Оновлення країни, європейський вектор руху та очищення адміністративної гілки влади від корупціонерів - такі лозунги нової влади дали поштовх для розумних та працьовитих українців знову закачати рукави та взятися за роботу. Після революції Майдану багато українських громадян повірили у можливість чесного і прозорого бізнесу, щоб разом із державою будувати принципово нову Україну - з чесними правилами гри та прозорою економікою.
З усіх телеекранів щодня лунають заклики про стимулювання малого та середнього бізнесу, викриття непрозорих схем та виведення податків з тіні, спрощення податкових та митних процедур.
Декларації у першу чергу надихнули представників малого та середнього бізнесу, які пройнялися ідеєю створення нових, чесних правил гри, що виключають «відкати», «віджими» й «ліваки», і, загнані у корупційну кабалу попереднім керівництвом країни, з усіх сил кинулися працювати в умовах обіцяної прозорої економіки та допомагати державі будувати успішне європейське суспільство.
Серед таких підприємців був і волиняни Вадим Борецький. Переконує, мав намір чесно вести бізнес згідно усіх вимог закону і вийти на рівень європейських стандартів якості. Він з партнерами щойно заснували нове підприємство «Авто Вест Груп».
Бізнес волинян полягав у розвитку автомобільного ринку в Україні - підприємці мали намір надавати послуги імпортерам нових та бувших у вжитку автомобілів. Саме такі транспортні засоби через свою надійність та відносну доступність завжди користувалися попитом серед звичайних українців.
Партнери уже розвивали подібну діяльність за межами Волині, тому мають чималий досвід і знання - за кілька років роботи встигли завести потрібні ділові контакти, здобули розуміння справи, налагодили співпрацю з іноземними компаньйонами.
Плани були більш ніж амбітні, на території рідної області підприємець серйозно поставився до справи. Тішила і можливість стати у своєму регіоні солідним платником податків. Як показала попередня робота - лише з 2012 по вересень 2014 року їхні компанії Тож, натхненні новими перспективами, засновники товариства «Авто Вест Груп» заходилися зводити новий комплекс - митний склад із підрозділ митного оформлення та місцем доставки товарів на території товариства у селі Струмівка Луцького району.сплатили до держказни понад 820 мільйонів гривень.
Як розповів Вадим Борецький, працювали на совість, як для себе. Створюючи інфрастуктуру для реалізації автівок, не шкодували ні сили, ні ресурсів. Результат такої роботи більш ніж потішив. Зі слів керівника «Авто Вест Груп», новостворений сучасний і високотехнологічний комплекс не має аналогів не лише на Західній Україні, але, мабуть, і на теренах всієї України.
Зокрема, Комплекс включає в себе митний склад, місце доставки товарів, підрозділ митного оформлення, торговельні майданчики, об'єкти обслуговування транспортних засобів (ремонтний та фарбувальний підрозділи, сучасну автомобільну мийку, підрозділ переобладнання), заклади харчування, кімнати очікування, кімнати відпочинку готельного типу.
Підприємством облаштовано митний склад та територію призначену для місця доставки товарів - із врахуванням всіх діючих вимог та використовуючи новітні тенденції інформаційних технологій. Встановлено великотонажні електронні ваги, електронну контрольно-пропускну систему руху транспортних засобів та осіб, мобільну рампу, естакаду, оглядовий майданчик. Облаштовано робочі місця для працівників підприємства та митниці із високошвидкісним оптоволоконним підключенням до мережі Інтернет. Для зручності відвідувачів на території облаштовується заклад харчування, кімната очікування, санітарно-гігієнічні модулі. Все виконано відповідно до вимог : Наказу Міністерства Фінансів України №835 від 16 липня 2012 р. «Про затвердження Порядку надання складським об'єктам статусу «митний склад» та позбавлення такого статусу»; Наказу Міністерства Фінансів України № 646 від 30.05.2012 «Про місця доставки товарів транспортними засобами»; Наказу Міністерства Фінансів України №583 від 22.05.2012 «Про затвердження Порядку створення зон митного контролю».
