Досі консенсусу між Волинською облспоживспілкою та підприємцями ринку «Завокзальний» не досягнуто. Наразі ж вже постало питання про те, що облспоживспілка може втратити право на оренду ринку. Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
Сьогодні підприємці вкотре зібралися задля вирішення своєї проблеми. Як виявилося, облспоживспілка надала їм новий договір оренди. Згідно його умов спілка має право розривати зв'язки з підприємцями при будь-яких непорозуміннях. В такому випадку всі без винятку продавці можуть втратити робочі місця, якщо стануть "невигідними" облспоживспілці. Ще у договорі вказано, що тимчасова торгівельна споруда є власністю облспоживспілки. Отже, металоконструкції, які підпрємці встановлювали за власні кошти, як виявляється... їм не належатимуть.
Наступна забаганка облспоживспілки – сплачувати за спожиту електроенергію аванс наперед. Варто зауважити, що саме електроенергію спілка використовує як основний метод боротьби з підприємцями, і вимикає електроенергію за найменшої причини, а й часом без потреби, лиш би натиснути та того чи іншого підприємця.
Якщо контейнер зареєстрований на чоловіка, то приміром його жінка не має права торгувати в ньому без відповідного дозволу облспоживспілки – ще одна необгрунтована вимога. Та невже дужина має в когось питати дозволу аби торгувати в свого чоловіка? Як зауважив адвокат підприємців, ця вимога взалі є незаконною.
Варто зазначити, що розірвати договір з підприємцем облспоживспілка може лише у випадку погодження з Луцькою міськрадою. Однак, вона порозривала договори з підприємцями, навіть не попередивши їх про свої наміри, не кажучи про владу.
Стало відомо, що облспоживспілка готує підприємцям удар у відповідь. Горгут планує утворити дочірнє підприємство і приватизувати ринок – себто повністю прибрати його до своїх рук.
За словами депутата міськради Романа Бондарука, на даний час в Львівському Апеляційному суді знаходиться заява міськради про скасування оренди землі облспоживспілкою.
Підприємці бідкаються, було б добре, якби відповідне рішення суду вийде раніше, ніж спілка встигне прихватизувати ринок і візьме підприємців у рабство.
Коментарі
саша
19.03.2013 18:46:31
Неможуть навести лад на тому ряду якому виступаютъ.а ще знаю иное хочутъ.
Порадник
19.03.2013 19:45:02
Проти людей - не попреш,як ти до них - так і вони до тебе.Розумні шукають компроміс,а не зовсім - починають війну.Фінал може бути всякий...
пайовик
19.03.2013 20:22:32
На базі Завокзального та Центрального ринків створені 2 споживчі товариства на яких головними пайовиками - 50-80%майна закріплено за Горгутом,Кандибою та родичами.ТАК САМО ЗРОБЛЕНО І НА ІНШИХ КООПРАТИВНИХ РИНКАХ ОБЛАСТІ. ЗАРАЗ ПРОВОДЯТЬ УЦІНКУ БУДІВЕЛЬ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ПО ЗМЕНШЕННІ К-СТІ ПАЙОВИКІВ ТА СТРУКТУРИ КООПЕРАЦІЇ
я
19.03.2013 20:31:32
Дуже цільові збори для підприемців. Аби це дійшло до потрібних людей.
Лучанин Степан Петрович
19.03.2013 21:34:36
Молодці підприємці! Боріться за вихід з під впорядкування Облспоживспілки яка вас грабує а в подальшому якщо Горгут здійснить своі задуми (приватизація землі з подальшим викупом під себе і свою родину) ви будети взагалі безправні!Ваш вихід-це перехід у державну комунальну власність По-перше ви будете платити набагато меньшу арендну плату (насьгодняшний день Облспоживспілка платить місту 3гривні 60копійок за один метр квадратний а ви 60 гривень) По-друге ви будете захищені державними органами По-третє ваші гроші будуть для громади міста а не на утримання Облспоживспілки і в кишені іі керівництва По-четверте до вас будуть відноситись як до людей а не засобів викачування грошей для особистого збагачення керівництва Волинськоі облспоживспілки
Теж лучанин
20.03.2013 10:14:18
Державної комунальної власності не існує, існує окремо державна, та окремо комунальна. Пишу про це щоб не було плутанини. В Луцьку є таке підприємство як Державне комунальне підприємство "Луцьктепло", хоча воно 100% комунальне і державної частки там нема.
Підприємець Завокзального ринк
19.03.2013 22:41:08
Романюк М Я Ви кинули підприємців Варшавки в рабство Горгуту-ціна питання всьго навсьго добудова пішоходного мосту через рейки так не треба поводитись з громадою міста Виправляйте свою помилку бо ми перестанимо Вас поважати!
Анонім
19.03.2013 23:27:40
Угоду потрыібно розривати негайно. А якщо це не виявиться можливим, то міняти керівництво ВОСС. І взагалі, такі збори потрібно проводити регулярно, тому, що ТІЛЬКИ РАЗОМ можна досягнути поставленої мети. А ще, прийти оцим всім людям до кабінету цього уй.о. та викинути його, як непотрібну ганчірку...щоб і не згадували за нього. А в ідеалі, взагалі зробити все, щоб він був там, де йому належить бути...думаю розумієте про що йдеться..
Санітар
19.03.2013 23:58:07
Он воно як, горгуте. Ще трохи і потонешь у власному лайні.
Підприємці
20.03.2013 09:38:20
Вони зубами будуть триматись за це "золоте дно" , а використовують досвід "донецьких",там давно такий "пресінг",а чому б і собі не спробувати ?Але тут-ЗАХІД,зметемо з лиця землі.Будете ходити іозиратись.
Знаючий
20.03.2013 09:53:39
Та нікого Романюк у рабсто не відправляв. То підприємці вже трішки обнагліли. На лучанах наживаються як можуть. Згідний, що у них не проста робота. Але націнки на товар у 300 % теж не треба робити. Плачуть постійно, що їм важко. Та з прибиральниці у будь-якій установі вираховують більше податків і зборів, ніж платять базарники.
Совість
20.03.2013 10:52:43
Де такі відсотки? Чому б самому не піти на базар? Мали б шикарну віллу,та "Феррарі" у гаражі.Платить кожен підприємець податків,як щонайменше пенсію нашому пенсіонеру щомісяця. Захочете торгувати,підкажу як це зробити.
Юлія
20.03.2013 12:29:16
Якщо базарникам так добре, то чому ви ще досі самі не на базарі (там же ж гроші самі падають на голову)
Аналог
09.04.2013 23:56:47
Тому що базарником не кожному по совісті бути! А те що 300% нактуки на товар, вже всі і знають - тому і одягається багато хто не на базарі.. Життя то бумеранг - як Ви так і з Вами!
Анонім
10.04.2013 16:43:24
От заздрість - поганий порадник. А ви підіть та й заробіть хоч 1000 %
Анонім
10.04.2013 18:36:22
навіщо вам той базар - ви в круті бутіки йдіть - там дарма все дають
Аналогу конкретному
14.04.2013 23:50:29
Цікаво. де вже ви вдіваєтесь? Або у бутіку в Києві.або на гуманітарці.Якщо 300 відсотків накрутки мають на базарі, то мають мати хоча по голікоптеру , як у Януковича,ну і трішки Межигіря.Певно дуже совісний,а то на базарі за горло беруть ,щоб у них купили.Ти напевно директор дуже модний,неясно чого,може пляжа?Думаю що ти просто "ЛОХ" конкретний...
незнаючому
20.03.2013 17:33:25
зрозуміло.класову не нависть тут,жлобство,планову економіку пропагуєм?якраз це одне з небагатьох місць де ціни в тій державі регулюються ринково,якщо я буду платити за те місце яке я колись купив в ціну однокімнатної квартири не 60 гр.м.кв за послуги а 150 чи 200.дешевше те не стане.і вибору більше мати ти не будеш.якщо все так страшно їдь в сусідні міста ,до польщі.там за кордоном продукти будуть так само. а роздрібні ціни на той самий товар легкої промисл. більше на 20-40 %.не буде тобі комсомолець -олігарх джинси возити ,а продукти,аптеки,заправки....а тут кв.м аренди...але схема схожа...скільки скажу стільки башлянете...люди будьте обєктивні..дивіться в деталі,а не в брєд підсунутий незрозуміло якими "експертами"
Совість
20.03.2013 09:55:11
Що ,хапуги,не чекали?Надто кран ви пережали.Ким себе ти відчуваєш Думав,наперед все знаєш? Ще побачим хто кого і повернем ваше зло. Люди разом можуть все Будеш знати тепер це.
drukar
20.03.2013 10:23:09
Для Горгута та Кандиби пару сотень контейнерів на ринку запросто поставити в "стійло"--вони пройшли "репетицію" на своїх об*єктах на вул. Вахтангова.Яровиці.Лідавська.! НЕ ОДИН МІЛЬЙОН ГРИВЕНЬ ВТРАТИЛИ ПІДПРИЄМЦІ ТАМ!!!
Здоровий глузд
20.03.2013 15:11:30
Знайшли захисника - Шибу. Та він Вас хотів продати власникам сусідніх торгових центрів, ще коли був мером. А Бондарук - рейдер разом з Осіповим, таке саме ге..., та й усі інші сповідують тільки свої інтереси. Ось той вусатий тупить перед народом, що нічого не знав про трубу, а сам користуючись своїми ментовськими зв'язками і взятками брав дозволи в у відповідних органах і будував свої буди з мовчазної згоди колишнього директору ринку. Та й пані Сівак підняла "хвилю", щоб її контейнер бува не обрізали, а решта живучи чужим розумом по стадному інстинкту... Не треба різати гілку на якій сам сидиш.
глузувальнику
20.03.2013 18:04:51
дякую вам горгут- овці за право на труд,за гілку де я не сижу а стоячи на одній нозі працюю.Ала молодець.обрізали ви вже десятки контейнерів.просто потихеньку.там одним казали все чікі-пікі,других різали.то гонився інженер казав про скупку земель токарськими,зелінськими,ще кім то там.РИНОК ІСНУЄ ВЖЕ 20 РОКІВ.чого саме зараз "спасителі "ви нам такі проблеми створюєтє?мало по 60 гр.за кв.м?да все там окремо ,всі реконструкціїї за мої гроші,окрема благодійні внески.не буде прозорого договору аренди ,будеш ти кожних 5-6 місяців аренду на половину піднімати.ти "спаситель" тобі треба... ті кієвські можуть зняти не молодий вже,а тут за рік таке бабло,приємно...думаєш потрохи затреш,трохи зашугаєш... не перший рік...а Шиби,Бондарукі..причому тут...стрєлкі не перекідуй..моральний образ свій погортай...зараз договір по своїх "схемах" складеш з арендарями,а потім 22 рокі як хочу так верчу.а поміняють то слідуючий буде "спасати"...любе-рябе...патрон-мафіозо...унітаз той неметалевий вже купили?
Підприємець
20.03.2013 21:50:35
Ти(нездоровий неглузд)**** всі в тебе винні і Шиба і Бондарук іОсіпов а також вусатий-підприємець пані Сівак і ще та(решта живуча чужим розумом по стадному інстинкту)-це все нормальні люди А писала коментар під іменем (здоровий глузд) людина під диктовку Горгута або Марти Кандиби PS -а про гілку ти Горгут добре подумай вона під тобою ось-ось трісне И поедишь ти в места нестоль отдалённые на старості років Ти Горгут вже всіх достав у нашому місті і наврятчи цього разу знайдеться ризиковий можновладець який за хабаря від тебе буде прикривати твій брудний зад!!!
не корова
20.03.2013 22:57:55
я не корова щоб мене продавати товаріщ інженєр - заступнік.єсть такі там що вміють і читати і писати.то новина для вас?просвєщаєш нєвєдущіх умнік,,світоч для сліпих ,заблудших.паадному лєгшє нагнуть буде..".дякуйте халопи за хліб,піщу ,право на працу,не лізьте халопи,не вашого ума це дєло..ми тут парішаєм скільки вам аренди платити,і другіх вєщєй..а нє то всьо забєрєм,продадім комуто по новой..правєркі устроім разниє..ми большиє люді,билі єсть,імі будєм,платі сколько скажєм і молчі.всьо подвязано у нас"- таке мають наувазі ці коментатори.
