З метою збільшення надходжень до казни Луцька члени виконкому 21 лютого цього року підняли вартість оренди за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів на 49%. Втім, задля дешевого піару на сьогоднішнє засідання завітала депутат, яка відмовилася працювати у будь-якій комісії міськради Юлія Вусенко, лобіювати інтереси кількох власників рекламних площин у місті.
Читайте також: На виконкомі міськради почалась сварка через тарифи на рекламу
Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.
При формуванні порядку денного, очільниця "Самопомочі" попросила винести на розгляд додатковим її проект рішення.
У ньому дружина колишнього радника Володимира Гунчика, донецького "смотрящого" за нововолинськими шахтами "Діми", просила підвищити тариф за користування засобами зовнішньої реклами на 0,01%.
"Проект рішення я сформувала на основі звернення спілки рекламістів, бо вважаю, що підняття ціни відбулося з порушенням. Відповідно до Регламенту виконкому я маю право подати такий проект рішення", – звернулася скандальна Юлія Вусенко.
Читайте також: Екс-секретар Луцької міськради вразила нахабною брехнею про колишнього однопартійця
Нагадаємо, що підняття ціни відбулося першого березня і приклад з Луцька взяли інші міста.
Із приводу звернення виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт резонно відзначив, що проект підготовлений з грубим порушенням.
"Його важко назвати проект рішення по формі та оформленню, адже він не відповідає регламенту та інструкції з діловодства. Вам варто привести його у відповідність та подати належно. Статус депутата не дає право писати проект рішення з коліна й подавати такий, який не відповідає нормам. Поданий документ – на рівні дитячого садочка і ми не можемо його прийняти, тому оформіть його належно й ми приймемо", – наголосив керуючий.
Інший член виконкому Ігор Муковоз теж виступив проти подачі такого проекту додатковим.
"Я не бачив ні порядку, нічого, тому не готовий за нього голосувати, адже до питань потрібно готуватися. Тут ми лише витрачатимемо час і рішення жодного не ухвалимо", – підкреслив він.
Григорій Пустовіт додав, що усім присутнім варто думати про наповнення бюджету Луцька, а не про пільги для окремого бізнесу.
"Коли ми говоримо про рекламний бізнес, то він прибутковий і роками їм давали знижки на 30%-35%, але період пільг для одного сегменту бізнесу повинен закінчитися, бо ми хочемо розвивати наше місто. Дехто каже, що ми вбиваємо рекламний бізнес, але зараз є прохання щодо встановлення нових білбордів, тому казати, що бізнес не розвивається – не можна. Я розумію, є лідер політичної партії, який хоче отримати певні дивіденди. Працюйте, але робіть це грамотно, бо ваш проект рішення підготовлений з порушеннями", – наголосив Григорій Пустовіт.
Читайте також: Дружина донецького "смотрящого" відправляє депутата в АТО
Більшість не підтримала ініціативи одіозної Юлії Вусенко і та поспіхом покинула приміщення.
Нагадаємо, що у місті Луцьк один з найбільших показників зовнішньої реклами в Україні. Самі мешканці міста неодноразово жалілися на засилля білбордів і зовнішньої реклами у місті. Самі власники і контрагенти підтверджують, що це прибутковий бізнес, особливо у період виборів, тоді рекламні площини продають у рази дорожче, хоча на надходження до міської казни це зовсім не впливає. Враховуючи кількість виборчих періодів, починаючи з 2010 року, можна припустити скільки втратило місто, а ці кошти (мова іде про мільйони гривень) осіли у кишенях кількох осіб.
Чим повинен займатися керівник міста: думати про чиюсь особисту кишеню чи дбати про інтереси міста? Схоже у Юлії Вусенко і її соратників зовсім інша думка.
Віталій Іщук
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає