Луцьку потрібен спеціальний Фонд іміджевих заходів, який заздалегідь складатиме графік проведення фестивалів. Таку ідею висунула начальник управління культури Луцької міської ради Тетяна Гнатів, інформує «Під прицілом».

Зокрема, депутати під час засідання комісії з питань міжнародного співробітництва, інформаційної політики, спорту та туризму поскаржились чиновниці, що їм дуже рідко повідомляють про проведення якихось заходів, тож така пропозиція є дуже актуальною. Мовляв «ми оце погоджуємо і виділяємо кошти на проведення усіляких фестивалів, а нас не запрошують», — відмітив голова комісії Павло Данильчук.

В свою чергу депутат міської ради Наталія Бунда запропонувала розмістити на театральній площі в доступному для лучан та гостей місці — рекламний щит, де буде розміщуватись реклама запланованих заходів та фестивалів. Мовляв «Луцькреклама» про це ніяк не може подбати і при потребі управлінню культури, тай взагалі міській раді, доводиться шукати вільні рекламні площі і витрачати додаткові кошти на промо-кампанії фестивалів.

Тож депутати погодились підтримати ідею і подбати про встановлення такого рекламного щита.