Комісія Укрзалізниці під головуванням в. о. генерального директора Максима Бланка завершила інспектування об’єктів Львівській магістралі.

Під час триденного комісійного огляду особливу увагу фахівці звернули на стан колійного господарства, рухомого складу та залізничних депо. Також Максим Бланк провів нараду щодо подальшої долі вузькоколійної залізниці Антонівка-Зарічне. Побувала комісія й у Ковелі, ‒ повідомляє Урядовий портал.

Львівська залізниця вже п’ята, на яку приїхав очільник та менеджмент Укрзалізниці з комісійним оглядом. Максим Бланк проінспектував хід будівництва Бескидського тунелю, де будівельники пройшли уже 1220 метрів верхнього уступу. Побаченим керівник залишився задоволений. «Цей європейський проект повністю відповідає всім належним нормам щодо будівництва, проектування, ходу виконання робіт та у всьому іншому», - зазначив Максим Бланк.

Комісія Укрзалізниці відвідала локомотивне депо Мукачеве, де залізничники обговорили усі проблеми локомотивної служби, зокрема затримки у постачанні деталей для укомплектування колісних пар та ін. Серед причин несвоєчасного забезпечення запчастинами та іншою продукцією  – блокування закупівель  Антимонопольним комітетом України. «На жаль, є в певному сенсі неконструктивна позиція Антимонопольного комітету, який майже постійно блокує роботу Укрзалізниці з проведення торгів. Але, я сподіваюся, що ця тенденція зміниться», - зауважив  очільник Укрзалізниці. Максим Бланк дав доручення відповідним підрозділам і службам покращити матеріально-технічне постачання, аби залізниці могли оперативніше вирішувати питання ремонту, оснащення та екіпірування рухомого складу, утримання в належному стані території залізниць, приколійних ділянок тощо.

У Ковелі комісія побувала у пасажирському вагонному депо. Це підприємство має усі можливості для капітального ремонту пасажирських вагонів. Більшість деталей тут виготовляють власноруч. Відтак для збільшення обсягів роботи потрібне лише фінансування.

Тут Максим Бланк прокоментував необхідність підвищення тарифів на перевезення пасажирів та зазначив, що в умовах постійного невідшкодування коштів за перевезення пасажирів пільгових категорій, стрімкого зростання цін на енергоносії та паливно-мастильні матеріали, збільшення витрат у пасажирському господарстві Укрзалізниця змушена підвищувати вартість проїзду, однак підприємство намагається максимально врахувати соціальну складову своєї діяльності та постійно удосконалює графік руху поїздів, аби покращити сервіс.

Максим Бланк доручив залізничникам розробити графік для поїзда сполученням Київ-Ворохта, який має долати відстань за 14 годин та прибувати до курортного містечка вранці. Таким чином, залізничники створять туристам можливість ще оптимальніше використати час відпустки чи вихідних, а відпочинкові бази, лижні курорти, санаторії та спа-комплекси у Карпатах отримають більше клієнтів.

Також комісія Укрзалізниці відвідала локомотивне депо Ковель, де відбувається модернізація тепловозів М62. Через зношеність тягового складу – це єдиний економний спосіб забезпечити галузь локомотивами, адже такі машини на третину економніші і значно потужніші від тих, які експлуатуються зараз.

У ході комісійного огляду приділили увагу і питанню аварійної вузькоколійної лінії Антонівка-Зарічне (Рівненська дирекція залізничних перевезень). За словами начальника Львівської залізниці Богдана Піха, ця дільниця щороку приносить магістралі щонайменше 8 мільйонів гривень збитків, утримувати її надто складно. «Найважливіше те, що технічний стан цієї вузькоколійки дуже поганий. Уже немає підприємств, які здійснюють ремонти таких вагонів, локомотивів, колії. Ми просто не можемо коштом залізниці утримувати її і забезпечувати безпеку перевезень», — розповів начальник залізниці. Максим Бланк доручив залізничникам підготувати матеріали та документи для передачі вузькоколійки на утримання місцевої влади.