Останій раз ви авторизувались через "%social%"

Як відремонтують українські автошляхи за новою дорожньою реформою

вівторок, 06.03.18  21:37
Як відремонтують українські автошляхи за новою дорожньою реформою

Цього року на ремонт українських доріг Державний дорожній фонд виділив майже 47 мільярдів гривень.

Читайте також: Як отримати компенсацію, за пошкоджене через погану дорогу авто

Із січня 2018 року в Україні запрацював Державний фонд доріг, який виділив фінансування на ремонт автошляхів, повідомляє Громадське радіо.

60% отриманих грошей піде на облаштування доріг загальнонаціонального значення. Ще 5% підуть на заходи з забезпечення бeзпeки дорожнього руху.

А 35% виділили на ремонт доріг місцевого значення.

Цьогорічним нововведенням є те, що відтепер цими грішми буде розпоряджатись місцева влада, а не "Укравтодор".

Тепер обласні ради самі визначатимуть, куди і скільки грошей виділяти, розповідає експерт Проектного офісу секторальної децентралізації з питань інфраструктури Вадим Олійник.

"В середньому по Україні це 5 тисяч кілометрів на кожну область і приблизно півмільярда гривень на область… 500-600 (мільйонів гривень, — ред.) залежно від протяжності доріг, там іде привязка до кілометражу", — пояснює Олійник.

Читайте також: На ремонт дороги Ковель-Луцьк виділили 85 млн грн

Проте, за словами представника управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Володимир Хитренко, про капітальний ремонт мова поки що не йде.

"На цей момент стоїть завдання, як мінімум, привести їх (дороги, — ред.) у належний стан, щоб люди могли дістатися куди їм треба: в лікарні, в райцентр", — пояснює Хитренко.

Капітальні ремонти планують розпочати за кілька років. Тоді, за словами Вадима Олійника, є надія перейти на будівництво бетонних доріг — замість асфальтних.

"Бетон температурні режими витримує краще, краще щеплення. Ці дороги по вартості навіть дешевші, ніж асфальтобетонні", — каже Олійник.

Ще одним масштабним проектом є автошлях GO Highway — він має з’єднати Європу і Чорне море через Україну.

"Він іде з Одеси вверх по трасі Київ — Одеса до Умані, з Умані повертає на захід і проходить через Хмельницьку, Тернопільську, Франківську, Львівську області", — розповідає Вадим Олійник.

За словами експерта, цей автошлях дозволить іноземним перевізникам перебудувати свої маршрути на користь України.

Поки Державний дорожній фонд працює тільки на половину. За два роки фінансування на ремонти й будівництво доріг має зрости удвічі.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter



Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter

Коментарі

    коментарів немає
Коментар буде опубліковано після модерації
×публікації по часу :