Журнал Forbes опублікував щорічний список найбільш прибуткових проектів телебачення США. Перше місце в рейтингу посіло шоу Американський ідол, аналогом якого є Фабрика зірок.

На півгодини ефірного часу American Idol, що транслюється телеканалом Fox, припадає 8,1 мільйона доларів доходу від розміщення реклами. Щотижнева аудиторія шоу оцінюється в 25 мільйонів осіб. 

Друге місце зайняв серіал Два з половиною чоловіка на телеканалі CBS, кожні 30 хвилин якого приносять телеканалу 3,1 мільйона доларів. Як зазначає Forbes, це єдиний ситком, що потрапив у першу десятку рейтингу. 

На третій позиції списку опинився серіал 24 телеканалу Fox. За півгодини ефірного часу 24 приносить продюсерам 3 мільйони доларів. Наразі на Fox виходить останній сезон серіалу. 

Четверте місце займає лікарська драма Анатомія Грей. Кожні 30 хвилин цієї програми приносять телеканалу ABC 2,8 мільйона доларів. П'ятий рядок рейтингу дістався науково-фантастичному серіалу V, який також транслюється на ABC і приносить 2,8 мільйона доларів за кожні півгодини. 

У десятку найбільш прибуткових проектів також увійшли серіали Відчайдушні домогосподарки (телеканал ABC, 2,7 мільйона доларів доходів на півгодини ефіру), Танці з зірками (ABC, 2,56 мільйона), Lost (телеканал ABC, 2,53 мільйона доларів) і реаліті -шоу Survivor (CBS, 2,22 мільйона). Замикає список CSI: Crime Scene Investigation, трансльований на CBS (2,07 мільйона доларів), повідомляє Кореспондент.

Найдорожчим рекламним часом в США залишається вечір по четвергах, особливо, якщо програма передбачає молодіжну глядацьку аудиторію.