Майже три роки мешканці будинку що на Кравчука, 4 оббивали пороги ЖЕКів, комунального підприємства «Луцьктепло» та департаменту Луцької міської ради, аби у їхніх домівках вирішили проблему із теплопостачанням, яка роками не вирішується. Люди платили за послугу, яка існувала лише на папері.

Тетяна Луць живе у вищезгаданому будинку, незважаючи на те, що комунальне підприємство «Луцьктепло» обіцяло вчасно розпочати опалювальний сезон, жінка скаржиться на холодні батареї.

Мешканці розповідають, воду з батарей зливали просто у підвал, тому лучани забили на сполох, мовляв фундамент будинку може зруйнуватися, стверджують, що відреагували на проблему лише після засідання профільної комісії у Луцькій міській раді.

 Та за відсутності тепла люди теж зобов’язані платити, неодноразово у місцевих виникали непорозуміння із працівниками ЖЕКу. Під час профільної комісії громадяни розповіли про свої проблеми із постачанням тепла, які тривають впродовж ось уже трьох років. Аби вирішити проблему з теплопостачанням в міській раді запропонували обстежити будинок протягом трьох днів. Директор «Луцьктепло» каже, що мешканцям не нараховуватимуть оплату, за період коли в квартирах було відсутнє тепло, однак вже через деякий час мешканці будинку повідомили, що батареї у їх будинку теплі.