Спостерігач
20.03.2013 15:24:48
Пам'ятаєте російську приказку про кота: "А Васька кушает да ест"? Так само і Горгут відноситься до усіх випадів в його бік. Так було раніше. "Гаманець" Горгут звик вирішувати усі, повторюю - всі свої проблеми за допомогою грошових знаків та продажних судів. Так було завжди. Але ситуація міняється, і міняється кардинально не на користь і ОСС, і особливо Горгута. Хмари згущаються над ним конкретно. Цікаво, який контрвипад готує облспоживспілка на цей раз. Адже немає сумнівів, що самий кращий вид захисту - це напад. Поживемо - побачимо. І не хотілося б, щоб такі акції громадської непокори свавіллю "горгутівців" не були разовими, а стали поштовхом для підприємців і Завокзального, і Центрального ринків для активних дій в послідуючому. Пора наводити лад в своїй хаті, брати добру мітлу і вимітати всю непотріб геть. Ваша сила - в єдності.
Аналог
10.04.2013 00:07:20
Повністю підтримую. Грошима і своїми "продажними" юристами, що забрехуються на кожному кроці, -- все вирішує.
Алла Сівак
20.03.2013 17:35:12
Таких,як пані Сівак , чотириста. Якщо всі мають дозвіл від попереднього керівництва цієї ж спілки,то чому хтось має щось відрізати?Своє можете навіть подарувати,а якщо хочете мені щось сказати то всі знають де мене знайти, я не ховаюсь від таких як ви.
Свій розум
20.03.2013 18:00:23
У нас, певно,різні гілки. Далеко вам і до Шиби з Бондаруком, та й вусатий добре себе почуває,жіночка певно мудріша вас ,то про чий здоровий глузд іде мова? А ми самі вирішимо з ким і куди іти.
Свій розум
20.03.2013 18:04:33
Щоб глузд став ще здоровішим, то треба щоб тобі щось "відтяпали"
Підприємець
20.03.2013 19:09:26
Все це губошльопство. Щоб говорити, що Горгут зробив щось притизаконне , потрібно мати факти. А поки правова сторона на його боці. А у вас одне говоріння.
Ще один спострерігач
22.03.2013 07:52:37
В ж... факти - зібратися, витягнути за вуха з кабінету це х...ло, да й поламати руки та ноги. 400 чол. не посадять...за...бав він 3уже всіх..
Підприємцю відповідь
15.04.2013 00:04:12
Фактів вагон і телега.Будеш свому дружбану сухарі возити в "МАНЕВИЧІ", щоб не далеко,бензин дорогий. А правові органи вже працюють як треба, фінал не за горами.Шкода Голяра,зібрав крихти,а спишуть все на нього.
Анонім
15.04.2013 10:11:18
За його відношення до нас - злодюзі по заслузі !!!!
Спостерігач
20.03.2013 19:53:03
"Здоровому глузду" "Не треба різати гілку на якій сам сидиш" - це вислів не "здорового", а "хворого" глузду. Було б що берегти!!! В даній ситуації напрошується інший вислів: "Не треба різати курку, яка несе золоті яйця". Це стосується облспоживспілки по відношенню до "ринкових" підприємців. Забери ринки від ОСС - і все, хана споживспілці. І ніяка реформація не допоможе. Чи не так, панове "захиснички"? А на рахунок Шиби і Бондарука - згоден. Вміють примазатись до проблеми, видають із себе служителів і захисників "міської громади", а самі лише піаряться.
рейдер
20.03.2013 21:54:05
А Бондарук брехун. Як може розглядатися питання по Землі Завокзального ринку у суді другої інстанції без розгляду у першій? Чи це перший закид на рейдерський захват.
юрист
20.03.2013 23:18:52
Степану Петровичу Що за брехня навіщо обманювати людей хто вам повірить як можна приватизувати землю з послідуючим викупом а тим більше перейти в державну комунальну власність якої взагалі не існує Захищені державними органами це ви маєте на увазі Шибу і Бондарука Куди ви закликаєте людей -добровільно піти в руки рейдерів
діючий пайовик
20.03.2013 23:27:08
Аноніму і пайовику бо це одна і та ж особа Ло.........не обманюй людей тобі вже в кооперації нічого не світить от тебе вже точно тут ніхто добрим словом незгадує
Читач
21.03.2013 09:18:20
А що ,тільки одній панянці хочуть будку вкоротити ? А може то хочуть всю отару обстригти ,або все стадо в стойло загнати...
підприємець
21.03.2013 12:36:19
стрижка "вєчна" по договорах спеціально складених (аренда),просто реконструкція,благоустрій,скоро буде казати іеженер ходити що в горгутов чи март син чи дочка одружуються треба на подарунок скинутись,чи ремонт в дирекції на ковельській зробити,якщо мати 2.5-3 тис місць-людорабів тільки на варшавці можна фантазувати.там поки вони договору аренди з міськрадою не мали на 22 роки,він спокійний був в кабінетах не кричав,місцями не торгував.. а тут понесло ..там візьміть разово хоч аренду підніміть на 30 гр.кв.м ,це в середньому 180 гр. додатково в місяць з контейнера.180-40=140-це з заплаченими податками(якщо в повній мірі їх платять).140 множим приблизно 2.5 тис. місць=350 000 в місяць додатково.а там підніматись буде пару раз до ціни 170-200гр.кв.м аренди.звідки вони ту суму взяли,хто там такий аналітик?всі бачили на різних зборах спеціальних обласканих заготовлених людей,які вже в тємє що треба казати ф що взагалі будуть казати група підтримки така собі.всі ми їх знаєм,багато зних розкаялось в цих вєщах інші ще "співпрацюють"...
підприємець далі
21.03.2013 13:06:59
от в тих людей розпитують за які суми здаються підприємцями їхні контейнери другим підприємцям.частина контейнерів час від часу здається в оренду з різних причин.так практикується і в торгових центрах де підприємець частково є власником.(в луцьку це один ювант).це є по всій Україні.ми купляєм на ринку металоконструкції від 6до 30 тисяч дол.тобто платим не за метал а за місця де є потік покупців потенційних.і якщо я купив в когось те місце то хтось колись купив в того хто був тоді начальником- йогуртом "осс".це я пишу для лучан які не в курсі. а зараз оті всі що "обрізання для високіх цілей " (контейнерів) роблять,хочуть щоб я за куплене платив як за арендоване,може за пару етапів але суть така.тобто ви в квартирі яку купили платите не за завищені в 10-15 раз комунальні послуги,а за ринкову аренду квартири.тобто в вас ваше просто забрали і ви своє берете в аренду якщо захоче вам здати осс ім. когось.такі нові правила аренди треба ізучати.а все решту водичка для росту зелені під великий сінокос...а що той ринок після того стане півпустим,барахолкою не хочу ображати людей, перечисляти приклади по Луцьку то їх не хвилює,вони за той рік півтора откосять.А дальше.. ....ти каньом...
Підприємці
21.03.2013 09:29:38
То може це Ломага стриже з народу десять відсотків площі? Шантажує енергією та кабальним договором хоче під плінтус загнати? Вам що треба,щоб за вхід на роботу ще плату брали?
допитливий
21.03.2013 09:52:15
Цікаво,що ж то за така могутня фірма облспоживспілка,що його очільники возомнили себе небожителями і вершителями доль підприємців? може в них діючі бази,як колись,чи розвинена мережа торгівельних закладів,чи фабрики-заводи? чи може одна ота Варшавка і несе золоті яйця,що так їх збагатили,що ніяких судів не бояться? То є ще Найвищий Суд-він всіх правильно розсудить!
Підприємці
21.03.2013 11:51:08
Якщо у Киеві мудрі люди це все бачать, то приберуть Горгута на раз-два.
Бізнес
21.03.2013 13:07:17
Бондарук -- УРА . Комунальний ринок -УРА .Бондарук -знову ж директор а Шиба-голова наглядової Ради .І результат їхньої діяльності -БАНКРУТ І ринок в рейдерських руках
хто
21.03.2013 17:32:45
догадайтесь це писав з трьох попиток,який такий бізнес.а роанюків чо незгадуєш і всіх решту забув рік який зараз,який рік 2008 ?
Лучанка
21.03.2013 13:12:13
Згідна що є ще Найвищий суд А чому Шиба не боїшся цього суду ти забрав життя 4 людей і як тебе ще земля носить як тобі хватає совісті йти до людей
лучанці
21.03.2013 14:36:15
розбирайтесь в цих питаннях окремо собі.читайте тексти статей а не пишіть по фото.хоч по розвлікатись зайди в обід до начальника та спитай,як діла чого в тебе нема того що є в нього,екстрім,да?тут люди своє відстоюють.не лізьте сюда з вашими колхозно совєтскіми провокаціями.псіха-аналітіки падтянулись.люди тут НЕ про шибу чи бондарука.хай решту підтянутся про владні,опозиційні,американські,німецькі аби права тих пару тисяч лучан регулярно не топтались.а ви стрєлочніки пишіть до савіків шусртрих там у вас слави більше буде,може пригласять в студію кнопки понажимати,в відеоряді покажуть.чи то знов ті з лисих каламутять.професіанально...тут простий суд ще ваш патрон йогурт застане...да в комісії від міськради 7-8 депутатів на всі смаки...люди не ведіться на таких лучанок гріш їм ціна в повному змісті цих слів...
Алла Сівак
21.03.2013 18:49:42
Для чого запрошувати на збори, якщо не надати можливість висловити свою думку,а потім сказати, що ніхто сюди не звав. Ось так ми шукали компроміс... Знову монолог.
підприємець
21.03.2013 20:05:34
хватить людей дурити своєю мрією про приватизацію торгових місць.. хіба що в сні. ніхто з депутатів вам цього не дасть. вони собі цей шмат хочуть хапнути.
правдоруб
22.03.2013 08:20:53
Ти сівак можеш на збори не ходити твою маячню ніхто слухати не став, коли ти хотіла щось сказати люди просто встали демонстративно і вийшли. ти брешеш людям в клітці що можно приватизувати місця, для чого?
Алла Сівак
22.03.2013 14:51:56
Місце приватизувати не можна, ви не уважні і погано виховані.Ви можете довести,що це ваша металоконструкція.Анонімам більше не буду відповідати.
Підприємець два
22.03.2013 15:46:26
З тебе" правдоруб",як з гім...а куля. Тупий як валянок,а ви цим ідіотам ще відповідаєте.
ПЕРЕПІЛОЧКА
21.03.2013 19:45:11
Я не була на цих зборах, але дивно, а чому не видно на "передовій" керівників асоціацій підприємців на кшталт "БІЗНЕС-ВОЛИНЬ" та інших? Чому бразди правлєнія в руках Волинця і депутатів міськради? Вони (лідери бізнес-структур) що, затаїлися і вичікують, а чия візьме, чи можливо адміністрація їх задобрила?
Підприємці
21.03.2013 19:55:10
Ми обурені ,що то за збори,чого було іти? Самі з своїми "прихлебателями" поговорили, ті й так би крикнули "Ні комунальному ринку! " А то витрачений час коту під хвіст.
спостерігач
21.03.2013 20:52:42
Не партеся панянко Сівак. Схоже Ви "Сусанін". Не робіть зі спілки підприємців байки "Лебідь, рак і щука". Краще сидіть дома і борщі варіть.
Алла Сівак
22.03.2013 07:09:34
Борщі варіть самі,а для вас завжди знайдеться якийсь "Сусанін",тому що люди самі бачать,що відбувається.Якщо ви думаєте,що можна таким чином відноситись до народу і не отримати супротив - ви помилились.А може вас простоце не стосується?Кожна людина має власну думку і вибір:стоячи на колінах перестаєш себе поважати.Чи вас це не бентежить?Нехай буде ЗАКОН один для всіх.Та й не обов'язково комунальний ринок,а може було б достатньо поміняти керівництво.Звичайно,саме вас це не влаштує,як я розумію.На мою думку - верхи не можуть,а низи вже не хочуть.Якщо звертаєтесь до конкретної людини - прийнято назватись власним ім'ям.Майте мужність.
