У Луцькій міській раді мають намір змінити Положення про списання майна комунальної власності. Нововведення дадуть більше повноважень профільному відділу та виконкому.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів 20 вересня.

Зі слів директора департаменту економічної політики Олександра Озіновича, пропоновані зміни – це вимога часу, адже нововведення вже ухвалили на рівні Кабміну й тепер до змін мають адаптуватися всі міськради.

«Зараз така процедура, що списувати майно вартістю до 5 тисяч гривень має право відділ управління майном міської комунальної власності, якщо більше – виконком, якщо ж сума перевищує 10 тисяч гривень, то за таких умов рішення має приймати міська рада. Ми ж пропонуємо зміни такі, які вже ухвалили в Кабміні. Тобто коли сума до 10 тисяч гривень, то вистачає погодження з відділу. Виконком вирішує про списання, коли сума 10-20 тисяч гривень. Коли вартість майна понад 20 тисяч, то питання виноситься на сесійне засідання», - інформував посадовець.

Відтак Проект рішення «Про внесення змін та доповнень до Положення про списання майна комунальної власності територіальної громади міста Луцька, затвердженого рішенням міської ради від 25.05.2016 № 9/7» вирішили підтримати та рекомендували затвердити зміни під час сесійного засідання.