Як повідомив виданню голова ради директорів моторобудівної компанії Мотор Січ В\'ячеслав Богуслаєв, в проекті беруть участь п\'ять українських підприємств: Вінницький і Севастопольський авіазаводи, Конотопський авіаремонтний завод, Завод 410 ЦА і Мотор Січ.
Розробкою машини займається Український науково-дослідний інститут авіаційних технологій (УкрНДІАТ).
Як зазначив Богуслаєв, мова йде про пасажирський вертоліт на 12 місць масою до 6 тонн. "Сьогодні в світі машин подібного класу випускається досить багато. І у своїх розробках ми використовуємо світовий досвід всіх виробників", - пояснив глава Мотор Січі. Однак учасники проекту поки що не розголошують своїх задумів. Також без коментарів авіабудівники залишили і фінансові питання.
На думку Олександра Кави, директора Центру економічного і політичного аналізу, власна модель вертольота може коштувати Україні приблизно $ 0,5 млрд. Тому, якщо врахувати, що програма вітчизняного вертольотобудування розробляється за вказівкою уряду і залежить від державного фінансування, її реалізація може затягтися на довгі роки.
До того ж досить туманне майбутнє української машини з ринкової точки зору. "Конкуренція в сегменті вертольотів, здатних перевозити до 12 пасажирів, дуже велика. Такі судна випускають всі основні виробники вертольотів, включаючи компанії Сікорський, Eurocopter, AugustaWestland, Bell, Hindustan і Aeronautics Limited", - наголошує Олександр Кава.
На його думку, Україні, з огляду на відсутність досвіду у виробництві вертольотів, буде досить важко конкурувати зі світовими виробниками. Потенційними ж ринками збуту для вітчизняної продукції вертольотобудування можуть стати країни, що розвиваються, в першу чергу Африки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
За матерiалами: Дело
Коментарі
коментарів немає