Аби зробити один кілометр сучасної, якісної, швидкісної траси на чотири смуги, потрібно 150 мільйонів гривень. Проте гроші дорожникам дають лише на латання дір. Українські водії давно звикли витрачати немалі гроші на ремонт своїх автівок, понівечених ямами. Більшість намагається їздити акуратніше, аби не витрачатись зайвий раз. Рятувальним кругом для українців є найсучасніша техніка та новітні матеріали для створення довговічного і якісного дорожнього покриття, розповідає Канал 24.

«Цей красень коштує 350 тисяч доларів та здатен робити 20 метрів доріг за хвилину. Наші ж «виробники доріг» поки працюють радянською технікою», -розповідає журналіст Ярослав Сизоненко.

Харківські науковці зробили прилад на замовлення Укравтодору – він вимірює міцність дорожнього покриття. На його створення витратили півтори сотні тисяч доларів.

«На розвиток і модернізацію технічної бази державних підприємств, які в основному задіяні на роботах з експлуатаційного утримання з 2011 року не виділилося, на жаль, ні копійки», - розповів начальник управління експлуатаційного утримання доріг Укравтодору Олег Федоренко.

Тож водіям лишається знову збирати гроші, аби сплатити чергові рахунки від СТО. Адже платити за ремонт побитих в ямах машин, вочевидь, доведеться ще довго.