Митний склад, місце доставки товарів та робочі місця облаштовані відповідно до діючих вимог на 100 %, із використанням найсучаснішої техніки. Проведено ремонти приміщень відповідно до європейських стандартів.
«Посадовими особами митниці неодноразово проводився комісійний огляд усіх елементів об’єкту, за результатами якого було надано найвищу оцінку нашої підготовки», - розповідає Вадим Борецький, і показує документи з результатами висновків комісій.
Неабияк надихнули й позитивні відгуки потенційних іноземних партнерів, які охоче приймають запрошення волинянин і залюбки оглядають територію, склади, кімнати очікування для водіїв, офіси для продажу товарів на умовах консигнації, торговельні майданчики.
«Останніми, 10-го грудня у нас побували побували представники із Німеччини, - гордиться Вадим Борецький. - Це - представники компаній, які мають інтерес до України, та профспілок середнього і малого бізнесу. Вони схвально поставилися до ініціативи представників «Авто Вест Груп» і висловили сподівання, що тепер, можливо, бізнес в Україні запрацює як єдиний чіткий механізм, без «темників» та «лівака».
«Тоді зрозуміло, що прийдуть партнери з-за кордону. Бо коли, скажімо, німець схоче продати авто в Україні, він має бути впевнений, що робить це через надійні руки. А коли таке розуміння буде в німців, воно буде і в продавців та покупців зі всього світу», – Вадим Борецький впевнений, що, тільки на відмінно пройшовши іспит педантичним німецьким інвестором, український бізнес зможе по-праву вважатися надійним та заманливим для партнерів з усього світу.
Здавалося б, тепер на ТОВ «Авто Вест Груп» усе готово до роботи, - тільки ставай і працюй. Згідно усіх стандартів розвитку підприємництва, на території «Авто Вест Груп» справа повинна була б вже кипіти на повну. Немов у вулику, тут мали б метушитися продавці, клієнти, водії, митні брокери, механіки та інші пов'язані з цією діяльністюю фахівці. Однак з незрозумілих для самих підприємців причин у них на шляху постала суттєва перешкода, яка, власне, і привела директора ТОВ «Авто Вест Груп» до журналістів, бо самотужки люди зрозуміти її причин не можуть.
Однак, про усе по порядку.
Згідно українського законодавства, видача дозвілів про визначення місця доставки товарів тастворення підрозділу митного оформлення належить винятково до компетенції керівникамісцевої митниці. І от саме той момент, що, здавалося б, не повинен викликати ніяких проблем, наштовхнувся на цілковитий опір з боку керівництва Ягодинської митниці Міндоходів. Таких дій підприємці не очікували. Ба, навіть, навпаки, чекали сприяння з боку посадовців області, адже їхній бізнес міг би одразу принести суттєві доходи в казну області, створити робочі місця для кількох десятків волинян.
Проте виконуючий обов'язки начальника Ягодинської митниці Андрій Андрейків чомусь надсилає лист про відмову у створенні вказаних об'єктів. При цьому, як стверджує Вадим Борецький, не було наведено жодних вагомих аргументів чи достатніх причин щодо мотивів прийняття такого рішення.
В офіційній відповіді пана головного митника Волині мотивом відмови у створенні підрозділу митного оформлення стала «необхідність додаткових витрат бюджетних коштів» (!).
«Про які саме додаткові витрати йдеться в твердженнях пана Андрейківа, зрозуміти важко, оскільки нами пропонувалась модель створення підрозділу за рахунок наявних кадрів митного поста «Луцьк», так як завантаження цього поста не є максимальним і дозволяє це зробити. На території нашого об'єкту наявні відмінно облаштовані робочі місця для посадових осіб митниці за рахунок коштів підприємства «Авто Вест Груп», - не розуміє викладених у відмові мотивів директор компанії.
