Луцька мерія посилено готується до тендерів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Вже на наступному засіданні виконкому будуть затверджувати новий склад тендерного комітету, стандартний кошторис витрат на підготовку та проведення конкурсу на перевезення та переглядати розмір плати для його учасників.

Новий кошторис витрат на підготовку та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах у Луцьку відтепер складатиме 23 тисячі 340 гривень. 

.

Коли конкурси на перевезення проводились по оборотним рейсам  перевізник мав сплатити 1700 гривень за кожен автобус, який обслуговуватиме маршрут. Опісля на конкурс почали виставляти одразу цілий об’єкт і закріплювати за кожним з 25 маршрутів окремого перевізника. Щоправда сума лишилась незмінною тому власник підприємства мав сплати за обраний об’єкт ті ж таки 1700 гривень.

Відповідно до підготованого для затвердження додатку, організатори тендеру включили в кошторис чимало витрат, які м'яко кажучи викликають здивування. У півтори тисячі гривень буде обходитись пальне для обстеження кожного маршруту та розробка схеми руху. Зважаючи на протяжність маршрутів у Луцьку і вартість пального - транспортні витрати явно необгрунтовані. 6 тисяч гривень необхідно буде для придбання комп'ютерів та оргтехніки. З огляду на те, що маршрутів у Луцьку 32, можна підрахувати, що таким коштом вдасться забезпечити новими комп'ютерами півсотні посадовців муніципалітету. Така ж ситуація з передбаченими витратами на канцтовари - 4840 гривень та мобільний зв'язок - 2200 гривень відповідно. Поміж тим втішає, що на зупинках з'являться нові інформаційні таблички з графіком руху, на що передбачили 7000 гривень. Загальну ж вартість робіт на один об’єкт конкурсу, при участі щонайменше 9-х претендентів, планують встановити в розмірі 2593,30.

Відповідно до ще одного проекту рішення виконкому саме такою буде тепер оплата участі у конкурсі на перевезення пасажирів на один об’єкт. Раніше внесок для участі у тендері був на 20% меншим.

Окрім цього, на наступному засідання Луцького виконкому затвердять новий склад конкурсного комітету з визначення переможців. Склад одного з "найхлібніших" (як називають цей комітет у кулуарах) міняють по кілька разів на рік. Востаннє це було усього два місяці тому. Головою незмінно залишається Василь Байцим, попри те, що нині він вже не є заступником міського голови. Комітет залишив депутат Рустам Дячук, натомість увійшов сюди начальник транспорту і зв’язку міської ради Анатолій Миронюк. 

 

Щороку довкола конкурсів на перевезення виникають гучні скандали. Перевізники, які мають усього по кілька маршрутів уже навіть не сподіваються вибороти щастя у цій лотереї. Адже вони розуміють, що змагаючись з транспортними підприємствами можна хіба-що втратити гроші. Ті ж перевізники, які мають цілі автопарки, уже після тендерів роками не можуть поділити маршрутів і оббивають пороги судів.

Тож стає зрозуміло, що за право перевозити пасажирів змагаються усіма правдами і неправдами. Хоч усі і клопочуться що справа то збиткова - та час від часу тиснуть на муніципалітет, аби підняв тарифи на проїзд.