У 2011 році українці стали витрачати на мобільний зв‘язок менше. Про це йдеться в результатах регулярного дослідження, яке проводить GfK Ukraine. До кінця 2011 року в середньому абоненти витрачали на послуги мобільного зв’язку 42 гривень на місяць, що на 3 гривны менше показника четвертого кварталу 2010 року. Таке падіння зумовлене зниженням середньомісячних витрат вікових груп 30-39 і 40-49 років до 45 і 47 гривень відповідно, які в 2010 році в середньому витрачали більше всіх — 51 гривень на місяць.

Середній місячний платіж абонента за послуги мобільного зв‘язку з діапазону 30-35 грн поступово переміщається в діапазон 36-50 грн. Найбільш поширеною сумою поповнення залишається 30-35 грн на місяць. Сума 30-35 грн є найбільш популярним діапазоном поповнення для абонентів операторів МТС і life :), що підтверджується 66% і 58% абонентами відповідно. У «Київстара» 42% абонентів щомісяця витрачають суму в межах 36-50 грн, при цьому 30-35 грн — лише 31% абонентів.

«Незважаючи на те, що ринок мобільного зв’язку України — це ринок передоплати, а контрактним типом підключення користуються менше 3% абонентів, все одно українці звикли щомісяця сплачувати послуги мобільного зв‘язку на певну фіксовану суму», — коментує Надія Тарасенко, керівник відділу дослідження телеком-ринку GfK Ukraine.

У четвертому кварталі 2011 року частка користувачів мобільного зв’язку зросла й досягла 85% населення України, що на 3 п.п. вище за показник за аналогічний період 2010 року. Лідером зростання серед регіонів став Захід, де частка користувачів збільшилася з 75% до 81% населення.

За оцінками iKS-Consulting, на грудень 2011 року, рівень проникнення мобільного зв'язку в Україні склало 117,6%.