Літак, що днями розбився під Ковелем, міг бути куплений у Польщі та доставлений в Україну незаконно. Таке припущення висловлює журналіст Ярослав Гаврилюк у виданні Волинь-нова.

Нагадаємо, літак АН-2 розбився у ніч на четвер,10 жовтня білі села Скулин Ковельського району, не дотягнувши 300 метрів до аеродрому сільськогосподарського кооперативу «Світанок». Загинуло двоє людей, які були у кабіні літака.

На свіжофарбованому темно–синьому борту розбитого літака добре видно жовті літери номера – UR-54853. 

За інформацією Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, 7 лютого 2013 року біля села Княжин Чуднівського району Житомирської області серед білого дня зазнав катастрофи Ан-2 з таким самим бортовим номером. 

Той літак, що здійснював переліт із Рівного до Полтави, належав авіакомпанії «Полтава–Аеро». При проходженні крізь туман пілот, який летів один, втратив орієнтацію та допустив зіткнення із землею. На щастя, він залишився живим, але літак ремонту вже не підлягав. То звідкіля ж взявся його «скулинський» двійник?

За кількасот метрів фототехніка «дістала» доказ: на знівечених рештках літака через шар свіжої фарби проступав номер — SP-AOU. 

25-26 травня 2013 року на летовищі Рудніки Ченстоховського аероклубу (Республіка Польща) відбулися торги легких літаків. Виглядає так, що хтось купив виставлений на продаж Ан-2 з бортовим номером SP-AOU (вартість подібного апарата у нас співвідносна із вартістю китайського позашляховика), хтось інший — його нелегально «перегнав» до України, перефарбував у темний – нічний – колір. При цьому наніс на борт фальшивий номер, що належав розбитому на Житомирщині літаку. 

Тільки от неув’язка виходить: у літака із Полтави серійний номер — 1Г18460, а у його «двійника» із Ченстохови — 1Г15947. 

До речі, зафарбований номер SP-AОU легко читається і на вертикальному оперенні — на кілі та кермі напряму.