У Луцьку, в супермаркеті, трапився скандал через 92-річну бабусю, яка нібито вкрала шоколад.
Читайте також: Відома луцька гуртівня ПАККО нахабно дурить покупців, проводячи махінації з цінниками (фото)
Про це у Facebook написала телеведуча Вікторія Поліщук.
У її дописі йдеться про те, що при вході в супермаркет АТБ, що на проспекті Соборності в Луцьку, охоронець у дуже грубій формі розмовляв із бабусею.
Поліщук написала, що "бідолашна уся тремтіла, плакала та не могла промовити жодного слова. Усі просто проходили повз".
Вікторія почула, що жінка начебто вкрала в супермаркеті дві шоколадки.
Телеведуча сказала, що хоче оплатити цю крадіжку, але охоронець накинувся на неї.
"Почав кричати, що я підтримую крадіжку, звинувачувати в тому, що в мене є чоловік, який мене фінансово утримує, і я вся така "крута". Вимагав, щоб я оплатила йому кошти у 5-кратному розмірі", – пише телеведуча.
Жінка все ж таки оплатила дві шоколадки загальною вартістю 38 гривень. Охоронець забрав придбаний товар та хотів занести на полицю магазину. Однак, тут уже втрутились інші небайдужі люди, і з "надмірною пихатістю та зверхністю він віддав покупку бабусі".
Свідком цієї історії був ще один молодий чоловік з дитиною.
"Ми ще трішки фінансово допомогли жіночці, і я забрала її з супермаркету", – йдеться в дописі.
Пізніше Вікторія таки поспілкувалася із бабусею Катериною. Виявилося, що їй 92 роки.
Бабуся розповіла, що купити шоколад попросила її сусідка, бо він зараз на акції. Вона оплатила свої покупки, а ось про іншу зовсім забула.
"І не важливо, хто правий в цій історії, важливо інше. Невже так важко ввійти в ситуацію, поговорити, вирішити її без сліз та нервів. Ніхто не знає, скільки цій бабусі ще залишилось…і чи історія з шоколадками не могла стати для неї останньою… Невже показувати свою силу та впливовість перед слабшими стало в моді? Невже ці 38 гривень варті сліз цієї маленької щирої бабусі?" – додає Вікторія Поліщук.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Алиша
13.10.2019 19:14:58
Неймовірно. Як всі підтримують злодіїв.чому продавці мають платити за бабусь дітей дідусів які хочуть просто на халяву взяти з вітрини продукцію і винести з магазину не оплативши. Ми продавці адміністратори охоронці керуючі несемо відповідальність матеріально за товар який продаємо.у нас кожний день проходять інвентаризації і по підсумках тих інвентаризацій знак знімають гроші. Я не розумію цих статтей. Адже супермаркет це не благодійний фонд , не банк їжі як в Америці. у кожного працівника так само є батьки діти чоловіки дружини і на свою зарплату вони також розраховують.
Андрій
13.10.2019 19:56:17
Такі ситуації потрібно вирішувати без надлишку емоцій, людяність ще ніхто не відміняв.
Наталія
14.10.2019 21:04:29
Чуєте, продавці і адміністратори. Не можна кричати на людину, принижувати її. По-перше, це стаття адмін кодексу. По-друге, можна в око отримати. Людиною треба бути, а не бичарою. А взагалі щось не так - шукайте іншу роботу. Треба було вчитися, а не тупаками на кавалєрки бігати і женилки раніше часу ростити. Може дивися і не мусово було б на касі чи в охороні сидіти. Ніхто нікому тепер не винен.
W коментар видалено
Дімон
14.10.2019 10:10:45
Опишіть цього урода,я його знищу сучару унітазного.Міг просто поговорити з бабусею.
Анонім
14.10.2019 23:30:50
бабуся слідуючий раз прийде і візьме ще шоколадку,а охоронці хай платять зі свого карману
ксеня
22.10.2019 22:01:06
Прочитала статтю і стало прикро, бабусі 92-це ж дуже поважний вік, в такому віці людина дійсно забуває! У віці за 80 люди навіть губляться і не пам"ятають де живуть і як їх звати, у них вже голова працює набагато гірше ніж у молодої людини, а тут шоколадку забула проплатити - значить злодійка! Охоронцеві хочеться побажати людяності і поваги до стареньких. Можна просто уважніше до них ставитись і допомагати робити покупки.
ксеня
22.10.2019 22:08:58
Прикро що охоронець не знає що людина після 80-ти років, не те що шоколадку може забути проплатити, а може забути де вона живе і як її звати - скільки таких випадків, що старенькі губляться. Хочеться побажати людяності і уважного, вічливого ставлення до таких покупців.