«А твердження про додаткові витрати на створення підрозділу митного оформлення в кількості від трьох до шести осіб протирічить здоровому глузду, враховуючи наявність у керівника митниці А. І. Андрейківа інформації про майбутнє оформлення в цьому підрозділі підприємств, якими за кілька років попередньої роботи було сплачено до Державного бюджету декілька сотень мільйонів гривень».
Тож відмова керівника Андрейківа наштовхнула бізнесменів на підозру, що він лобіює якісь власні інтереси замість державних.
Додаткові надходження до обласного бюджету, які прогнозувалися представниками бізнесу також не стали вагомим аргументом не дивлячись на те, що в минулі роки їхній бізнес приносив колосальні суми в держбюджет.
«Судячи з усього, - розводить руками Вадим Борецький, - завдяки «роботі» Андрейківа рідна Волинь так і не отримає додаткових надходжень до кінця поточного року».
Не допомогли і усні звернення - Вадим Борецький нарікає на невмотивовані відмови та уникання чітких пояснень з боку нинішнього очільника волинської митниці Андрія Івановича. Бізнесмен переконує, що він із партнерами за час своєї діяльності співпрацював з багатьма митницями по всій Україні. Однак на таке нерозуміння з боку службовців, як зараз, наштовхнувся вперше. І проблеми, на його думку, почалися саме від того моменту, коли посаду обійняв Андрейків.
Проводячи власне розслідування, журналісти «Під прицілом» намагаються самотужки розібратися, хто ж таки винен у конфлікті, який розгорівся між потенційним платником податків до бюджету Волині та головним митником області.
Із самого ранку вівторка телефонуємо на приймальну Ягодинської митниці. Секретар Андрія Андрейківа повідомляє, що керівник митниці якраз на дуже важливій нараді, тож виявляє готовність переказати шефу наше запитання. Натомість обіцяє, що, якщо посадовець знайде для нас час, нам перетелефонують.
Дзвінка у редакцію того дня ми таки дочекалися, уже перед обідом. Однак не від пана Андрейківа, як сподівалися, а поговорити з нами зголосилася заступник начальника митного поста «Луцьк» Тетяна Рахлінська. Спершу посадовець ДФС готова була відповісти на усі наші запитання. Однак щойно почула запитання про зволікання з відкриттям митного підрозділу та місця доставки на території «Авто Вест Груп», повідомила, що вона не про це мала намір з нами розмовляти. Але все ж таки пояснила позицію митниці:
«Це не в моїй, звичайно, компетенції, але що значить «гальмує» і що значить «не дозволяє»? Значить, є законні підстави тому. Так просто не може митниця чи начальник митниці не підписувати, або не давати дозвіл, або не давати добро - є законні підстави для того. Жалобщиків дуже багато на світі. Єдине - це законодавство, єдине - це потреба, єдине - це правильне рішення. Крім того, йде зараз реорганізація Ягодинська митниця Міндоходів в Волинську митницю ДФС, це процес не завершений, він ще на етапі створення, і тому накази видавати - і то проблемно начальнику митниці... виконуючому обов'язки начальника ДФС. Тому ще не прийняті люди в ДФС взагалі - в нас дуже мало людей на сьогоднішній день.
- Тобто, причина в тому, що бракує людей для цього погодження, чи в чому причина, власне?
- Не бракує людей, а бракує товарів, бракує діяльності митного складу для його відкриття. Тому що він не здійснює в повному обсязі він не здійснює своїх функцій, він не приймає на склад товари, навіщо ж там відкривати митний склад?»
Підприємці з «Авто Вест Груп», розуміючи, що не зможуть самотужки вирішити створених проблем, із ТзОВ «Авто Вест Груп» надсилають звернення до губернатора області Володимира Гунчика, прокурора Волинської області Вадіма Максимова та позов до Волинського окружного адміністративного суду.
