Автомобіль Dacia Duster провалив випробування на гальмування, що проводяться французьким виданням L\'Automobile Magazine.

Під час випробувань, сертифікованих за стандартом якості ISO 9001, повнопривідної версії кросовера Duster знадобилося 46 метрів для гальмування зі ста кілометрів на годину і 75 метрів - з 130 кілометрів на годину. При цьому видання вважає автомобіль провалив тест в тому випадку, якщо його результати виявляються гірше 40 і 70 метрів.

Гальмівний шлях передньопривідного кросовера Duster також навряд "вмістився" в стандарти журналу: зі ста кілометрів на годину машина зупинилася за 42 метри, а з 130 кілометрів на годину - за 70 метрів. Результати випробувань були зняті на відеокамеру і потім відправлені компанії Dacia, яка пообіцяла французьким журналістам, що проведе
дослідження справності тестових автомобілів.

Варто відзначити, що раніше тест на гальмування з швидкості 130 кілометрів на годину не пройшли позашляховики Renault Koleos (77 метри), передньопривідний і повнопривідний Mitsubishi ASX (73 і 74 метри відповідно). Навпаки, справилися з усіма випробуваннями
кросовери VW Tiguan (63 метри), BMW X1 (64 метри), Skoda Yeti (65 метрів), Honda CR-V (66 метрів), Ford Kuga (67 метрів).

Раніше журналісти голландського видання Autokampioen спільно з Голландської автомобільної асоціацією (ANWB) провели "Лосиний" тест автомобілів Dacia Duster - як з повним, так і переднім приводом. В ході випробувань з\'ясувалося, що у версії 4 × 2 (вона не була оснащена системою стабілізації) при різкому маневрі можуть відриватися
від землі два колеса, а це може призвести до перевертання.

Голландські журналісти також звернулися за роз\'ясненнями до компанії Renault (на її платформі будуються автомобілі Dacia), яка не виявила проблем з автомобілем. Пізніше, її представники були присутні на повторному тесті видання Autokampioen, в ході якого у Duster проблем з проходженням "лосиного" тесту виявлено не було. На думку фахівців
ANWB, різні результати на стійкість автомобіля можуть пояснюватися різницею в температурі асфальту під час випробувань.

за матеріалами autoua.net