Екс-голова Волинської ОДА Володимир Гунчик висловився щодо відмови Луцької міськради від тролейбусів "Богдан" на користь швейцарського вживаного транспорту.
Читайте також: Автозавод друга Порошенка "кинув" місто на 40 тролейбусів
"Ще прийде час забирати слова назад. Згадав далекий 2003 рік. Спроба наїзду на Луцький автозавод. Відповідь – "Податківці, схаменіться! Це вам не 37-й рік!"
Подивився сьогоднішню сесію міської ради. Депутати, схаменіться! Це ж наш автозавод! Не розкидайтесь! Ще прийде час забирати слова назад!" – цитує Гунчика Перший.
Хаотичний набір думок та необгрунтованих закликів до міськради демонструють суто емоційний характер заяви Володимира Гунчика. Екс-губернатор, як і всі його однодумці, не наводять жодної переваги тролейбусів "Богдан" над швейцарськими вживаними машинами. Єдиним аргументом Володимира Гунчика є те, що "Богдан" – це вітчизняний виробник.
Читайте ткож: У Луцьку міськраду змушують купити тролейбуси виготовлені з російських деталей
Відзначимо, що Володимир Гунчик більше 20 років працював на різних посадах у сфері автомобілебудування, був директором ДП "Автоскладальний завод №1" ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс". Кому як не йому знати технічні характеристики, усі переваги і недоліки тролейбусів українського підприємства перед швейцарськими. Однак, екс-голова ОДА вирішив сліпо стати на сторону підприємства, не думаючи про користь для громади і бюджет міста.
Окремої уваги заслуговують фантазії одного з найгірших губернаторів України про наїзд на Луцький автозавод. Що саме мав на увазі Володимир Гунчик – незрозуміло. Однак, якщо тролейбуси "Богдан" програють конкуренцію вживаним імпортним машинам – це не наїзд, а привід серйозно задуматись керівникам підприємства про модернізацію своєї продукції.
Напередодні продукція "Богдана" вже показала себе у всій красі. Автобус "Богдан", який привіз мітингарів до Луцькради, врізався в знак через відмову гальм.
Нагадаємо, що один новий тролейбус від "Богдана" приблизно коштує як 10 вживаних швейцарських аналогів. При тому закордонні машини є набагато надійнішіми з точки зору матеріалів та інших технічних характеристик.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
Свєтка
29.03.2018 12:27:44
Який він проти@ний.....)))))) а де довгий ніс)))
пасажир
29.03.2018 12:59:35
"Нагадаємо, що один новий тролейбус від "Богдана" приблизно коштує як 10 вживаних швейцарських аналогів. При тому закордонні машини є набагато надійнішіми з точки зору матеріалів та інших технічних характеристик"???? Вам позакладало??? За ціною одного швейцарського тролейбуса можна купити 4!!! нових луцьких! Вмієте ж ви спотворювати факти...
Правда
29.03.2018 14:36:23
Пусть сначала рассчитаются с другими городами! А то бабло взяли, а троллейбусов нет! И нас оставят без транспорта. Пусть уж лучше б.у но у нас на маршрутах!
Правдолюб
29.03.2018 15:50:30
Луцькі тролейбуси- це робочі місця,зарплата і поповнення в бюджет( за продаж тролейбусів). Плюс Валюта в державі залишиться