Про це йшлося під час сьогоднішньої оперативної наради під головуванням мера Луцька Миколи Романюка.

Про звернення громадян, що надійшли на «пряму лінію» міського голови та службу оперативного реагування «15-80» у період з 23 лютого до 21 березня доповіла начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як.

Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 676 телефонних звернень.
    
З них 185 дзвінків стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», 118 - ДКП «Луцькводоканал». На всі телефонні звернення забезпечено належне реагування.

98 телефонних звернень надійшло про налагодження електропостачання в житлових будинках та квартирах. В ніч з 19 на 20 березня через пожежу в торговому комплексі «Салют» без електропостачання залишились торгівельні павільйони.

Варто відзначити зменшення кількості звернень щодо налагодження вуличного освітлення, зокрема, за вказаний період таких звернень надійшло 8. На контролі залишилось освітлення вулиць: Миру, 12, Уляни Громової, 7,  Івана Богуна, Шопена та Літної.

Із 37 телефонних звернень щодо налагодження роботи ліфтів на контролі залишається ремонт ліфта в 4 під’їзді будинку на проспекті  Соборності, 24, а також Бенделіані, 1а.

Із загального числа звернень 167 стосувалися роботи житлово-комунальних підприємств. Це, зокрема, прохання про проведення поточного ремонту будинків, прибирання внутрішньо-будинкових приміщень та прибудинкових територій, ліквідацію наслідків каналізаційних затоплень тощо. Через затоплення підвальних приміщень ґрунтовими водами потерпають мешканці районів ДПЗ та Привокзального, час від часу там необхідно викачувати воду.  

16 повідомлень надійшло з проханням про встановлення дорожніх знаків «Зупинка маршрутних таксі». Всі ці звернення передані для реагування. Заявників було проінформовано про результати розгляду.

Частина дзвінків надійшла через занепокоєння мешканців щодо подорожчання цін на продукти харчування, зокрема, гречку та борошно.

Турбує наших жителів і реклама, яка розміщена на дверях та стінах будинків (вул. Кривий Вал, Соборності), та її зміст.

У зв’язку з початком дачного сезону відновилися дзвінки лучан з проханням про облаштування металевих конструкцій (рейок) на східцях, що ведуть з моста через залізничні колії до залізничного вокзалу (з багажем, візками та колясками незручно підійматися та спускатися).

Моніторинг звернень дозволяє стверджувати, що на всі телефонні повідомлення, які надходять у групу «15-80», забезпечується належне реагування.

Однак Лариса Карп’як звернулася до підприємств - надавачів послуг, з проханням оперативного повідомлення фахівців групи «15-80» про планові ремонтні роботи, що проводяться, відсутність послуг (теплопостачання, водопостачання, електропостачання) та аварійні ситуації.