Кілька днів тому в порту міста Ізмаїла співробітниками СБУ був затриманий танкер «Adriatik Mariner» з контрабандним паливом з окупованого Криму. Проте після затримання судна працівникам СБУ телефонували від керівництва з вимогою негайно відпустити заарештований «Adriatik Mariner», повідомив народний депутат фракції «Народний фронт» Антон Геращенко, - передає сайт Odessa Daily.

За його словами, одержувачем вантажу повинна була виступити українська компанія «WOG трейдинг», а сума збитків для бюджету України склала понад 23 млн гривень.

«Відразу ж після затримання цього судна працівникам СБУ почали надходити телефонні дзвінки від одного з керівників Служби безпеки України з вимогою негайно відпустити Adriatik Mariner, в той час як судно Adriatik Mariner, без дозволу України зайшло в порт окупованої Росією Криму, повинно було бути негайно заарештовано за рішенням суду конфісковано, а капітан – притягнутий до кримінальної відповідальності», – підкреслив нардеп.

Геращенко повідомив, що написав депутатське звернення до Генпрокурора Віктора Шокіну та голові СБУ Валентину Наливайченка з вимогою провести дії щодо арешту судна і його вантажу.

«Однак, як я тільки що дізнався, судно «Adriatik Mariner» цієї ночі знялося з рейду в Ізмаїлі і знаходиться вже в румунських територіальних водах. Або, просто кажучи, корабель з 5800 тонн контрабандного палива, завезеного з окупованого Криму, безкарно ухилився від відповідальності», – обурився він.

На думку Геращенко, догляд корабля можна пояснити «саботажем і кришуванням» контрабанди на найвищому державному рівні.

У зв'язку з цим він звернувся до ГПУ з вимогою відкрити кримінальне провадження щодо посадових осіб СБУ, які допустили факт контрабанди і не вжили заходів для арешту контрабандного товару і судна.

Він також звернувся до президента з проханням взяти під свій особистий контроль розслідування цієї справи.

Печерський районний суд міста Києва 8 квітня заарештував судно Aliot і заборонив його використання у зв'язку з тим, що в липні 2014 року воно під прапором Молдови незаконно перебувала в закритому порту Керчі, а в березні 2015 року зайшло для ремонту в ЗАТ «Ізмаїльський суднобудівельно-судноремонтний завод».