Відмовившись дозволяти рекламу лікарських засобів тільки в спеціалізованих виданнях, Верховна Рада тим самим дала можливість фармацевтичній галузі заробити на здоров’ї українців.
Таку думку висловив лідер Компартії Петро Симоненко, передала прес-служба політичної сили.
За його словами, фармацевтична галузь може заробляти на такій рекламі нечувані гроші, іноді відсоток від їх «наживи» може досягати і тисячі.
Як роз’яснив П. Симоненко, в пояснювальній записці до проекту закону № 8065, який запропонувала Компартія, говориться, що в Україні засобами масової інформації здійснюється безконтрольний психологічний тиск на громадян, нав’язаний рекламою лікарських засобів, які нібито повинні допомагати при лікуванні від всіх захворювань, в тому числі і важких.
"Вищезазначена реклама, особливо при відсутності грошей на дорогі медичні консультації і жахливий стан лікувальних установ, викликає у людей впевненість, що лікарі їм не потрібні. Навіщо витрачати час і гроші на їх відвідування? Люди й самі тепер знають, які ліки їм приймати і як себе лікувати. Тому і займаються самолікуванням, яке нерідко призводить до значної шкоди здоров’ю, а в окремих випадках може коштувати людям життя, — підкреслив лідер КПУ.
Лідер комуністів також зазначив, що виробники лікарських засобів, замість того щоб доводити, конкуруючи між собою, якість і ефективність своєї продукції перед фахівцями — лікарями, фармацевтами, свідомо завдають рекламою фізичний, матеріальний і моральний збиток українським громадянам.
Саме тому, за словами політика, з метою захисту життя і здоров’я нації було запропоновано обмежити поширення реклами лікарських засобів серед громадян. У той же час, дозволяється розміщення та розповсюдження реклами лікарських засобів тільки у відповідних спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, або шляхом розміщення внутрішньої реклами в установах охорони здоров’я, аптечних закладах, семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.
Петро Симоненко підкреслив, що результати голосування наочно доводять наявність потужного міжнародного та українського фармацевтичного лобі у Верховній Раді, яке заради власних прибутків наживається на бідах українців.
Нагадаємо, що Верховна Рада не прийняла законопроект про внесення змін до закону про рекламу, його підтримали лише 69 народних депутатів. Депутати також відмовилися відправити його на доопрацювання. Згідно з текстом документа, автор законопроекту пропонував встановити, що реклама лікарських засобів дозволяється лише у відповідних спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, або ж шляхом розміщення внутрішньої реклами в установах охорони здоров’я, аптечних закладах, а також може поширюватися на семінарах, з’їздах і симпозіумах з медичної тематики.
Джерело: GolosUA.com
Коментарі
коментарів немає