В мерії Луцька планують змінити чисельність та структуру виконавчих органів міської ради. Про це стало відомо сьогодні 17 грудня, під час засідання постійної комісії з питань комунального майна і приватизації.

Так, начальник відділу кадрової роботи та нагород міської ради Віра Гудима наголосила, що у мерії створять два нових відділи.

Дана реорганізація зумовлена змінами в законодавстві України. Планують створити відділ державної реєстрації майнових прав, у складі якого працюватимуть десять осіб. До слова, в управлінні юстиції ці функції виконували вісім працівників. Збільшення кількості штатних працівників обґрунтовують тим, що це допоможе ефективніше виконувати покладені на відділ функції.

За словами Віри Гудими, у новому складі відділу державної реєстрації юридичних осіб фізичних осіб-підприємців працюватимуть семеро осіб.

Чиновниця розповіла, що реорганізація торкнеться і юридичного відділу, який трансформують в юридичне управління. Віра Гудима наголосила, що до складу даного управління ввійде відділ запобігання та боротьби з корупцією.