наглядачам вертухаям
23.03.2013 20:09:02
договір аренди з кожним підприємцем має бути складений на 21 рік.в договорі має бути зазначено крім номера місця його площа,та розташування на карті -схемі ринку(яка доступна зараз тількі голярам та самому князькові).має бути чітко вказані ставки оплати за кв.м.,та відсутні дикі пункти які склав горгут по розірванню договора з підприємцями.а саме :зауваження по роботі від сан.станції,податкової,пожежників,товариства захисту прав споживачів,торгівля іншої особи в тому числі прямих родичів.створюються умови коли людина за допомогою заказних перевірок буде вимимагати гроші.будь то збільшення аренди,ремонти,благоустрій,благодійні внески і т.п.Всі вищеперечисленні служби і так мають важелі та засоби впливу на підприємців,оговорені законом.гогути роблять собі можливості використовувати їх для прямого тиску.ставка аренди в Чернівцях на КАлинівському ринку 40грн.кв.м .Обороти фінінсів там в 4-8 разів більше.ми платим по 60 грн. на кожних зборах горгути згадують про арендну ставку.розказують ро дикі витрати та кажуть що цього року піднімати не будуть.але то слова.а як міє держати слово директор всі знають.він приучує до того що треба платити як він скаже.бо вихода неиа.в нього договір на 22 роки .він має звязки.впливова людина.ви бидло.змирітся з цим.зараз буде затягуватись час щоб літом знов всунути той горгутівській договір аренди.гогргут подоїть тай піде на пенсію.в керівництві укркопспілки перевибори(1.5-2роки).прийде новий голова поставить нових гогргутів.тільки юридично вірно складений договір аренди на довгий термін,завірений у нотаріуса може захистити нас від їхніх "покращень".а те що вонизараз ліплять що треба чеки на металоконструкції,дорогі послуги нотаріуса.то просто затягування часу.якщо на те пішло експертна оцінка(якщо це дійсно треба) металоконструкціїї де буде вказана її вартість ,площа,креслення складе 300грн,послуги нотаріуса 170-340грн.облспоживспілка.марти,гогути -когути обіцяли при депутатах всіх(!) аренду на 22 роки,на умовах які не будуть притісняти підприємців.маєм протилежне.для нас головне договір аренди завірений у нотаріуса.якщо йогонебуде це все дойде до ситуації на "привозі" одеса.-8 раз подорожчала аренда за 4 роки.буде тягнути облспоживспілка час,треба розривати з допомогою нашою місту з нею договір,та заключати чи напряму чи через комунальне підприємство тільки на умовах перерахованих зверху.а так ви самі всебе будете арендувати контейнери та я разом з вами.тільки договір завірений нотаріусом,правильно юридично оформлений- а все решту то таке говрільня щоб пояснити що ми бидло яке з руки їсть.
Че Гевара
21.03.2013 21:09:29
Горгута й Кандибу-мордою об шибу.
підприємець
21.03.2013 22:04:30
На рахунок Ломаги. Той стриг з нас разом з Мифодьом колись.Напхав коробок аби як і побільше засліплений банкнотами. А сьогоднішні керовніки стрижуть ці коробки, аби навести на ринку якийсь лад.
Підприємець два
22.03.2013 15:38:17
Для чого давали хабарі-щоб оселитись на пожежних входах і виходах. Чому ті, хто мав законну торгову площу повинен ділитися з порушниками закону?Звертайтесь по площу до облспоживспілки, а то хотіли дешевше, а вийшло як завжди.Хто купував за" реальні гроші," не повинен ділитись з "ХАЛЯВЩИКАМИ".От і" розрулюйте" по справедливому.
а хто
23.03.2013 20:58:14
всі контейнери завжди облспоживспілка продавала.звертались начальники,давали їм, колись вони продавали.це так як би ти в 90 одержав безплатне житло.а може одержав?який цікавий підприємець,ви там вже так себе називаєте горгути
відповідь
23.03.2013 23:01:37
а ти як те місце взяв,де?2.500 тис. порушників один ти в шеколадє.напиши мені як без грошей мііісце взяти .облспоживспілка може продавати право на аренду землі офіційно?напиши про той факт продажі,якщо ми дійсно його підтвердим документально горгкути сядуть на7-8 за шахрайство.всі місця продані неофіційно,офіційно право аренди ізараз по закону не можна.в секторі "б" біля входа в бойлерну ,біля атєльє була ніша в стіні.після того як пообрізували контейнери всьому ряду, та ніша ,яка до того була заставлена контейнерами перетворилась в магазин калясок з якого дирек підняв 8-12 шт.бакс. а ще в окремих контейнерах площа збільшилась (2 здається) а всіх решту з 2.5 ширини стала 2.2м. там десь 25 контейнерів.ось так "офіційно"...
який
27.03.2013 18:33:18
який добрий чоловяга.лисий "підстрижений"?
Порадник
21.03.2013 22:50:48
Сьогодні знову переконались-гнати цей зброд поганою мітлою. Знов лякають токарськими та жулинськими,але якби й з пекла, то певно скоріше зговорились би.Віслюки-мало сказано. Та вони всіх за дибілів мають. Таких шибанутих по всій неньці Україні не знайдеш. Люди,згуртуйтеся,бо вони просто небезпечні і приймайте допомогу від усіх,не згадуючи їм їхні гріхи. Вороги облспоживспілки-це наші друзі. Кожен шанс має бути використаний.
Ще один спострерігач
22.03.2013 07:34:32
А може той "Сусанін" Горгута з Мартою веде,а ви не помітили.
ПІДПРИЕМЕЦЬ
22.03.2013 08:32:30
ДУМАЕ ГОРГУТ, ЩО ВІЧНО БУДЕ ХМАРИ НЮХАТИ, ЗЛЕТИТЬ ЩЕ ВІН З ЦАРСЬКОГО КРІСЛА, ЩЕ ПРИЙДЕ ДО НЬОГО ЧАС РОЗПЛАТИ, ОБНАГЛІВ, ЖИВЕ ЗА РАХУНОК ТОРГАШІВ, ОБДИРАЮЧИ, ЯК ЛИПКУ. ТА Й НЕ СПИТЬСЯ Ж ЙОМУ, ПЕВНО, СПОКІЙНО, АДРЕНАЛІНЧИК ОТРИМУЕ СВОЕЧАСНО, ЯК ЗІ СТОРОНИ ВЕРХІВ, ТАК І ЗІ СТОРОНИ НЕНАВИДЯЧИХ ЙОГО ПІДЛЕГЛИХ...
ПІДПРИЕМЕЦЬ
22.03.2013 08:36:58
ВЛУЧНО СКАЗАВ ЧЕ ГЕВАРА
Че Гевара
22.03.2013 12:45:48
Діло каже "Ще один підприємець",та дати так ,щоб по базару боявся ходити.А то граєтесь з ним як з дитям.
Пайовик
22.03.2013 14:42:19
Працівники ОСС ( Ковельській 13) - підтримують підприємців!!!а також ЧЕ Гевару!!
Знаюча людина
22.03.2013 16:42:33
Якщо об'єднаєтесь,то прищепите хвости цим наглючим мордам.Скоро їхні прихвостні будуть їх охороняти,щоб не відтяпали 5см.Не розривайтесь дарма,бо для них уже не до вашої довбаної реконструкції:тут дах зносить і земля під ногами горить,а про брудний зад вже й мови нема.Зараз при цьому буривію,хіба хтось не сповна розуму візьметься це розрулювати.Кожен свій зад береже,отже не завжди бабло дієво,треба ще найти відчайдуху,щоб побажав собі зіпсувати ім'я і кар'єру.Скоро не будете знати,як добігти до тих мерседесів,на які гроші стибрили у тих торгашів.
аналітик
22.03.2013 17:06:52
Якби таких людей,як Сівак,побільше,навели б ладу не лише на ринку...В 2011 році,коли підприємці відстоювали ОСС,біля стін міської ради,підкуплені обіцянками її,в т.ч. обіцянкою заключити договір з підприємцями на 22 роки,саме Сівак Алла в сесійній залі міськради закликала депутатів проголосувати за ОСС .Думаю,що їй зараз не байдужа думка тих людей,яких вона колись агітувала за ОСС.Так,вона повірила в чесність цих людей,як і решта підприємців.А зараз її хочуть викинути,бо Сівак в очі їм говорить правду,де і як вони обманули людей,яких завіряли в своїй чесності. Горгут з Кандибою і зараз кажуть:вірте нам!-
коля
22.03.2013 19:25:38
А чи не близька родичка Алла Сівак,тому пану Сіваку,який мав підряди на реконструцію в ОСС і носив Горгуту 30%готівки
Правда два
25.03.2013 19:54:25
"Коля"-- твоя дитяча провокація це сміхота. Фаміліями підрядчиків можеш поцікавитись у слідчого, який веде цю кримінальну справу.
Один із пайовиків
25.03.2013 21:17:06
Ні коля це не та Сівак...я її знаю особисто. а що за підприємець такий? Дивно не така вже й розповсюжена фамілія. чи то вже одне з горгонів знов написало?
підприємець
22.03.2013 22:15:17
якби не дали оренду ООС в 2008р то ще тоді ви забулиб що є таке місце як ринок.Вам просто захотілось в торговий центр.
СЛАВИМ
25.03.2013 16:10:40
СЛАВИМ ГОРГУТІВЩИНУ.ДЯКУЮ ЗА ПРАВО НА ПРАЦЮ.КАЖІТЬ ЩО ТРЕБА СКЛАДІТЬ СПИСОК ВСЕ ПРИНЕСЕМ.ЖІНОК ,БУХЛО В КАБІНЕТ...НЕ СОРОМТЕСЬ...ВИ Ж НАС СПАСЛИ
Підприємець
26.03.2013 16:50:07
"Славим"написав в десятку.Молодець.
ПІДПРИЕМЕЦЬ
22.03.2013 18:42:01
НАПЕВНО, ОСС ,,СВИТА, ЗАБУЛА ЯКЕ РІШЕННЯ БУЛО ПРИЙНЯТЕ МІСЬКОЮ РАДОЮ ВІД 05.05.2011Р. N9/43....---ЦЕ І УКЛАДАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ З ПІДПРИЕМЦЯМИ ТЕЖ ВІДПОВІДНО НА 22Р., А НЕ ТАК, ЯК РОБИТЬ АДМІНІСТРАЦІЯ,- ЦИКАЕ З РОКУ В РІК, ЩОРАЗУ ДОДАЮЧИ ПРИДУМАНІ НЕ З ПОВНА РОЗУМУ ЖАХЛИВІ УМОВИ, ЯК ДЛЯ КАТОРЖНИКІВ. ЯКБИ ІХ ВОЛЯ, ТО ЩЕ ПРИДУМАЛИ Б РОЗСТРІЛ НА МІСЦІ, ЗАГРЕБЛИ Б ГОТОВІ ТОРГОВІ МІСЦЯ І ПО КІЛЬКАНАДЦЯТЬ РАЗІВ ПЕРЕПРОДУВАЛИ Б.КОЛИ НАЖЕРУТЬСЯ!? ВЖЕ Й РОЗРОБКИ ПРОЕКТІВ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ТОРГ. МІСЦЬ З УЧАСТЮ ТОРГАШІВ ІХ НЕ ГРЕБЕ, А ПРО ЦЕ САМЕ СКАЗАНО В УГОДІ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО І ОРГАНІЗАЦІЮ ВЗАЕМОВІДНОСИН ВІД 18.11.2008Р. ПУНК 7. І ІЗ-ЗА ЯКИХ ПРИЧИН ГРОЗИТЬСЯ ГОРГУТ САМ РОЗІРВАТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ В ОДНОСТОРОННЬОМУ ПОРЯДКУ, ТО В ПУНКТІ 3.8.СКАЗАНО,ЩО ЩЕ МАЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ З МІСЬКРАДОЮ. АЛЕ В ЦІЛОМУ, В РАЗІ НЕВИКОНАННЯ УМОВ ПУНКТУ 3 ДАНОГО РІШЕННЯ, ДОГОВІР ОРЕНДИ ОСС НА 22 Р. МОЖЕ БУТИ РОЗІРВАНИЙ МІСЬКРАДОЮ З В ОДНОСТОРОННЬОМУ ПОРЯДКУ. ДОБИВАЛИСЬ ТОРГАШІ, ВИХОДИЛИ, ВИСТОЮВАЛИ, А ВИЙШЛО, ЩО ДУЖЕ ДОБРЕ ЗРОБИЛИ ЛИШЕ ДЛЯ ОСС ЖИРОНЕНАСИТНИХ. ПРО ВСЕ ОБІЦЯНЕ ГОРГУТ ЗАБУВ, І НАСРАВ, ВИБАЧТЕ, В ВЕЛИКОІ ГОРИ НА ВСІХ. ЩОЖ, ПОБАЧИМО, ЯКИЙ БУДЕ ФІНАЛ. А СІВАК НЕ ЧОГО ОСКОРБЛЯТИ, ВОНА СМІЛО, НЕ БОЯЧИСЬ ВІДСТОЮЕ СВОЕ І НАШЕ З ВАМИ. ЦЕ Е НАШІ РОБОЧІ МІСЦЯ, ЯКІ МИ, ВИКИНУТІ НАПРИЗВОЛЯЩЕ НАШОЮ ДЕРЖАВОЮ, СТВОРИЛИ ДЛЯ СЕБЕ САМІ. ОТАК-ТО. НЕЛЕГКІ БАЗАРНІ ЗАРОБІТКИ ТА ЩЕ В ДАНИЙ КРИЗОВИЙ ЧАС. ОСС ТІЛЬКИ ЛЕГКО СПРАВНО ЗБИРАЕ ПЛАТУ, ЖИРІЕ.