Поки чекають відповідей від посадовців, у Адміністративному суді Волинської області слухається справа. Як видно з матеріалів судової справи, доводом представників Ягодинської митниці перед Фемідою став той самий аргумент, про який говорила нашому інтернет-виданню заступник начальника ДФС Тетяна Рахлінська, - мовляв, на даний час на митному складі підприємством не здійснюється зовнішньоекономічна діяльність, в подальшому, в разі наявності достатніх обсягів митних оформлень щодо розміщення товарів на митному складі митницею буде розглянуто питання про доцільність створення місця доставки товарів на території, прилеглої до митного складу. Проте цей незрозумілий для позивачів аргумент не зміг переконати й суд - правосуддя визнало рішення Ягодинської митниці протиправним та скасувало його.
Як ми зрозуміли з розмови, першій заступниці ДФС області не було відомо про існування рішення суду, яке вже вступило в законну силу. Тетяна Рахлінська переконує, що чує про це від нас вперше, проте обіцяє, що митниця діятиме по закону, тобто виконає рішення суду в повному обсязі. І обіцяє уточнити усе в митного керівництва.
«Митниця буде чинити так, як є в кожній правовій державі. Рішення суду повинно виконуватися без обговорення, правильно? Так буде чинити і митниця. Значить, митниця розгляне це рішення, і буде виконувати. Всі рішення суду виконуються - Хтось зі мною зв'яжеться? Чи вже мені не чекати? - Я вам перетелефоную. Яке рішення щодо відкриття місця прибуття, я скажу вам», - запевнила нас співрозмовник ще у вівторок, 16-го грудня.
Проте, попри обіцянки, нам уже ніхто не телефонував, тож яке рішення приймуть посадовці Ягодинської митниці, журналісти не знають ще й донині.
Представники «Авто Вест Груп» розповідають, що вони уже відправили копію постанови на адресу Ягодинської митниці, тож тепер з нетерпінням чекають відповіді від в.о. її керівника Андрія Андрейківа.
Звернення з викладеним станом речей та незрозумілою поведінкою Андрія Андрейківа піжприємці розіслали голові Волинської ОДА Володимиру Гунчику,
прокурору Волинської області Вадіму Максімову
керівнику ДФС у Волинській області Віталію Чую
«Введення в експлуатацію такого комплексу значною мірою вплинуло б на привабливість нашого регіону, оскільки його географічне розташування та давня автомобільна історія спонукатиме до проведення комерційних операцій, використовуючи широкі можливості та новітній якісний сервіс. Беззаперечно, це забезпечило б створення нових робочих місць, підняття якості обслуговування, значну підтримку місцевих громад», - констатує директор «Авто Вест Груп» Вадим Борецький.
«Складається враження, що пана Андрейківа найменше цікавить розвиток Волинського підприємництва, покращення бізнес клімату регіону та сприяння залученню інвестицій. Очевидно, заїжджий чиновник дуже боїться створення нового комплексу, оскільки в основі принципів його роботи лежить європейська прозорість процесів, а це зазвичай руйнує тіньові схеми, та унеможливлює створення штучних перепон з метою «набивання кишень», а не перерахування до бюджету», - переконаний волинянський бізнесмен.
«В зв'язку із реорганізацією, яка проходить в структурі міністерства фінансів очевидно, що пан Андрейків буде посилатися на те, що він керівник Волинської митниці ДФС а звернення було адресовано до Ягодинської митниці міндоходів, тому він не має до цього відношення. І буде чіплятися за те що рішенням суду зобов'язано Ягодинську митницю міндоходів, а не Волинську ДФС. Дуже не хочеться йому визнавати те що це немає по суті своїй абсолютно ніякого значення, окрім бюрократичних відмовок та твердий намір отримати винагороду за підпис в дозволі на відкриття!
