"Укрзалізниця" за рахунок своїх коштів повністю капітально відремонтувала вокзальний комплекс в місті Луцьку.

Змінили вигляд не тільки будівлі вокзалу, але й цілого комплексу інших споруд станції: приміських кас, поста електричної централізації, багажного відділення та санвузлів.

За обсягами капіталовкладень - це наймасштабніший об'єкт на Львівській залізниці за останні кілька років.

Як повідомив журналістам начальник служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Львівської залізниці Михайло Рябець, в рамках підготовки до Євро-2012 були заплановані реконструкція та ремонт цілого ряду вокзалів на Заході України. Серед них, зокрема, Львівський вокзал (реконструкція обійшлася в 3,5 млн гривень), залізничний прикордонний перехід Ягодин (3,8 млн гривень), станція Мостиська-2 (понад 2 млн гривень).

«У минулому році приступили також до реконструкції вокзалу в Луцьку. Згідно з проектом, загальна вартість будівництва склала близько 30 млн гривень. Були задіяні практично всі будівельні підрозділи залізниці, а також субпідрядні організації для виконання спеціалізованих робіт, наприклад підсвічування будівлі вокзалу», - поділився подробицями залізничник.

За словами головного інженера Рівненської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці Миколи Врочінского, необхідність реконструкції була продиктована загальним станом будівлі, побудованої ще в 50-х роках минулого сторіччя.

«Перекриття в старому вокзалі були дерев'яні, в аварійному стані. Прогнив дах. Все це створювало загрозу для життя пасажирів. Крім того, у зв'язку зі збільшенням пасажиропотоку, вокзал уже не справлявся з ним, і не відповідав сучасним вимогам», - зазначив він.

Проект передбачав збільшення площі вокзалу, а також надбудовою третього мансардного поверху, тому реконструкція почалася з підсилення фундаментів. Були також замінені всі комунікації, а в загальнобудівельних роботах упор робився на енергозберігаючих технологіях.

«Ми відмовилися від міських тепломереж, які не справлялися з обігрівом будівлі вокзалу в зимовий період. Тепер цю роботу буде виконувати власна електрокотельня, і, повірте, холодно вже не буде», - повідомив заступник начальника станції Павло Караїм.

У новій будівлі передбачені зручності, як для працівників вокзалу, так і пасажирів - розділені зали і каси приміського і дальнього сполучення, обладнані додаткові санвузли, а на третьому поверсі влаштовані кімнати відпочинку, а також кімната матері та дитини. Не забуті і потреби людей з обмеженими можливостями - скрізь, де необхідно, облаштовані пандуси та окремі доріжки для безперешкодного пересування по всій станції.

«Проект дуже вдалий, до того ж враховує архітектурну стилістику Луцька, тому, думаю, вокзал обов'язково стане прикрасою всього міста», - зазначив Михайло Рябець.