підприємець бідовий
22.03.2013 19:01:31
В бочку меду Сіваки кладуть ложку дьогтю! Для своєї вигоди?Схаменіться.,Не рубайте сук на якому сидите.
не баран
25.03.2013 12:30:43
щось багато тут бідових підприємців назбиралось товаришів горгута.і стиль в них такий.так вони уявляють собі того підприємця.бідовий ти за стилем простий,малограмотний,ні куди не лізеш -хай апуть аби не били.а хто тобі комент писав внук?ну як ти зі своєю освітою можеш інтернетом користуватись.ти ж по стилю маєш бути простий ....сук отой...як ти інтернетом користуєшся?як ???
може треба
26.03.2013 13:48:23
сук порубати
Анонім
07.04.2013 22:26:33
Може ти тому i бiдовий що Готово хольон ий ?
Правда
22.03.2013 19:13:47
З Сівак ці ублюдки розірвали договір і вимкнули світло,то це не репресії?А чи не до неї в сесійній залі колись посміхались Горгут з Кандибою?Тепер віддячили,показавши свій звірячий оскал.Для вас,лисі,теж віддячать,і для вас, "правдоруби".То ця хоч розумна - думаю,теж їм віддячить.
Підприємець
22.03.2013 19:21:34
(аналітику) Це правда! Використали,коли треба було для них,і Сівак І інших підприємців,друга "Помаранчева революція" була...Треба всім не мовчати,а відстоювати своє,бо як кажуть:"апетит приходить під час Їди"...
Підприємець ринку
22.03.2013 21:51:39
Захотілось поділитись враженнями від вчорашніх зборів .Результат=0.Горгут з Кондибою в прямому розумінні просто морили людей,на питання відповідали довго,не по темі,говорилась всяка "бІлібєрда,аби відвернути увагу людей від головного.В результаті,всі виснажились,знервувались,бо на вулиці-нІч,в кожного сІм'і,а дійти якоїсь згоди чи почути конкретну відповідь неможливо! Почали групками виходити,бачать,що це марна трата часу А Горгут з Кондибою один поперед одним вихваляються собою,скільки вони добра нам роблять:навіть як ми "пообрізуємся",це нам тільки на краще:менше будемо за оренду платити,і товар наш покупці краще будуть бачити,бо ми його на вулицю винесемо,якщо буде мало місця всередині.І нам знову "плюс"-бо місце на вулиці безоплатне(?)Коротко кажучи-нам роблять одні вигоди,а ми того навіть не знаємо! Дуже довго "витягували" з Горгута-чого ж тІльки зараз почали "різати" магазини,робити ряди по 4 метри шириною,адже пожежні норми Існують з1998 року? Виявляється,що раніше,якось,ніхто не звернув на той пункт уваги,не знали законодавства керівники,пожежники не требували,і тільки через 10 років (2008) побачили пункт,де вказано-4 метри між торг.рядами!Виявляється,що за Їхні помилки,їхню некомпетентність повинні платити МИ! І ще одне питання вияснили не з першого разу:чому не можна заключити договір з підприємцями на 22 роки,як вони нам обіцяли?Я дуже уважно слухала відповідь,і зараз ,послухайте її ВИ:Коли ставилось питання ,на який срок давати в оренду землю ОСС, юрист сказав,що на 22роки не можна,бо це незаконно,але депутати всеодно проголосували дати землю на 22 роки(мабуть,слухаючи наші скандування під стінами міськради/від автора/) І тому,вони(Горгут-Кондиба) не можуть з нами підписати договір на 22 роки,бо його договір незаконний!Хотілося б,щоб це прочитали всі,і зрозуміли(хто раніше не знав) з ким маємо справу! і поставили питання:а чому не можна такий самий "незаконний" договір заключити з нами?
Чікі-Пікі
22.03.2013 22:56:24
Хто шукає, той знаходить Не завжди те,що хотів. Розлютив усю округу Не простять тобі наругу Може витрусять,що вкрав Ще відкати не віддав?Бо як будеш без грошей То насмішеш і мишей Що ви варті без бабла,Розуму ж свого нема. Наглі морди відкормили,Грошики комусь відмили,То ж відправлять у архів,Бо занадто гучний спів.
джинс
25.03.2013 09:59:38
Люди зрозуміли що кондрашов і сівак революціонери які в першу чергу відстоюють свої інтереси так як один стоїть на трубі а в другої магазин виліз на прохід і вони рішили підбити весь люд в клітці і обіцяли людям що приватизуєм місця і що платим багато за оренду то не справедлива плата, но не всі повелись на дешевий розвод.......
не баран
25.03.2013 12:17:51
"джинса"- замовний матеріал в певних колах так називається.видно ця людина з почуттям гумору.осс тягне час щоб все вляглося.як завжди 10-15 зборів де будуть скоро про дачне господарство говорити,все аби не по темі.вони можуть сказити ми оформляєм договір без пунктів"кідалова"(вони перечислені вже сто раз),приймаєм по трубі газовій те рішення яке обіцяли нперед мітингами на підтримку осс біля міськради.ну цього неробиться.тупо тянеться час.пробують лобами зіштовхнути.люди до нас на ринок ходять за товаром ,а не до кандиби чи горгута.зараз затягується час щоб в серпні-липні тихенько оформити договір аренди який їм зручно.як вони будуть мати такі повноваження арендна ставка буде люба,благоустрій любий..оце основне.
Правда два
25.03.2013 13:15:16
Такі як "ДЖИНС" трясуться тільки за свою шкуру,бо в них все добре. Не в них викинули контейнер у весільному ряду, не вони платили Горгуту тисячу зелених ,щоб переписати контейнер,бо зараз він нікому не переписує,не в них він урізав площу,не вони продавали дачі і гаражі щоб поставити нові бляшанки,хоча можна було переробити зі свого контейнера (доварити і встановити ролети) де метал як мінімум одиничка. Того так і живемо, що кожен сам за себе.
не баран
25.03.2013 16:05:58
да там всіх по аренді нагнуть .а то або до кінця нерозуміє про що мова.або то голяр.зараз буде писати про токарських,зелінських,може про" сімю" ще напише.стиль похожий.прапагандіст.стрєлкі перекінути.а там всім по160-200 грн.кв.м.БУДЕ ОСІНЬ БУДЕ УРОЖАЙ В ГОРГУТІВ ТА МАРТ.
Знаюча людина
25.03.2013 20:22:15
Ти,"джинса"-ди**л. На всю "клітку" один ряд має чотири метри. До чого тут ці "революціонери" ? Кожен буде різати. Де в меблевому чи шашличному ряду чотири метри?Чи навпроти , де жигулівські запчастини?А кому вже такі блага надають,стрижуть,як баранів на закланні. Гемба платить місту три гривні, а ти алігофрен-60грн За що?Ювант ,де опалення,освітлення-платить 47грн. Чим користуєшся ти при**рок? То ще підпишись,а то під різними кличками пишеш. Може хто мізки на місце поставить.
уточнення
26.03.2013 11:45:42
Гемба- власник трох павільйонів на Варшавці.там в нього загальна площа більше 300кв.м. сантехніка.лампочки -ручки дверні,та кранита ручки дверні."євродім" називається.а внас скоро буде 100гр.м.кв. а потім 150.все дорожає.а хто з новим договором аренди зупинить апєтіти?всьо по закону.государтсву 20% пдв з любої цифри.розраховано на то що після"обрізань" спокойніші стануть.та й більшість мати буде тих 4-5 кв.м.зараз платять 240-300гр.н. то що для спокою свого не заплатять600-750.нам "мєлочь",а начальнікам приємно.а вкого більші контейнери то ті багаті. заробляють багато ,більше всіх хочуть.хай частину здають в оренду облспоживспілці(горгут на зборах колись таке говорив),а обрєзка то добро -менше грошей платити буде за аренду.вот тільки за яку(цифру).от така вона логіка шулєра з ківерець,дєдушка відчув смак,в раж війшов...групкі послушних овець ринок формує...хай апуть,аби не били-лозунг над входом в ринок скоро повісить
ПІДПРИЄМЄЦЬ
25.03.2013 21:56:04
А ти дурню джинсік впевнений у тому що завтра не отримаєш лист щастя в якому Горгут напише що з тобою розривають угоду аренди тому що твоя торгова точка знадиться на пожежному проході або розташована на підземних комунікаціях на зразок водогону або каналізаційного колектору а ще гірше на електрокабелі високоі напруги І прибіжиш ти тоді із слоьзами на очах і шмарклями під носом до отіх кондрашових і сіваків і будеш іх просити щоб допомогли а то Горгут забирає в тебе робоче місце А за орендну плату трошки подумай чого ти платиш 60 гривень за метр квадратний голоі землі а облспоживспілка місту 3 гривні 60 копійок А що до приватизаціі торгових місць ти чув дзвін але не знаєш де він і що до розуміння людей то вони останнім часом зрозуміли яку загрозу в іх подальшій торгівлі несе мудре керівництво хабарників Волинськоі облспоживспілки(КАНДИБИ М І та ГОРГУТА М В
Анонім
26.03.2013 09:54:42
"Вилізти" можна з штанів,а габарити ці людям надавало керівництвоОСС,на труби також вони розташували павільони,ніхто без дозволу нічого не робив,піди і попробуй сам "начудити",за 5 хвилин над тобою,як коршуни,голяри нависнуть.Як можна бути таким тупим?
Один із пайовиків
26.03.2013 14:25:26
В Жулинського платять 100гр. за 1кв. Так це ж торговий центр,а ми стоїмо в своїх халабудах(за свої кошти поставлені) і 60гр це мало?Тому Горгути і Марти та їх діти їздять на нульових джипах та "хондах",живуть в крутих будинках Догадайся,за чий кошт на рівному місці. Їм не потрібно летіти до Туреччини, чи Китай, або їхати в Чернівці або Одесу. А ще треба продати,при цих торгах. А попробуй не заплати за місце. То хто кого УТРИМУЄ ? А апетит у них все росте. Їм все мало і мало..
Один із пайовиків
25.03.2013 20:32:00
Ну що, "джинса", є "набросок" реконструкції, думаю всі будуть щасливі: 4м не тільки між рядами! А й посеред ряду де взяти 4м ??? Такщо усі "точки" зірвемо з фундаментів, зруйнуємо всі магазини і поділимось з "благодєтєлями" тим, чим користувались 20 років. Тобто спочатку платимо, щоб втиснутись, - тепер будете платити, щоб зменшити габарити, а ці "благодєтєлі" будуть стригти бабло і гігікати з полудурків.
Бідовому підприємцю
26.03.2013 07:36:01
Що ж тобі так добре на тому суку,чим же ти на нього нанизався?Від кайфу розум втратив?
Бідовому підприємцю
26.03.2013 08:53:48
"Дешевий розвод",тупа "джинса",це таких лохів,як ти.Сходи до хоч яких-небудь юристів,самих тупих,той ті тобі "розшифрують"цю схему.А вас,придурків,стінка на стінку зіштовхують.Включіть голови,якщо вони у вас є,бо потім вже й нікому буде за вас волати,якщо повикидають,як собак,тих "ревоціонерів".Тоді сам себе вкусиш за свій ідіотський зад.
Підприємець
26.03.2013 08:55:05
А що,деякі зміни є.Вже на людей так не репетують.Змінився тон.Вода камінь точить.
Підприємець
26.03.2013 09:09:59
Якщо не будете жити по принципу "моя хата скраю...",то ніякі "горгути" не будуть порушувати ваші права.Цікавитест життям ринку,вже не 2008 рік,де ми ще пам'ятали іншу ОСС,тоді ніхто з підприємців і не чув про газовиків,пожежників і енергетиків,тепер хочуть створити ІДЕАЛЬНИЙ ринок,ущемивши ваші інтереси.А МОЖЕ ДАТИ ІМ ДЕСЬ В ПОЛІ МІСЦЕ,та хай будуть 8м. ряди,щоб по дві машини їздили одна одній назустріч,а ви самі створили собі це робоче місце,то чому хтось має на це зазіхати?
Співчуваючий
26.03.2013 09:37:51
Ти вазелінчиком помаж одне місце,щоб бува нічого не пошкодив на тому сучку.
Підприємець
26.03.2013 17:12:39
Влучно
Че Гевара
26.03.2013 12:40:46
Для чого між рядами має Зіл-131 їздити? Газель є, яка всюди проїде.А танком ще не пробували?