Розповідатиме про велику кількість організацій, в зоні діяльності митниці, які могли б теоретично звернутися із аналогічним проханням, але ж всім не відкриєш місце доставки та підрозділ митного оформлення. Нібито й правда на перший погляд, про те є одне але звернулося єдине підприємство яке має єдиний митний склад відкритого типу, який чудово підготовлений, причому за кошти підприємства. Робота якого приноситиме кошти до бюджету, а не витрачатиме їх», - коментують наслідки усіх відмовок представники «Авто Вест Груп».
Знаючи про попередні «подвиги» Андрія Андрейківа і на Чернівецькій, і на Рівненській митницях, пригадуючи уже здобуту репутацію цього посадовця на Волині та публікації про нього в ЗМІ, працівники «Авто Вест Груп» не сподіваються на легку перемогу над бюрократією. Заздалегідь очікують від нинішноьго в.о. начальника митниці чергової порції опору та зволікань. Відповідь, переконують, надійде не скоро, чиновник витримує максимально допустимі законодавством терміни у тих питаннях, які абсолютно не підлягають додатковому опрацюванню , і є повсякденними в роботі чиновників митниці та намагається відшукати чергову причину для відмови.
А тим часом згідно усталеної традиції по закінченню кожного календарного року начальник митниці проводить підсумкову нараду, на якій помпезно та надзвичайно важливо звітує про «титанічну» працю із наповнення бюджету та охорони економічної безпеки держави. Підприємці ж натомість жаліються, що будь-яка зустріч Андрія Андрейківа зазвичай проходить вона в режимі монологу та не дає можливості задати йому такі не зручні для посадовця питання стосовно реальної діяльності митниці та окремих її осіб, очевидно в такому руслі буде проходити і звіт про роботу за рік.
Для представників бізнесу було б надзвичайно важливо ввести у звітність показник дій, які сприяли покращенню умов роботи бізнесу, дій які спрямовані на додаткове залучення коштів до бюджету а також запровадити зворотній зв'язок з представниками бізнесу та ЗМІ. Адже, підозрюють люди, конкретні дії особисто Андрейківа призвели до того що Волинський бюджет не отримав додаткових коштів, які б реально могли б поповнити скарбницю нашої області ще в поточному році.
*Представники Громадської організації «Всеукраїнська асоціація імпортерів автомототехніки» вимагають відставки в.о. керівника Ягодинської митниці Андрейківа А.І.
Коментарі
Vik
19.12.2014 12:28:42
передерибан починається.....
лола
19.12.2014 14:21:09
ЗАКАЗУХОЮ на цю статтю від п.Борецького так і пре.Треба вкладені грошики відбити і чим швидше,так ліпше.А чому ні? "Свій " митний підрозділ ( і це коли є митний пост по тій же Рівненській), "свої" митники.Тільки "працювати" ! СУПЕР!!! СПРАВЖНІЙ ПЕРЕДЕРИБАН!!!
Анонім
19.12.2014 14:28:42
Оце дожилися. СВІЙ митний підрозділ!!! Як в тму анекдоті: Ай-ай гвалтують! Мужчіна, ви куда побігли? А чому свій - тому що митникам від когось кормитися потрібно?! Чи вони все ж таки держслужбовці гідної країни з почуттям власної гідності і головне дотриманням закону! Слабо?!
саня
19.12.2014 17:39:40
то точно шо закозухою пахне! реклама борецького чистої води!
лолі
19.12.2014 15:32:12
Ти Митник не шифруйся, лолою себе не називай, закінчився твій зоряний час, не будеш тепер ти диктувати кому працювати а кому ні. А грошики нехай відбиває Борецький. Він їх в справу вкладав. А ти в будинки біля Любомля і в машини дорогі, щоб відрізнятися один від одного, хто крутіший.
лучанин
19.12.2014 15:59:08
Чудо,треба ж стільки накрасти,щоб побудувати митницю.Вона ж того Борецького і буде.Держава має вирішувати де такий об"єкт має бути.А то накрали і командують, по судах ходять , хіба нє? А хто то ще біля того пана є цікаво, що так хочуть свою митницю?
