За словами Франца Ференбаха в 2011 р. очікується 5%-е зростання світової автомобільної промисловості. У той же час, зростання автомобільних ринків у країнах, що розвиваються останнім часом зазнало незначний спад. Тим не менш, ринки Азії і Південної Америки продовжать скорочувати відставання від усталених ринків.

За словами Ференбаха, первинним питанням є не абсолютне зростання світової автомобільної промисловості, а його розподіл по регіонах: в першу чергу автомобільна промисловість продовжує переміщатися в країни Азії.

Незважаючи на нестабільність економічного циклу, ці ринки залишаються динамічними і масштаби скорочення відставання за кількістю індивідуальних транспортних засобів грандіозні, як ніколи раніше. На сьогоднішній день кількість автомобільного транспорту в Індії становить 1/50 від розміру автопарку Західної Європи та 1/15 — Китаю. Однак, на думку Ференбаха, скорочення відставання буде відбуватися в основному за рахунок виробництва недорогих маленьких автомобілів, які будуть чисельно переважати.

Як наслідок, в поточному десятилітті в світовій автомобільній промисловості буде спостерігатися значне зростання кількості вироблених транспортних засобів, в той час як у вартісному вираженні він буде помітно нижчим.

У той же час всі ринки пред’являють все більш високі вимоги до використовуваних технологій. Навіть маленькі недорогі транспортні засоби повинні відповідати посилюються світовим стандартам утримання вихлопних газів і споживання палива.

За словами голови Ради директорів, автомобільна промисловість повинна максимально забезпечити готовність до технологічних нововведень, де б вони не проявлялися:в переході від частково автоматичного до повністю автоматичного управління транспортним засобом або в переході на виробництво електромобілів. І в цьому полягає головне завдання автомобілебудівників і постачальників автомобільних компонентів.

Джерело:vkurse.ua