Підприємець
26.03.2013 16:01:03
А пику горгутівську на всю сторінку газети "Волинь" бачили? Певно в Сірка очі позичав, як фотографувався. Як не соромно журналісту Морозу, адже треба було до людей на ринок зайти, чи на "шоколадку" заробляв?
Підприємець
26.03.2013 16:45:45
Як може газета "Волинь" висловлювати проблему підприємців зі слів горгутівщини , а на ринок до нас не хочуть зайти ? 400 договорів розриваютьводносторонньому порядку; 10% площі вкорочують ;гроші на дах з небес : певно, треба щоб когось вбили???
я
26.03.2013 16:55:06
сьогодні вийшов замовно-рекламний матеріал (стаття) в 3-4 газетах.горгут та марта розказують про покращення на окремо взятих ринках та стабільність ,і парочку чим то не довольних не зрозумілих людей.це мінімум 1000-1500 $ РАЗОВОГО ВКИДАННЯ на поливання брудом своїх арендарів.це замість того щоб підписати з нами договір аренди без"кідалова".виконати те що обіцяли при депутатах в міськраді..і все все сталоб на місця.то тут зараз мішки в пресу ,прокуратуру і т.д. АПЄТІТ НАГУЛЯЛИ ДИРЕКТОРИ ТА ДИРЕКТРИСИ. вищі сословія.не заскоро панове ?
Підприємець
26.03.2013 17:19:01
Яка з неї директриса ,??? Завгосп...
ЖУРНАЛІСТ
26.03.2013 19:21:19
Сьогодні в газеті ВОЛИНЬ надрукована замовна Горгутом В М та проплачена стаття під заголовком МИ ХОЧЕМО ЩОБ ЛЮДИ ЗНАЛИ ПРАВДУ* Шановні читачі зверніть увагу на маленьку зірочку яку я поставив в кінці назви статті така сама стоіть в кінці назви данноі статті в друкованному на папері виданні газети ВОЛИНЬ та інтернет виданні данноі газети В журналістських колах ця маленька зірочка означає що це є замовна проплачена стаття і масмедіа які видали цей матеріал відповідальності за надані факти НЕ НЕСУТЬ Робіть висновки !!!
Підприємець
26.03.2013 22:09:44
Сьогодні відбулась прес-конференція царя ринку."Горгона" повідомила - кожен ряд 4 метри.Вітаємо усіх з "благореконструкцією".Значить,не відсиділись і не перечекали самі хитрі.Може тепер вас щось об'єднає?
roma
27.03.2013 09:26:48
ГОРГУТ----ЗІРКА ІНТЕРНЕТУ!!!! Побив рекорд коментарів!!!!
місцевий
27.03.2013 00:46:43
У газеті "Волинь" Горгут вказує, що проблеми із підприємцями не має. Проблема у газовій трубі, яка проходить через "Пасаж", "Варшавський" і ТЦ "Ювант".Тільки мені не зрозуміло, чому ОСС вирішила частину труби, яка проходить через ринок перенести, а та, що йде по "Пасажу" і "Юванту" залишається. Ось у чому проблема. Куди раніше ДИВИЛИСЯ ТІ, ХТО ДАВАВ НА ТАКЕ ДОЗВІЛ . І чому одним можна, а іншим ні. Запитайте у газовиків, як може бути, що безпеці заважає та частина, на якій стоять контейнери, а інша з торговим центром та "Пасажем" небезпеки не створює. Напрошується висновок, що останні "проплатили-порішали", а ОСС на чолі із керівництвом хоче вирішити власні проблеми. Ні шановні, закон один для всіх і сервітути ніхто не відміняв. А тому якщо переносити трубу, то або повністю, або немає чого туди лізти. Раніше треба було думати.
Підприємець
27.03.2013 07:33:09
От зараз вже на часі революція.на ринку.Бачите як стали оборонятись7 А чого не скажуть як своїх на сервітути паркують ...
Анонім
27.03.2013 08:21:41
працюйте з договором суборенди, а не оренди
доповнення
27.03.2013 14:39:28
доповненя2
27.03.2013 15:39:09
не поміняє укоопспілка горгута треба розривати місту з ними договір.він вже вкусив бабла.не зупиниться.там вже дах знесло...а керівник без даху біда всім.він ще не розуміє ні що то не 80 комсомольські,ні що не всі зашугані та молитись на нього будудь.десь за 60 людині,може вже й непойме так просто..привички..врєдні привички..
доповненя2
27.03.2013 15:31:06
"підприємці ринку любомля скаржаться на постійне зростання орендних ставок")- наберіть в гугл.там розказано як в них оренда так піднялась.в нас щось схоже буде.тільки це Луцьк .здерти більше треба..
чечетов
27.03.2013 16:43:56
з ринку треба гнати кондрашових і сіваків щоб не мутили воду своїми тупими обіцянками, то вони приватизують землю то плату за оренду зможуть зменшити в рази, а ці одноклеточні слухають і ставлять свої підписи, схаменіться
віті
27.03.2013 17:53:04
віті та йогурту,знов під "ПРАСТИХ підприємців" косим?джінси-варєнкі,камсамол,кооператіви,пєрестройка?який рік зараз чоловіче?вже таке тупе всовуєте що аж щось писати у відповідь не хочеться.там 2500підприємців.кондрашових,сіваків.якщо не буде довготермінового договору аренди(без фуфла) підеш тиінженером на "кромберг та Шуберт",а дєдушка на пенсію.вже не токарськими шугаєш чи желінськими а Кондрашовими та Сіваками.договір ,панове ,договір про який казали перед мітингами.чи затихне думаєш?як на старому ринку?а потім і тих і тих нагну ...
ТЯГНИБОК -2
27.03.2013 19:16:53
чєчєтов-мартинюк тебе дурню треба гнати туди звідки ти приіхав що в пірья вбрався в Луцьку на базарі -КОЗЕЛ через таких як ти(ЧЄЧЄТОВИХ) і страждає Украіна
Підприємець ринку
27.03.2013 22:45:25
Якщо, ви так дійсно думаєте,то зрозуміло,хто з нас "одноклєточний". Але кожен має право на свою думку,ми ж не всі в однакових умовах,а зрозуміти ближнього свого не кожному дано.На жаль.
Чечетову деб...лу?
28.03.2013 08:37:58
Ти ,амеба, тобі до них них, як до неба рачки. З ними спілкується весь ринок, а хто ти? Все так і ховаєшся під різними кличками. Вийди і доведи людям свою правоту. Як думаєш , що з тобою зроблять?
Чечетову ( інфузорії)
28.03.2013 14:06:45
Якби на Україні не було таких "щирих" українців як ти ,так жили б гідно.Такі як ти, позор нації. Ти ж на зборах не виступиш, бо сцикливе.
Підприємець
27.03.2013 17:48:06
Шановні підприємці, об"єднуємось, поки не пізно!!!!!! Ситуація дуже серйозна. Чому 2000 підприємців не проявляють ініціативи в відстоюванні спільних інтересів????? Через Вашу пасивну поведіну Ви можете втратити те, що досягнули за останні 15-20 років. Задумайтесь над цим!!!!! Дайте відсіч Горгуту!!!!!!!!
Анонім
28.03.2013 17:18:16
Хто і з ким ? Всі чекають, що хтось зробить. Поки соображатимуть, то буде пізно.Пострадають всі, апетит ніхто не збавить.
Анонім
28.03.2013 17:34:12
Є ж непогані лідери. Згуртуйтесь, та дайте їм під дихало, щоб бігли не озираючись.ДРУГІ БУДУТЬ БОЯТИСЬ
телеглядач
27.03.2013 22:11:00
Народ а ви звернули увагу як у Горгута трусилися руки під час вчорашньоі так званоі прессконференціі для місцевих масмедіа яку транслювали по АВЕРСу Мабуть дідулі приходить піпец Дуже вже трусилися ті руки що нічого не крали!!!
нарик
28.03.2013 14:57:47
Руками не бере багато,все на карточку!!! А руки трусились від віскі!!Літрами -бо на халяву!??!
і
28.03.2013 16:55:03
Якби вам такий геморой, то ще не те затрусилось би
Підприємець Чечетову
28.03.2013 13:49:03
Тупий приколіст,а не Чечетов,плюс горгутівський прихвостень. Думав, руку піднімеш і за тобою підуть, то чого ховаїся?А не хочеш поїхати назад, звідки приїхав,а ми знаємо, звідки ти коз...л.
Спостерігачі
28.03.2013 16:35:10
Тетяна Степанівна Іовенко організувала збір підписів за ОСС. Вона завела нас до ОСС,та тепер хоче втримати. За які преференції ?
вона
28.03.2013 17:59:30
ця жінка ходить по сеторах ринку та зачитує якісь договір оренди який нібито підпише горгут з підприємцями.робить це вона з минулої пятниці методично.ходить по людях та розказує що всі пункти які дискремінують підприємців в договорі вичеркнуто.а договір буде терміном 21 рік.про такі речі горгут не говорив ні на зборах,ні на аверсі.там тільки казав про те що облспоживспілка організувала водовідведення(!),елетропостачання(500 дол.хабар з місця) та бруківку.а благодійні внески то добра воля та "без откатна" криша.про договір ніхто не казав!ходе розказує,папірці в руках держе,то жінка яка знає тайни?чого цнотлива марта та гогут не кажуть те саме?раніше це була порядна жінка що зараз сталось?похвалив начальник?амбіції чи матеріальне?вона дезінформує людей!вводить в оману!тільки коли буде договір оренди на тих умовах які обіцяла осс в міськраді підприємцям,перевірений юристами тільки тоді можна про щось говорити.а так баба сказала баба не казала.горгут помнить-горгут не помнить...коли до вас прийде Іовенко спитайте чого не ходить сам горгут і не розказує про це чого вона?чи людина такого рангу не може вийти з кабінету?до нас 30метрів
вона
28.03.2013 18:43:56
вона входить в робочу групу з розроблення проекту Програми підтримки малого і середнього підприємництва у м. Луцьку на 2013-2014 роки при міськраді.а там є цікаві фамілії. памятаєте як колись Носалюк впригнув,а потім коли були тєркі з міськрадою його вже ніхто не бачив.так само і то.http://lit.govuadocs.com.ua/docs/1172/index-93847.html це посилання на сайт.там і козлюк присутній-колишній крнтролер ринку.зараз начальник в романюків
Анонім
29.03.2013 07:47:37
А ми ще раз перечитаємо цей договір. Звертаймось до депутатів, адже ніхто не допоможе, якщо самі не попросите.
читунам
29.03.2013 11:55:31
це тільки в неї в голові існує.кажу ще раз ніхто з керівництва ,горгони,не згадували ні на зборах ні на виступі по аверсу за договір.вірніше на зборах горгут казав що заключати буде на 3 роки.про умови мовчав.хоч перечитати поцікався що то за договір.або прчитай зверху в коментарях.це горгут в сердині січня сам говорив.він тупо тяне час.все шо сказано усно ним,чи ходе жінка підприємець,одна з нас розказує анекдоти,то ні дочого ні кого не забовязує,вже було таке.бабі просто отсипали,або подобається бути між начальників..от і все.бреше на прохання горгон...
Спостерігачі
28.03.2013 16:40:29
А ви прослідкуйте , щоб потім прихвостні не отримали преференцій.
Анонім
28.03.2013 17:22:52
ЗАКОН ОДИН ДЛЯ ВСІХ !!! Зробим ,
АнтиГоргут
28.03.2013 19:05:05
Вважаю, що на місце Степанівни уже давно потрібно обрати іншу людину. Вона одна іх горгонів. Користуючись нагодою, хочу дізнатись, який автомобіль використовує мудак Голяр?
Х
29.03.2013 07:22:55
Старенький "Опель Аскона", червоний, але є інформація, ніби нещодавно придбало бус, але накого зареєстрований, не відомо.
колись
29.03.2013 12:22:50
крививицький їздив на старенькій тойоті,довго їздив а зараз всякі котельні...та ще дещо.як ти там поймеш ...а може за 3 тис. в місяць ходе тай шепче на вухо людям брєд всякий.в нас багато ще з тих часів не повернулось. так як горгони.от і не дай бог прийдеться кожен місяць мінімум лишню тисячу за аренду віддавати.ті ж пофігісти не розуміють що тпм завтра буде по 100,а після завтра по 150.вони думають.а боятись буде.якщо зараз не зупинити,то кого буде боятись баранів які залишаться на тому ринку? з ринку піде 50-60 чоловік,основа яка покі може возити товар регулярно і весь ринок-хмельницький ряд.вірте дальше в чудіса.слухайте що вам шепче на вухо іовенко та голяр.всі вас хочуть,ви в центрі собитій за свої гроші,прелюдія...