Лучанину
19.12.2014 16:10:14
для тебе лучанин напевно немає іншого шляху заробити як тіольки вкрасти. Чому ти так є ще варіанти отримати гроші бізнесом займатися чи працювати десь і тд.
Лучанину
19.12.2014 18:05:17
Заглядай у чужі кишені більше і кланяйся всім чинушпм які заснували свої ПРАТ на базі державного майна, чинять безпредєл і прикриваються служінням держави. Та розікрали уже ту державу і не дають людям розвиватися. Чи ти такий дурний чи когось лобіюєш,що так боїшся конкуренції
Alex
22.12.2014 16:03:38
Читай внимательно!!! Когда это строительство началось? Правильно - несколько лет назад - при антинародном режиме Януковича! А теперь это жулье хочет ЛЕГАЛИЗОВАТЬ потраченное бабло!
Хохол
21.01.2015 21:09:02
Бо жидополяки, які називають себе українцями крім красти більше нічого не вміють. І "революція" була не гідності, а заздрості (що більше вкрали) і підступності.
старушка
22.01.2015 12:43:55
Правильные выводы!!!
Підприємець
19.12.2014 16:06:36
Хочу повідомити особам, які говорять про "власний" підрозділ митниці. Якби ви були більше обізнані з цим, ви б знали, що за кордон така практика існує давно, і що ці підрозділи працюють абсолютно не замітно для тих хто в них оформляється, власними їх ніхто не називає власними, вони розміщені в зручних місцях, і виконують свої завдання не порушуючи закони. Тому впринципі задум зробити це у нас цілком розумно та перспективно
ЛОЛА
19.12.2014 18:12:17
А для чого це робити,коли є цілий митний пост "Луцьк" для ваших послуг? І такаж зона митного прибуття? Скажете що не ПЕРЕДЕРАБАН?
Анонім
19.12.2014 18:19:28
передеребан може бути тільки між тіньовиками, якщо йдеться про бізнес то це називається конкуренція. Якщо те що написано в статті є правдою тоді це конкуренція
а чому
21.12.2014 22:17:36
у нас проти здорової конкуренції? Хто хоче - будує, обгрунтовує нащо це потрібно. якщо все в порядку по закону - то чому не можна потцу Луцьк конкурецію створити. нікого ж силою не тягнуть в то чи інший склад розтаможуватись. чи страшно конкуренції? бо самим робити на совість лінькі, а як хтось зробить то жаба душить?
Українцям
19.12.2014 16:12:25
Але ж ви всі заздренні українці, всі один в одному в карман заглядаєте, Вкрав борецький то й добре, всі крали то й він вкрав, а ви так всі говорите ніби у вас ангельські крила ззаду виросли
Відвертий
19.12.2014 16:15:11
Напевно, комусь стане великим відкриттям, що на території області майже усі місця митного офо знаходяться на території приватних компаній - ТзОВ "ФУл Кастомс Сервіс", "Луцьк" , "Володимир-Волинський" - ТзОВ "Гербор-Холдінг", "Ковель" - ТзОВ "Термінал". Усі здогадуються хто які інтереси лобіює. Далі думайте самі
Митникам з Луцька
19.12.2014 18:25:35
Хлопці- митники , як би ви не хотіли заховатися під різними іменами, саня, лола і тд, вас всеодно видно, у вас прослідковується одна лінія, ваші голови запудрені , ви не здатні мислити далі вашої роботи. Я так розумію що це митники з Луцька пишуть, я нічого немаю проти вас, я спілкуюся з вашими колегами з ковеля, причому давненько. Не переживайте так, буде у вас робота, нехай роблять свій склад, чому ви так не хочете сприймати щось нове?
