Наприкінці листопада Надія Капуш віддала майже 3000 гривень за розрекламований кухонний комбайн і навіть не підозрювала, що згодом піде до суду.

Уже на третій день після покупки господиня взялася готувати і дістала новенький кухонний прилад, аби так би мовити протестувати його. Надія Капуш почала збивати три яйця, але за кілька хвилин пластмасові деталі комбайна поплавилися. Ба більше - після цього кухонний прилад взагалі перестав працювати.

Надія Капуш одразу звернулася до магазину з проханням замінити товар, або ж повернути кошти. Однак там пані Надію скерували до сервісного центру, оскільки на комбайн було оформлено гарантію на 2 роки. Крім того, жінка звернулася в Інспекцію з питань захисту прав споживачів з проханням перевірити діяльність товариства «Дієса». Втім і там Надія Капуш отримала відмову, оскільки інспекція не має повноважень здійснювати подібних перевірок.

У сервісному центрі, власником якого є підприємець Сергій Богуш, жінці повідомили, що безкоштовно лагодити комбайн ніхто не буде а сам ремонт коштуватиме 1 000 гривень.

Таким чином, жінка подала позов до Луцького міськрайонного суду з проханням розірвати договір-купівлі продажу з фірмою «Дієса». Разом з тим, вона вимагає повернути їй сплачені за комбайн гроші та 1 000 гривень моральної шкоди.

Натомість підприємець Сергій Богуш, який продав жінці кухонний прилад, вважає, що жінка сама зламала кухонний прилад.

«В комбайн, згідно інструкції можна було залити лише 250 мл і будь-яке перенавантаження на прилад протипоказане. Позивач каже, що вона збивала яйця, а може вона збивала ним тісто. Вона ж ніяк не довела, що вона збивала яйця. Крім того поломка є механічною, а не технічною. Механічні поломки не підлягають гарантійному ремонту», - пояснив свої заперечення Сергій Богуш.

Наразі відбулося попереднє досудове засідання, на якому сторони оголосили свої вимоги та заперечення. Тож розгляд справи відбудеться вже на початку травня.