ХОРОШЫЙ СОВЕТ
28.03.2013 19:19:43
Дорогие предпрениметели, обращаюсь к Вам! Как юрист, советую, не стесняйтесь помощи от депутатов Луцкого городского совета. Все знают, что они далеко не святые люди, а некоторые еще и в разы хуже Вашых Горгонов. Но Вы, будьте разумными людьми - используйте их с выгодой для себя, ведь в 2014 году очередные выборы в г. Луцке, а пиар, он всегда был и будет ефективен. И еще, не принимайте никаких решений без юристов. Ну и конечно же не верьте в правосудие, оно как такое не существует в нашей стране. Закон как правило действует только тогда, когда просес контролируют СМИ, хотя и их тоже не редко покупают. С УВАЖЕНИЕМ, УДАЧИ ВАМ!
Підприємець
29.03.2013 09:05:36
ми вдячні. Хто хоче з не байдужих і чесних людей нам допомогти , і має таку можливість, будь ласка, не залишайтесь осторонь,адже ,можливо, і ми колись зможемо комусь бути корисними ,адже навіть порада іноді важливіша за гроші
АнтиГоргона і решта...
28.03.2013 19:27:02
Горгут - МУДАК; Іовенко - ВРАГ; Голяр - ПЕТУХ; Кандиба - ШАЛАВА; Наш друг - СІВАК АЛЛА!
АЛЛА
29.03.2013 07:37:04
Від того, що будемо когось ображати нічого не зміниться. Будь ласка , будьмо толерантні,краще разом захищаймо свої права
Підприємець
29.03.2013 09:50:49
НУ, і до чого ваша толерантність привела ?Сидите без світла,погрожує розіранням договору.ВЕДІТЬ ЛЮДЕЙ ДО ХАПУГИ НА КОВЕЛЬСЬКУ,нехай розкаже,чого так оборзів
друг
29.03.2013 15:36:34
НЕ тільки на Ковельску 13,ще є одне дуже хороше місце -вул.Левітана22а!!! Перед будинком Горгута влізе не одна тисяча підприємців!
порада
29.03.2013 07:56:27
Нехай пан Горгут запросить лідерів підприємців, може кожен в чомусь поступиця .
Лідприємець ринку
29.03.2013 17:25:20
(для поради) Молодець! Уріжемо кожен по куску торговоі площі -"з миру-по нитці а бідному-сорочка" ,потім заключим договір на 3-5 рокіів,з подальшим "вилєтом" з ринку! Мабуть маються на увазі ці поступки,бо вони є головними в суперечці
предпрениматель
29.03.2013 08:16:57
давайте перекроем дорогу тем не менее дорога уже сухая можно удобно улечся
Підприємець
29.03.2013 09:41:11
Почув про те,що місту платять 3 грн,60коп, то що міськрада не при розумі втрачати такі гроші????????Ми платим 60 грн квадрат ... ЖАХ !!!!!!
Аналог
10.04.2013 00:02:56
Шукати слід зацікавлених, серед органів місцевого спмоврядування, інакше такого ЖАХУ не було б!
Житель міста Луцьк
29.03.2013 10:43:21
На мою думку це дуже резонансна справа для нашого міста таких об*ємних і в такій кількості коментарів ще небуло Тому я рахую що місцева влада повинна дуже ретельно розібратися чому люди так сильно не задоволені діями Облспоживспілки
ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
29.03.2013 17:20:39
була одна хороша і порядна людина в оточенні горгонів. але звільнили. кажуть, чи то послав когось із своїх керовніків, чи то так незадовольняв апетитів начальства. кажуть і спеціаліст був нібито непоганий з досвідом судових розборок на боці фірми "горгут і Ко". ця людина багато чого моглаби порадити. хто знає, де його знайти зараз? місце роботи чи телефон має ж бути комусь відомий.
Анонім
29.03.2013 19:14:19
Хоча б приізвище та ім"я, а там вже знайдемо..
Анонім
29.03.2013 18:26:31
все до цього йде .Потяне за собою всіх,хто брав відкати. Думаю,скоро ще й пайовики обдерті ОСС підтягнуться до прокуратури.Вже життя їм не дає,то може плюньте на все ,та гайда знами.
Анонім
29.03.2013 18:35:03
ОТ,ЯК ВОНО БУВАЄ, не думав,неуязвимий,що ТАКЕ на дурну голову знайдеш ?Зараз і не знаєш,хто "бяку" підкине.ВСЮДИ ОДНІ ВОРОГИ.....
Пожежникам
29.03.2013 22:48:43
А чи буде закон один для всіх? А ЩО ,ВСІХ ПОВИКИДАЄТЕ, ХТО РОЗТАШОВАНИЙ НА 10 МЕТРІВ БІЛЯ БУДІВЛІ,ХТО РОКАМИ ОБЛАШТОВУВАВ РОБОЧІ МІСЦЯ,НА ЯКІ ,ДО РЕЧІ, ОСС ДАВАЛА ДОЗВОЛИ. А ВИ ЩО,ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ПОБАЧИЛИ,ЩО НІДЕ НЕМА 4 МЕТРИ? МОЖЕ ВАС ПОПРОСИЛИ ?А ХТО ПЛАТИТИ БУДЕ ЗА ТЕ,ЩО ХТОСЬ ЗАКОН НЕ ДОЧИТАВ, БУЛО Б ЧЕСНО ПОДІЛИТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОРІВНУ .ЩО ПРО ЦЕ СКАЖЕТЕ ВИ,ЛУЧАНИ І ЮРИСТИ?
антимарта
30.03.2013 19:48:30
причому тут пожежники,то іонова розказує вже чи хто?той закон сам горгут видумує.сьогодні один брєд завтра другий.мол" є така думка..".і всі мають понімающе ківати.що ви на фігню всяку як діти ведетесь.тетяна степанівна бігає між рядами тай розказує в клітці що треба всіх 400 з гаком контейнерів вкоротити тоді всі залишаться.є якись остаточно затверджений план(!) який поміняти не можна.треба всім погодитись .а хто вона ?простий підприємець,може вже в гогргута на роботі..завтра як ми підпишемо на його умовах договір рєзко і ззахисту споживачів появляться,і з податкової,санстанціїї,щоб легше було аренду платити нову,яку скаже.небудьте дітьми.не обсмоктуйте кождне слово брєда який він вам через своїх васалів шепче на вуха.бакі забиває.так було в секторі "б".там де була реконструкція порізали всіх.та подоїли під всякими поводами.не танцюйте біля того брєда що вам говорять.думайте головою.чи то голяр знов пише,чи іонова?
МІЛІЦІЇ
29.03.2013 23:00:51
А що,так тяжко обчислити; з чого той дах за 1300 грн одної сторони 1 пог. метр .А відтяпані 10% площі,а привиди контейнери... ТА ЩО ЩЕ ТРЕБА?????????
газовикам
29.03.2013 23:05:47
Чи з точки зору безпеки не краще забрати газ. трубу з ринку? Тут ходять ваші діти...
антимарта
30.03.2013 20:00:53
треба забрати разом з горгутами.туба повод,чудо ринок майбутнього-це місце стаціонарної дойки підприємців за іхні ж кошти.а закони дідо на ходу придумує.а потім скаже не памятаю я може казав може не казав.роботи багато на вас часу нема.і взагалі по пустяках не турбуйте.тільки іовенко в нас все" знає ".а горгути любий брєд аби солідністю,та статусами нас грузанути,мол як каже іовенко,є вже затверджений план його не поміняєш.вищі сіли.дальше зроблять так само з арендою тай самі порозбігаємся по ювантах,хто зможе а хто не зможе буде ждати покі грошей на товар зовсім не буде.хто буде купляти в маленьких темних коморках?а аренда за них буде по 1500 як в любомлі та шацьку.слухайте іовенко.вона покі ви спати будете ще щось придумає..
чечетову
30.03.2013 07:23:09
ЛЮДИ, ЯКІ РОБЛЯТЬ ЩОСЬ ВІД ВЛАСНОГО ІМЕНІ ЗАСЛУГОВУЮТЬ НА ПОВАГУ. ХТО ВИ, ЩО ПРОПОВІДУЄТЕ? ПІДІТЬ, І РОЗКАЖІТЬ ЦИМ "АМЕБАМ", ЩО ВОНИ ПОВИННІ З ТАКИМИ, ЯК ВИ ПОДІЛИТИСЯ... А ПОНЯТТЯ СОВІСТІ ВАМ НЕ ВІДОМЕ?????
СПОСТЕРІГАЧ
30.03.2013 07:55:12
НЕВЖЕ ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПРИБОРКАТИ ЯКОГОСЬ ДРЯХЛОГО НАХАЛЮГУ? ТА НА НЬОГО КОМПРОМАТУ НЕ ПОЛІЧИТИ!!! НЕХАЙ ДОПОМОЖУТЬ ТІ, КОГО ВІН ВИГНАВ З РОБОТИ, АБО ПОГРОЖУЄ ЗВІЛЬНИТИ.НЕ СИДІТЬ,ДОПОМОЖІТЬ НАМ І СОБІ,АДЖЕ ВИ МАЄТЕ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ.
ПІДПРИЄМЕЦЬ
30.03.2013 08:10:28
Ми не знаємо де взяти гроші при такій торгівлі щоб заплатити до 20 квітня пенсійний.Майте совість Яка реконструкція ? Ведіть вже нас хоч на Ковельську,хоч в мерію хватить мовчати.
лучанка
30.03.2013 08:21:07
Ого,ще такої кількості коментарів не бачила! Ринок, це місце, де можна поторгуватись, для чого нищити слабшого,щоб потім не було зким конкурувати.ЗАХИЩАЙТЕСЬ
підприемець
31.03.2013 23:19:04
Да канешно відгуків дуже багато.Але дійсно треба піднімати людей.Щоб щось стало ясно бо ті Горгутівці трохи всілися.А не піарилися на сторінках газети. І постійно ципляють ту Сівак яка вносить тупим людям прозорість ціеї облспоживспілки. Просніться і еднайтесь.
Анонім
01.04.2013 15:18:02
Якщо не викинемо горгон, то самі будемо жарені.Це команда безсердечних уродів,Як можна бути такими тварями? Хіба вже нічого ,крім тих грошей, в житті не існує?
Анонім
01.04.2013 16:18:12
Ломага був не такий, якщо і платили за щось ,то не мали проблем, людина вирішувала все.Підприємці про ті контролюючі служби і не чули,а ці хапуги все на нас перекинули.А цього мудака гОЛЯРА хіба з Гордійчуком зрівняти?Піаряться реконструкцією за наші гроші,а коли ми ще за це борги пороздаємо...
Анонім
01.04.2013 16:22:24
І носить земля цих недоносків,хто жїх народжував?А жарені будуть вони ,бо стільки прокляеь не пройде мимо.
Раджу
01.04.2013 17:19:24
Збирайте людей для акції протесту. Якщо багато переляканих, то не треба комунального ринку.Добийтесь звільнення бугалтера Кандиби , хама Горгута і прихвостня Голяра. В Києві якщо побачать,що запахло жареним, то приберуть цих БЕНДЕРІВ. Іовенко просимо приєднатись до нас,адже вона досить розумна жінка.ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ.
буфер
01.04.2013 19:00:00
Іовенко це буфер МІЖ БІДПРИЄМЦЯМИ ТА ОБЛСПЮСПІЛК.її використовують для затягування часу.це вже пройшло під час "покращень" на старому ринку та на частині варшавского.люди йдуть до неї по старій памяті,а вона просто добрим словом заспокоює,та чудо обіцянками від горгута.такий собі "спорчений телефон". те що вона розумна жінка в такій ситуаціїї наводить на роздуми про тринадцять срібняків,або не реалізовані амбіціїї які взяли верх над головою.а нам за те все платити..
Анонім
01.04.2013 20:37:43
Згодна. Це не та людина, якій можна вірити.Вона себе дискридитувала.Та й на Горгута має не великий вплив,він її має ні за що..
Анонім
01.04.2013 20:42:42
Не майте з нею справи.Іовенко робить вигляд,що за народ ,асама....
Іван Олексійович
01.04.2013 17:54:56
Я читаю , що вони поливають брудом якусь жіночку Сівак, то може саме вона і є чесною людиною. От і є вам людина ,з якою можете іти далі. Якправило, такі не продаються.Бажаю успіхів і знайте,-разом ви непереможні!!!
Підприємець
01.04.2013 19:38:57
Так, дуже чесна людина. Запитайте у всіх сусідів по ринку-можливо різка, але справедлива.Ніколи не образить слабшого.