Хабарникам
19.12.2014 18:37:41
Хабарники навіть рота не розкривайте про що небудь. Ви бабло косите з усіх ще й не хіле і ви ще маєте смєлость морду свою дерти нащьот того кому як робити . Сидіть не вспливайте.Тіштесь шо вас всіх не загребли в тюрму. Не вам судити який пост є який потрібно чи не потрібно зробити
правда
20.12.2014 18:56:20
всі митні пости знаходяться в орендованих приватних офісах. пункти доставки теж приватні. все в оренді за яке платимо ми прості люди які шось пригнали і хочуть розмитнити.ЧОМУ ЦІ МИТНИЦІ НЕ ПОСАДИТИ В ДЕРЖАВНІ ОФІСИ?????Підприємець платить податок 1000 грн а отримує за оренду в тисячі більше.ПРОСНІТЬСЯ ЛЮДИ!!!!
Правіді
21.12.2014 22:18:51
100% і щоб все було прозоро і звітувались кожні півроку
маша
20.12.2014 19:34:00
та дурному видно,що таможня хоче бабла
лучанин
21.12.2014 14:44:51
Отож я й кажу , що держава має вирішувати, де мае бути митниця-в ДЕРЖАВНИХ ОФІСАХ
Віталій
22.12.2014 15:46:36
Зовсім не розумію чому сваритеся якщо хтось хоче робити щось краще ніж держава і дешевше то хай робить і звичайно держава в певній особі буде проти втрачати монополію Проблема в наших непрозорих і не чітких законах де вже закладено можливість корупції і особливо при розтаможуванні
Не вже всі дурні!!!
23.12.2014 13:56:06
В області бардак! і бардак в першу чергу через нашого любімого- Гунчика, який саботує Закон про "Люстрацію і очищення влади", він за пів року навіть свою адміністрацію в якій всього навсього 15 керівників структурних підрозділів і ще скількиж їх замів працює, котрі в часи Януковича розкрадали, відмивали по різних перограмах кошти, і по будівництву, і по економіці і по екології, по всіх управліннях які формували різні заходи, а зараз Гунчик сидить в кріслі і за пів року жодного зі своїх підлеглих(керівників чи їх замів не звільнив) то як тут буде порядок ...його ніколи не буде
Про Гунчика
23.12.2014 15:32:07
Доречі без згоди Гунчика цього Андрейківа на Волині не було б, тому що він обов'язково пропускає кандидатуру на цю посаду шляхом погодження. Так що цим підприємцями потрібно подякувати ще й Гунчику за допомогу у розвитку бізнес проектів на Волині
Наталя
23.12.2014 15:56:09
Всіх митників з Ягодинської таможні під люстрацію,негайно або вон!Скільки грошей надерли,все поза казною і таке до сьогодні діється!
усым
28.12.2014 16:42:10
гунчик ср.....й комсомолець
Світлана
17.01.2015 20:43:37
Для чого потрібний ще один митний підрозділ для митного оформлення за тією самою адресою? Там у митників і так роботи особливо немає. Відповідь тільки одна: власти ки нового терміналу збираються мутити , робити там свої чорні справи.що нам простим плавникам податків від того, на якому терміналі будуть розмитнювати машини?А не стоїть за цим всім Кутикіна Клава, велика комбінаторка , земельна ділянка здається належить її дочці?
11
18.01.2015 12:14:11
Мадам (а точніше андрій іванович), відповіді на Ваші "незаангажовані" питання: 1. Митний пост "Луцьк" знаходиться в м.Луцьку, а ТзОВ "АВГ" в с.Струмівка, земельна ділянка, згідно докуметів належить вищевказаному підприємству 2. на території ТзОВ "АВГ" ніхто не збирається "розмитнювати машини", оскільки там знаходяться складські приміщення для зберігання товарів у різних митних режимах. і Зрештою пане Зелений (Андрейків) Клава на базарі насінням торгує, а Клавдія Миколаївна Кутикіна займається підприємницькою діяльністю а не так як ви - вимаганням хабарів
для 11
22.01.2015 14:20:41
НЕ смішіть людей.Всі знають хто чим займається і займався, тим більше підприемкць Кутикіна ,бувший посадовець Львівської митниці та м\п Луцьк