Український підприємець Євген Черняк вирішив консолідувати свої українські та російські бізнес-активи в єдину компанію, що отримала назву Global Spirits AMG-77 (GS), повідомляє газета РБК-daily.

Крім роботи зі своїм ключовим горілчаним брендом Хортиця, GS планує вивести на ринок ряд нових алкогольних марок і почати просування продукції у США. Для реалізації амбітної програми компанія вже придбала завод у Росії, назву якого тримає в секреті. Експерти ринку вважають, що мова може йти про Самарське джерело.

У найближчі півроку GS обіцяє почати випуск в Росії двох горілчаних брендів, які за обсягами повинні перевершити вже добре знайому росіянам Хортицю. Виробник сподівається зайняти лідируючі позиції на російському ринку, однак вважає, що це неможливо зробити з маркою, що має іноземне коріння. "На російському ринку Хортиця змогла завоювати 3%, - заявив виданню гендиректор GS Сергій Величко. - Ми вважаємо, що у цього бренда є потенціал зайняти 5-6% ринку в найближчі два роки, але це межа. Для того щоб домогтися лідерства в Росії, нам потрібні власні російські горілчані марки".

За словами Величка, найближчим часом буде закрита угода з купівлі виробничого майданчика в Росії. Два роки тому власники Хортиці вже намагалися реалізувати проект з будівництва власного заводу в країні, для чого було придбано земельну ділянку в Ленінградській області, проте будівництво так і не почалася. Керівник GS відмовився повідомити назву придбаного російського активу, пославшись на те, що ще не завершені всі формальності.

За словами гендиректора GS, загальна сума інвестицій в купівлю російського заводу, включаючи модернізацію виробничих ліній, складе 20 млн дол. На ньому компанія буде випускати дві нові горілчані марки, орієнтовані на російський і американський ринки, при цьому запуск виробництва запланований вже на першу половину 2011 року. Величко наголосив, що активна маркетингова підтримка буде надана лише одному з нових брендів, який буде продаватися в тій же ціновій ніші, що і Хортиця, 170-180 руб. на полиці. Вкладення в просування нового бренду керівник компанії оцінив у 5-10 млн дол на рік.

Саме цей російський горілчаний бренд стане флагманським для просування продукції компанії в США. "Бренд Хортиця не підходить в лінгвістичному значенні - назва дуже складна для американського споживача", - заявив Величко. У планах GS - продавати у США до 15% від усього обсягу виробництва компанії. Вона створить там власну дистрибуційну структуру і вже звернулася за отриманням ліцензії в п\'яти американських штатах.

За матеріалами: РБК-daily