор-Сервіс».
Також у Службі автомобільних доріг повідомляють, що у 2021 році планують продовжувати відновлення автошляху М-07 на ділянці Ковель – Ягодин. Щоправда, затвердженого переліку об’єктів поки що немає.
Коментарі
Петрович
19.02.2021 09:52:45
а дорогу з Любомиля до Володимира ви не бажаете відремонтувати? тудою весь Львів суне на озераа дорога вбита в хлам.