У Львові виокремили вісім основних тем для розвитку туризму, які лягли у основу промоційної кампанії до Євро-2012. Про це повідомив під час виступу на круглому столі «Імідж України до і після Євро-2012» директор департаменту Євро-2012 Львівської міської ради Олег Засадний.

За словами Засадного, йдеться про такі напрями:

  • історія і архітектура;
  • кава та солодощі;
  • пиво та смаколики;
  • мистецтво та творчість;
  • фестивалі та традиції;
  • спорт та відпочинок;
  • духовність та віра;
  • зустрічі та конференції.
«Сьогодні, спільно з туристичними операторами міста та України ми працюємо над наповненням цих тем туристичними продуктами, які дадуть змогу перетворити Львів на туристичну столицю не лише України, а й Центрально-Східної Європи. У партнерстві з туристичними операторами, готелями та ресторанами ми впорядковуємо існуючі туристичні продукти та розробляємо нові, які власне і мають за завдання зробити місто ще більш цікавим», — резюмував Олег Засадний.

 

 

  • історія і архітектура;
  • кава та солодощі;
  • пиво та смаколики;
  • мистецтво та творчість;
  • фестивалі та традиції;
  • спорт та відпочинок;
  • духовність та віра;
  • зустрічі та конференції.
«Сьогодні, спільно з туристичними операторами міста та України ми працюємо над наповненням цих тем туристичними продуктами, які дадуть змогу перетворити Львів на туристичну столицю не лише України, а й Центрально-Східної Європи. У партнерстві з туристичними операторами, готелями та ресторанами ми впорядковуємо існуючі туристичні продукти та розробляємо нові, які власне і мають за завдання зробити місто ще більш цікавим», — резюмував Олег Засадний.

Джерело: 
ZAXID.NET