"Волинський центр розвитку урядування" 15 березня на "круглому столі" зачепив тему роботи валідаторів у електротранспорті Луцька. Так званий експерт ЦРУ Сергій Григоренко заявив, що чинна влада зробила велику помилку, відмовившись від автоматизованої системи обліку пасажирів.
Читайте також: "Рішення з придбанням ручних валідаторів було необдуманим", – Григорій Пустовіт
Екс-заступник міського голови навів вражаючу, але не підкріплену чіткими розрахунками цифру в 4,7 млн грн, які ніби то втрачає громада Луцька через відмову від валідаторів. Окрім того, він закликав приватних перевізників встановити у маршрутках валідатори з 1 жовтня.
Депутат міської ради Борис Смаль прокоментував гучні заяви Сергія Григоренка, пояснивши чому було прийнято рішення відмовитись від валідаторів, і розповів, що наразі вивчається можливість запуску сучасної автоматизованої системи обліку пасажирів.
Читайте також: Волинський ЦРУ: хто є засновником організації і що від неї чекати
"Пан експерт називає цифру, не маючи поняття звідки вона береться. Будем говоритти фактами: валідатори, які важать 3 кг і чіпляються на шию кондукторам, по-перше, не дають можливості ефективно обслуговувати пасажирів, по-друге, не відповідають сучасним технічним вимогам.
Наприклад, в Тернополі, який Луцьку ставили за зразок щодо автоматизованої системи обліку пасажирів, зараз почали ліквідовувати ті самі валідатори і замінювати на стаціонарні.
Безумовно, для правильності обліку пасажирів валідатори потрібні, але аж ніяк не такі, які пропонує шановний експерт, які були за його правління закуплені на Луцьке підприємство електротранспорту. Вони були апробовані та не виправдали себе. Необхідно було провести попередні дослідження, наскільки дані прилади будуть відповідати вимогам, а потім купувати. Проте цього не відбулось.
Безумовно, електронний облік пасажирів буде впроваджений, але не такий примітивний, про який каже Сергій Григоренко.
Читайте також: Ті, хто роздерибанив 100 гектарів землі у Луцьку, згадали про совість
Відносно дати 1 жовтня, то не зрозуміло, чому обране саме це число. Чому не 1 вересня, наприклад?
Взагалі, на основі яких розрахунків чи хоча б логічних умовиводів роблять такі висновки шановні експерти ЦРУ, які самі себе так називають?
Наразі ми вивчаємо сучасну систему обліку пасажирів у міському транспорті. В цьому питанні не можна помилятись, адже попередня така помилка коштувала місту кількох мільйонів гривень. Мова про ті валідатори, які зараз на складі лежать. Спершу необхідно вивчити передовий досвід, як він буде працювати в Луцьку, а не просто привезти невідомо що з іншого міста. Є інформація, що фірма, яка встановлювала чи збиралась встановлювати у Луцьку цю систему взагалі має російське коріння.
Щодо суми в 4,7 млн грн, то система, яка була закуплена і пропонується Григоренком, взагалі нічого не принесе. Вона не створює перешкод людям і далі їздити без обліку. Єдиним, хто міг вести облік у транспорті – є кондуктор. А цей 3-кілограмовий валідатор лише заважав працювати, бо створював незручності і забирав багато часу. Це неефективно.
Валідатор
Звідки береться цифра у майже 5 млн? Можливо, Григоренко краще знає. Він кілька років був при владі і розуміє, що потрібно було провести ефективний облік пасажиропотоку, переглянути коефіцієнти, які встановлені на пільгові перевезення у тролейбусах Луцька. Цього не було зроблено. Теперішнє керівництво зараз займається питанням і нових тролейбусів, і валідаторів, і щоб коефіцієнт пільгових перевезень відповідав дійсності.
Коментувати цифру 4,7 млн грн складно, бо незрозуміло, звідки вона взялась. Насправді інформація про кількість перевезень спотворена. Однак, зокрема, і нещодавно переформатоване транспорте управління над цим працює", – зазначив Борис Смаль у коментарі "Під прицілом".
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає