Законом визначено, що Луцький міський голова
наділений правом формування порядку денного сесії міської ради. Іншими словами,
саме Романюк М.Я. формує перелік питань, що розглядатимуться депутатами на
пленарному засіданні. Формування переліку здійснюється на підставі плану роботи
ради та на підставі внесених депутатами, міським головою або виконкомом
проектів рішень. Усе просто.
Логічно, що складаючи перелік і включаючи до нього певні питання, необхідно керуватись певними принципами. Наприклад: черговість внесення проектів рішень, їх важливість, доцільність сумісного розгляду тощо.
Згідно із розпорядженням міського голови від 05.10.2011р. № 456 було скликано 15 сесію Луцької міської ради VI скликання і винесено на розгляд наступні питання (дослівно):
— про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010р. № 3/7 «Про бюджет міста на 2011 рік» з врахуванням змін; про звіт тимчасової контрольної комісії міської ради з врегулювання окремих питань функціонування дошкільних навчальних закладів; земельні питання; інші питання; різне.
За кілька днів цей перелік «виріс» до 80 питань, а згодом (до і під час пленарного засідання) було внесено ще близько 20 питань. При цьому слід відмітити, що порядок денний не було визначено відповідним розпорядженням міського голови. Цей перелік ніби сам по собі утворився. Проте, це питання законності дій міського голови та його підлеглих. Хай оцінку цьому дає прокуратура. Я хочу звернути увагу на інше.
Отримавши перелік питань, мене здивувало, чому питання присвячені перейменуванням комунальних підприємств, складу постійних комісій, внесення змін до різних положень, затвердження ліквідаційного балансу — визначені по порядку першими, а питання звіту тимчасової контрольної комісії з питань функціонування дитячих садочків чи питання про ухвалення регламенту Луцької міської ради — знаходяться в кінці.
Намагаючись з’ясувати чому так сталось, я попросив відділ секретаріату міської ради повідомити мені дати реєстрації відповідних проектів рішень. На моє здивування, виявилось, що питання включені до переліку першими були подані в раду в період з 05 по 12 жовтня 2011 року, а питання які потрапили в кінець переліку — в перших числах вересня 2011 року. Дивні речі, дивний світ...
Прагнучи збагнути логіку, якою керувався міський голова, я намагався застосувати принципи строковості, терміновості, сумісності, доцільності — нічого не підійшло. На початку пленарного засідання я звернувся до міського голови із відповідним запитанням:
— чому при формуванні порядку денного не враховано дати подання проектів рішень (зокрема проекти рішень подані в вересні включені до порядку денного в останню чергу, натомість питання, які внесені в раду після видання розпорядження про скликання сесії, включені в початок переліку);
— яким принципом керується міський голова при визначенні черговості питань в порядку денному.
Я вважаю, що це запитання є послідовним і логічним. Але відповідь міського голови перевершила усі можливі сподівання. Микола Романюк відповів, у найкращих традиціях майстра абсурду Франца Кафки: «відповідно до закону... та регламенту... порядок денний формує міський голова».
Ось і все. А відповідь де???
Таким чином, залишилось чорною таємницею, які ж принципи формування порядку денного застосовує Романюк М.Я.
Хочеться вірити, що Луцьким міський голова виправить свою помилку і дасть пряму та чесну відповідь на депутатське запитання. Я впевнений, що наш мер є послідовною людиною, має гідність і дотримується логіки. Певен, що міський голова не може керуватись корисливими принципами, переслідуючи виключно особисту користь чи вигоди владних кланів.
Дуже не хочеться переконуватись у протилежному.
Андрій Осіпов
депутат Луцької міської ради
Коментарі
коментарів немає