покупець
01.04.2013 17:59:28
Вас підтримуємо. Часто дуже великі знижки роблять підприємці,аце суттєво впливає на наш бюджет.
Порада
02.04.2013 16:13:52
Поки всі не прийдете під міськраду, нічого не зможете зробити. Він має грошей украдених не полічити. Буде роздавати мзду продажним чиновникам,поліцаям,податковим...і т.д. Фбо беріть на ізмор, поки не кінчаться гроші
Пораді
03.04.2013 08:22:14
Ідіть до суду, там більше буде платити, перевірки значно дешевще вартують, це через дзвінок вирішується, а всудах інші розклади.
правда 2
04.04.2013 07:16:37
Нікого не слухайте, вже не раз лякали, що продадуть, що крім Горгута, нема майбутнього, але тепер всі побачили, хто то такий : тільки отримав землю до 2033 року - відразу показав себе. Тікайте, всеодно , хто б не прийшов, буде пам'ятати, що ви зробили зтим , хто не рахується злюдьми
Петровіч
04.04.2013 22:06:59
ні лучше всі лягайте на асвальт і повзіть в сторону ГПЗ і вас замітять, сівак і кондрашов як лідері повинні проповзти перші
Анонім
05.04.2013 16:59:23
Ну щож ти неграмотне лізеш в інтернет та ще з своіми порадами Саме повзаєш на колінах перед Горгутом Таких запроданців-мартинюків одиниці БОГ все бачить!
Центр
06.04.2013 16:31:52
Підтримую. А тобі, "ПетровІч", нехрен лізти до тих тем, які не розумієш.
а чо до гпз
06.04.2013 16:00:50
жили без вас колись та й дальше проживем.я заробляю бо роблю ти заробляєш бо доєш,а хоч в рази більше...кришу вам зносить.тут місто а не село де ти голова колхоза і всі на тебе моляться... тут навіть біфльшість письменні та освіту мають?не знав?коли капличку горгута поставиш перед мясним павільйоном..?пора вже...
Тарас
07.04.2013 12:23:20
Горгут не заробляє,а БЕРЕ,БЕРЕ,БЕРЕ!!! А це зовсім протилежні речі!!!Він ніколи і не пробував заробити,на відміну від підприємців!Брати,доїти,підняти оренду,а потім роздати кому потрібно ,щоб не звільнили чи не посадили!!!
Анонім
08.04.2013 08:40:47
Не давайте. не давайте, не давайте !!!! Давайте займемось підрахунками, буде дешевше всім зібрати кошти і прорахувати за що ми платимо, а за що переплачуємо. То одночасно і побудемось цього хапугу, бо будемо йому не цікаві. ПОВІРТЕ !!!!!
Лотос
07.04.2013 23:03:10
Нема такої каплички де можна замолити ці гріхи. Ця особа ніколи не розкається-,для цього потрібна душа.
ПЕТРОВИЧУ
07.04.2013 09:54:44
Жаль мені вас ; мало освідчені, нерозторопні, ніким не помічені. То приєднайтесь до тих лідерів, може теж десь помітять, бо повзаючи, ви зовсім непримітні.
Анонім
07.04.2013 17:33:56
Тупа безграмотна особа. Повзай та лижи зад хазяїну, а поради давай таким, як сам. Тепер відчуваєш різницю між собою і нами? Нема чим думати, то хоч нікуди не лізь. Що може порадити розумному дурень???
Анонім
07.04.2013 22:03:35
Ще через трохи часу приповзеш до тих Сіваків і Кудряшових та будеш волати, що через твій контейнер пожарний проліт , а хазяїн нічим допомогти не може , бо в нього ПОЖЕЖНИЙ ПРИПИС....
Анонім
08.04.2013 08:11:12
А згідно пожежних норм - кожних 25 метрів прохід , Беріть та обчисляйте хто з вас завтра за бортом, бо це - норми, не зможуть неугодних туди підтасувати.
Незалежний "експерт"
07.04.2013 22:14:36
Повзають такі, як ви, а ці люди такі, як і решта, обмануті солодкими обіцянками ОСС.Знаєте, чомусь за ОСС виступають саме обмежені та малоосвідчені люди, а проти, як всі помітили, доволі розумні та грамотні. Вас не наводить це на певні думки ? Хоча звідки в таких головах думки ?
Маргарита
07.04.2013 22:39:39
Ползать - удел таких как вы. Эти люди заслуживают уважения.
пенсіонер підприємець
07.04.2013 17:26:21
Ви скажіть, як тепер вижити? Я перший раз пішла на збори ОСС, це жах! Я колишній вчитель, не можу прожити на пенсію, а з цим керівництвом бачу , що вже і цьому підробітку кінець. Шановні, допомагайте лідерам, ви зовсім не дружні,тому що це дійсно аферисти;-жодної конкретної відповіді не почула, чому повинні ви щось вирішувати окремо кожен,адже їхній обов'язок надати для всіх разом цей план реконструкції. Це шахрайство !!!!!!!
Анонім
08.04.2013 08:03:15
Якщо всі відразу побачать цей план, то прихвостнів не залишиться. Вже і так багато хто збирається під міськраду з транспорантами, то вони мають надію, що розсварять всіх--бо один ряд---4м ,другий--3м, 3--2.50м. Люди, та буде всім один закон, але поступово, щоб не було масових заворух.Не пройде вже те ;-"продадуть", бо більше нема ніде в світі таких брехунів, як горгони. Скоро підемо в суди, а там змусять показати ці утаємничені документи, згідно яких ми будемо починати "перебудову".
пайовик
07.04.2013 17:39:41
Боріться. то ще й нам поможете. Сили вже нема з цим отморозком робити.
Анонім
07.04.2013 18:50:36
П оганувато дідуля Горгут виглядає, знервований, але по привичці наглющий. Голяр теж задумався- може бути небо в решітку і друзі в полоску, бо той викрутиться, а тобі ,Вітя -жопа....Мартулі тоже б подумати - може пора втрутитись та покерувати вже трішки самій, бо щось не так у вас, великі комбінатори, народ впритул підбирається невдоволений . Є задумочка одна вам маселка в вогонь підлити......ЗАСЛУГОВУЄТЕ, однако.
Читач
07.04.2013 22:23:12
Прощайтесь ви з цією спілкою якщо стільки незакритих питань, місту платіть напряму. Чого всі шукають якихось посередників, вони завжди ,як правило, здирники та негідники. А про того Горгута , то ще слова доброго ніхто не сказав.
Анонім
08.04.2013 08:56:58
Найбільше обманюють тих , хто всього боїться.Це слабкий суперник.Вован цим користується, але цього разу він десь прорахувався. Для того, щоб воювати з чесним супротивником, доведеться всім свої документи положити на стіл. МИ можемо, а що буде робити аферист ? А чесним допоможуть такі, як Вован , бо задовбав уже всіх і давно, Даремно він так недооцінив обстановку.
Анонім
07.04.2013 22:35:47
Шановні підприємці, якщо існує цей план ринку ми із поваги до вашої непокори попробуємо допомогти цей утаємничений документ дістати .Потім вирішите,з ким маєте справу.
Марія Іванівна
07.04.2013 22:57:20
Та хто б пояснив керівництву ОСС, що про збори потрібно попереджувати завчасно. Можливо вони хочуть показати , що працюють з людьми, але я, особисто, там ще не була,тому що на ринку продавчиня працює.Зважте, будь ласка, на цю обставину.
допитливий
08.04.2013 00:00:50
От скажіть, якийсь бідолаха вкраде жито чи індика--- візьмуть і посадять. Тут підприємці вже в коментарях докази пропонують. Їм що позасліплювало ? То як там стільки грошей, то хоч потрусіть добре, не своїми ж платити будуть.Слухайте, тут жити страшно, чого ніхто нічого не робить?Ох, як увірветься той терпець___ страшно подумати. А це вже хмара висить, скоро буде грім і блискавка...
стиль
08.04.2013 07:45:20
Горгута---повикидати неугодних, от тільки почне це робити----то буде сигнал для всіх. ЗРОБІТЬ ЙОМУ МАЙДАН ,бо всі будете там,де й ваші лідери, а з них він почне перших.Покажіть,що ви вільні люди, а не раби хазяїна.
Анонім
08.04.2013 09:30:29
А це не за горами. Він сам нам дасть сигнал, починає робити помилки, це добре. От тебе, Вітя, та вас , Марто Іванівно,--підставить по повній, бо поломався якийсь механізм у тому бульдозері непереможному. Я написала так , аби ви зрозуміли, хто це,. злоба - не найкращий порадник, таке блюдо подається холодним.
Анонім
08.04.2013 13:06:23
ТО НАПЕВНО ЛОМАГА ДО КАНДИБИ ДОСТУКАТИСЬ ХОЧЕ. ПОЖАЛІВ ВОВК ЯГНЯ...
Анонім
08.04.2013 10:12:31
Цікаво,куди підете правду шукати, якщо кругом такі, як Горгут? Гроші керують цим недосконалим світом.
Лотос
08.04.2013 13:11:03
Це на перший погляд. ТОЙ, кому служить В.М Горгут,_бере дуже високу платню- це плата всього покоління.
Анонім
08.04.2013 14:55:13
Це плата його рідні .За все береться платня ненависть несе розруху
да ти що
08.04.2013 15:11:47
нащо тоді народився ?тєми вкідуєш цікаві.тіпа філософ,чи приучуєш до безвиході.то ти той самий що Петрович,простий підприємець,і т.д. ?вкинув нову а смисл той самий-"ніфіга ви не зробите".такі собі палітологі,експерти.чоловіче я гроші заробляю все життя в цьому недоскогналому світі,живу тут,чим ти мене здивувати хоч?я що на службі в вас "оSS"?берем в аренду землю по 60 грн.м.кв. яку ви в міста берете по 3.20. а решту все тоже за мої гроші щей по тройному тарифу..а що ти тіпа намікаєш що горгут вже в "сім,ї" да?не сміши людей!буде багато шума..мітинг будуть....дорогу перекриєм..ніхто за нього з мєсного держслужбового болота масу тянути не буде..хто схоче так в відкриту підставлятись?тим більше зараз...не та область...не той горгут..хто за дєдушку з ківерець посадою потратиться?чи в чіка буде ходити?буде резонанс не буде дєдушкі..ти те знаєш?ти напевно той інженер-акціонер " Гройляр"?
Анонім
08.04.2013 13:02:38
Подивимось як Голяру допоможе 1 % майна ОСС, а може відберуть більше? Він же не Горгут
Анонім
08.04.2013 14:51:51
Не Горгут ,а репетує на всіх як істерична баба. Поначалу думав що він непоганий тепер бачу що така сама свиння то й добре тепер не буде шкода як посадять. не горгуту ж сидіти
АНОНІМ
09.04.2013 18:23:07
ДУЖЕ ЛАГІДНО ВСІ ЗВЕРТАЕТЕСЬ ВІДНОСНО ГОЛЯРА.ЦЕ ОСКАЖЕНІЛА НАГЛА НЕВИХОВАНА ОСОБА. ЗА ПЛАН-РЕКОНСТРУКЦІЮ САМЕ ВІН ВІДПОВІДАВ.ТАЙ РОЗРОБЛЯВ НАПЕВНО. ВІД КОЖНИХ УРІЗАНИХ ПЛОЩ ЖИРІВ І НАХАБНІВ. А СКІЛЬКИ МЕТАЛУ ЗДАВ ПОЗРІЗАВ УСІ КОЗИРКИ З КОНТЕЙНЕРІВ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ. ОТ ТЕПЕР НЕХАЙ РОБИТЬ КРИШУ ЗА ЦІ ГРОШІ. РЕШТУ ОСС ДОПЛАТИТЬ. ЦЕ ЗАРАЗ ВОНИ РАХУЮТЬ КОПІЙКИ. А КОЛИ ОБЛАШТОВУВАЛИ ПІДПРИЕМЦІ СВОІ КОНТЕЙНЕРИ ВІД НЕГОДИ ТО ТІ КОЗИРКИ КОШТУВАЛИ НЕМАЛІ ГРОШІ. САМОПРАВНО ПОЗРІЗАЛИ.А СКІЛЬКИ ТОВАРУ ВІД ЦЬОГО ЗМАРНИЛОСЬ. ТО ВИГОРІВ. ТО ЗАМОЧИВ ДОЩ. ВСЕ РОБИЛОСЬ НА ШКОДУ. СТВОРЮВАЛИСЬ ТАКІ УМОВИ ЩОБ НЕ ДАТИ ЗМОГИ НОРМАЛЬНО ПРАЦЮВАТИ. ЩОБ ЧИМШВИДШЕ ЗРОБИТИ РЕКОНСТРУКЦІЮ І ЧИМПОБІЛЬШЕ УВІРВАТИ ГРОШЕЙ. І ПОНЕСЛИСЬ ШАЛЕНІ СУМИ. БО ФІРМИ ЯКІ ЗВАРЮВАЛИ КОНТЕЙНЕРИ ЩЕ МУСИЛИ ДОБРЕ З КИНДГОРГОЛАМИ ДІЛИТИСЬ. І ЩО КРИШУ ОСС НЕ МОЖЕ ЗРОБИТИ ЗА КОШТИ.ЯКІ ВІДГРЕБЛИ. ТАК ДУЖЕ ДОБРЕ НЕ ВКЛАДАЮЧИ НІЯКИХ КОШТІВ ТІЛЬКИ В ПРИМУСОВОМУ ПОРЯДКУ ГРЕБТИ. А ЩЕ НА РАХУНОК ІОВЕНКО. ХТО ПАМЯТАЕ ЯК ВОНА ПІДІГРАЛА НУЖНИМ ЛЮДЯМ І ЗДАЛА ЮВІЛЕЙКУ ПІД ДИТМАЙДАНЧИК. А ТЕПЕР КРАСУЕТЬСЯ ГОСТИНЕЦЬ НА НАБИТОМУ МІСЦІ. ЧОГО Ж НЕ ЛИШИЛАСЯ НА ПІВНІЧНОМУ. ПРИГРІЛАСЯ. НЕ ВИТРАЧАЛА ГРОШІ НА РЕКОНСТРУКЦІЮ. ІЙ ПОФІГ. ХТО ІІ ЗНАВ ТУТ. ХТО ІІ ВИБИРАВ. САМОЗВАНКА ПРОДАЖНА. ІЙ ВІРИТИ НЕ МОЖНА. ТРЕБА ТАКИХ ЯК СІВАК ПІДТРИМУВАТИ. ЩОБ ВІДСТОЯТИ СВОЕ ПРИДБАНЕ.
