Влада Луцька вирішила нагадати орендарям зовнішньої реклами про техніку безпеки у зимовий період. Про це йшлось 27 листопада під час засідання круглого столу з обговорення питань щодо підготовки засобів зовнішньої реклами до зимового періоду, а також напрямків подальшої співпраці щодо покращення рекламного середовища та благоустрою в місті. Пише Волинський інформаційний портал.

Під час засідання круглого столу начальник управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради Олександр Козлюк повідомив, що з приходом морозів потрібно перевірити всі носї зовнішньої реклами в місті. «Температура знижується, тож стики можуть розійтись. Потрібно перевірити іржаві рами», – повідомив Олександр Козлюк.

Також він відмітив, що у місті чітко виділяють три категорії проблем, пов’язаних із носіями зовнішньої реклами: благоустрій поблизу самих носіїв, технічні питання та маркування щитів.

Мовець же підкреслив, що прибирати поблизу білбордів мають самі орендарі, а не комунальники. Так само вони і несуть відповідальність за аварійність носіїв.

«Коли йшлося про зниження ціни за оренду, я вас перший послухав. Надіюсь на вашу совість в упорядкуванні білбордів», – наголосив Олександр Козлюк.

Орендарі, своєю чергою, поскаржились на Луцьксвітло. Вони стверджують, що ціна на підсвічення реклами є невиправдано високою, й калькуляцій вони не розписують.