в Іовенко
09.04.2013 21:03:51
там в мясному в аренді 4 кв.м бетону.а тут вона ходе розказує що якщо всіх порізати то всі залишаться.да ця тьотка або проплачена,або вони їй щось наобіцяли.посаду яку по связях з обществіністю.тисяч за 8 в місяць.горгут таке вміє.комсомольскій вожак добре те діло колись вивчив.а бабуся тоже нагла стала вже давно.вона ходить по рядах розказує що все нормально,що горгут підпише з підприємцями договір в тому вигляді в якому обіцяв два роки назад.а горгут на чергових зборах все заперечує і посилається на якісь речі які на ходу видумує щоб стрєлкі скинути.такій тандем.причому жіночка зараз безапеляційно стверджує що є такий план реконструкції кимось там затверджений який вже ніхто не змінить.така дика таємнича обізнаність пані Іовенко наводить на роздуми...подивіться кого ви бачите за ширмою тої втаємниченості-старшу жінку пенсійного віку,якій матеріально там втрачати нічого,навпаки ...жінку яка наполегливо розповідає по рядах всякий брєд який навіть логічно не пересікається з пресконференціями горгутів...просто людина ходить на роботу пиль другим людям в очі пускати,жіночка тішиться своїм статусом особи яка рішає питання,а за одно одержує чи планує одержати зиск з облспоживспілки за "пацифікацію" (введення в блуд) підприємців.бабуся забула що основний її вид діяльності це продаж кави в мясному,чи так наобіцяли що після підписання нами договору по горгуту вона думає вже на пенсію...тай внукам поможе..а що горгуту при таких розкладах тисяч 10 баксів буде..тим більше він їй може і надурити як всіх кому пожаліється...всі будуть рівні..нам кожному та іовенко може вийти не в одну тисячу доларів..а зараз ситуація з за кого?треба було договір аренди скласти спочатку з горгутом,а потім на мітинг за осс йти.і міськрада могла б тоді затвердити договір аренди з ним при умові затвердження нашого договору з осс. а так іовенко по бистряку все організувала а зараз дальше те саме пре.то дуже нагла жінка.нехочете з нею спорити просто не говоріть.нагла як танк.про совість тут незгадується..
Анонім
10.04.2013 17:07:33
На мітинг ітак підемо , вибору вже нема.
Анонім
10.04.2013 17:04:52
А що та асоціація Іовенко робить? Чим допомагає підприємцям? Чого одні Кудряшови та Сіваки на себе вогонь викликають? Дільов і той щось помагає.Цікаво, скільки членів нараховує ця структура?
Інна
11.04.2013 08:51:55
А це все від нашої байдужості та безучасності. Це ми дозволили цим "ділкам" так з собою поводитись,тому що хочемо, аби хтось за нас вирішив нашу проблему.НІ - або самі щось зробим, або енергійні "бендери" облапошать так, що помітимо тоді, коли вже буде пізно.Якби Алла не втрутилась, договір мали б такий, якого заслуговуємо своєю бездіяльністю.Я, як непрактикуючий юрист, мало чим можу допомогти, але також знайду можливість стати у нагоді.
АНОНІМ
10.04.2013 09:25:04
В ІОВЕНКО НЕ ТІЛЬКИ КАВА В МЯСНОМУ ПАВІЛЬЙОНІ НА 2 ТОЧКИ. ВОНА ЩЕ ДОБРЯЧИЙ КУСЕНЬ УВІРВАЛА В НАЙКРАЩОМУ МІСЦІ ЦЬОГО Ж ПАВІЛЬЙОНА ДЛЯ ТОРГІВЛІ СУХОФРУКТАМИ І РІЗНИМИ ЦЬОГО РОДУ ЛАГУМИНКАМИ. ТОМУ ТО Й СТЕЛИТЬСЯ ПІД ГОРГОНА. ХТОСЬ ІНШИЙ НЕ УДОСТОІВСЯ ТАКОГО МІСЦЯ. І ТАК З БУХТИ БАРАХТИ САМА ВОНА ТАМ НЕ СТАЛА ТОРГУВАТИ. НА МЕТАЛОКОНСТРУКЦІІ ГРОШІ БУРБУЛЬКА НЕ ТРАТИЛА. ЩОСЬ КРИЕТЬСЯ ТУТ ТАЕМНИЧЕ. МОЖНА ПОХОДИТИ МІЖ РЯДАМИ І ТУФТУ ПОВТИКАТИ.
Анонім
10.04.2013 19:18:19
Прийдеться їй приймати якесь рішення, бо ж хмарки насуваються, а горгон все нахабніє, народ все нервується, щось невідоме твориться - до чогось все це йде........
Анонім
10.04.2013 16:58:01
Ходять слухи що на Сівак горгона в суд подає, вроді як на зборах казав То точно боїця її Зробимо йому майдан під міською радою З якого дива в неї одної має пожарка кататись Обнаглів тварина думає як її позбудиця то тоді договор який схоче надряпає фіг вгадав ми всі йому бойкот устроїм
суд людський
10.04.2013 18:31:10
то буде початком його кінця. Всі зрозуміють що їх чекає .То йому не світло відключити.То що воно в тому суді казати буде, що її контейнер на воротах стоїть? Там де й в усіх людей . Дибілізм повний.
Група підтримки
12.04.2013 19:56:56
МИ зберемо гроші на хорошого адвоката. Ніхто не залишиться без підтримки. Нас багато, а буде ще більше.ВІЙНА _ ТО _ ВІЙНА !!!! Головне - початок, а далі всі зрозуміють та приєднаються. Це роблема колективна, а не однієї людини.
Анонім
14.04.2013 08:47:51
Вся його робота це "розумний " для себе дибілізм.Якщо покаже що може робити що хоче - другі злякаються і будуть мовчати. Так що любою ціною і коштами буде душити супротив.Знаю випадки де платив дикі гроші аби було те рішення яке йому треба,але тепер вас багато може окунете його мордою в його власне лайно.Успіхів !!!!!
Анонім
10.04.2013 18:22:14
А ви знаєте що договір спеціально відтягують на потім. Думають що викинуть Сівак то й понаписують що треба. Якби не ця жіночка, то був би нам такий договір що за рік чи два мало хто тут затримався б .Тепер вони будуть мстити бо такі плани заштопорились, та й народ призадумавсь...Іовенко не може збори зібрати А чи не хоче? що тим людям казати бо ж не мовчатимеш...
Коля
11.04.2013 08:57:20
Яка проблема - самі зберімось
да так
11.04.2013 13:01:10
і тягнуть. Липень- початок серпня.десять дурачків підпише а потім типу всі.а що там написано,яка різниця. в шацьку та любомлі вже аренда до 200гр.кв.м на ринку доходить.тут таке саме планується.нетреба нічого робити просто підняти ціну аренди і вних дохід додатковий як власників якогось "юванта".додатковий "ювант ім.горгута" до вже існуючого.а якщо в три рази підніме до 200 то буде 3 юванта.а затрат-0.вся реконструкція чи поки як вони кажуть- "благоустрій"за наші гроші.чи відмовиться горгут від халявних двох ювантів?треба неждати липня,серпня.на годину перекрити перед варшавкою на крайній випадок..
Юрист співчуваючий
12.04.2013 19:45:05
А ви не приймайте договір, що вас не влаштовує. Пишите протокол розбіжностей, якщо Ваш "горгон" не подає в суд,-то автоматично він погоджується з вашою пропозицією. Якщо напише вас 1000 ,то замучиться судитись.
Анонім
12.04.2013 21:15:14
То чого тут переписку ведете, беріть Ляшка з вилами визивайте, може толку більше буде. Кандгоргол на вила !!!
Підприємець
15.04.2013 10:19:06
А все до того йде. Нашу справу проти керівництва ОСС передали до суду. От і побачимо, що брати в руки - транспоранти чи вила.Тут тільки засліплений зеленими папірцями не побачить очевидного. Будемо мати надію на справедливий суд, віримо, що такий ще існує.
Працівники ОСС
14.04.2013 08:36:14
Ніякого конфлікту не було б , якби В.М.Горгут не почав відноситись до підприємців як до своїх рабів (як і з нами).Це такий стиль - ніколи не відмовлятись від поставленої мети, навіть якщо несе збитки_ всеодно гасло - ВПЕРЕД!!! Показати, хто тут ХАЗЯЇН.Не знаю випадку, щоб він десь поступився.
Анонім
15.04.2013 10:56:04
Одне слово - ішак. Постарів старий лис та всеодно пнеться марку тримати. Жаль буде якщо одним Голяром відкупляться, то було б не справедливо. А ти, Вітя, тягни їх за собою, ти ж крихти зібрав , порівняно з ними. Не вір, що відкуплять - обдурить старий лис. Хоч ти й знав на що йшов, не те що обмануті підприємці, які знали іншу ОСС, де якщо щось і платили - то добровільно, ніхто не рекетував як ви, а про перевірки різних структур то й не чули. А вам, хапугам все мало було - от і довели всіх поборами до оскаженіння. Може і терпіли б далі - та фінансів нема на ваші витівки з ідеальним ринком. Чи думаєте ми не хочемо аби були кращі порядки ? За які гроші ми маємо робити тут ексклюзивний ринок ? зараз багато хто на хліб без масла заробляє ,- та невже ситий голодного зрозуміє...Так, є на ринку і не бідні підприємці, але чому вони повинні працювати не на себе, а на ваші забаганки ? МИ рахуємо свої гроші , які на відміну від вас заробили чесним шляхом.
Аноніму
15.04.2013 16:08:26
Так є чутки, що Горгут сам тих пожежників три рази звав. сам і газовиків підігнав то тільки енергетики по плану прийшли, та й на чудо порядними виявились. Щось та труба не заважає ні Жулинському ні Токарському - а цей думав під власну прихватизацію ринку ще й підприємці нахаляву трубу винесуть, а ті не всі погодились, то він всіх покарав - пообрізав все, що зміг.
Останні новини
14.04.2013 20:54:16
Ну що, горгончики, є великий шанс розпрощатись з державною земелькою !!!!!Недооцінив, ти наш неуязвимий, противника.А ти , Вітя Голяр, біжи до тої Сівак та Кондрашова з Волинцем ,вони благородні,може ще і спасуть від "благодєдєлів".Думав,що Горгут сяде, чи Кандиба, фіг вгадав !!! Так що жде небо в клітинку і друзі в полоску....А вів би себе скромніше, не злив би люд чесний _ хто знає........
Прогноз
14.04.2013 22:13:22
Уявляєте, скільки інтриг навколо ОСС ? А скільки мріє опинитись на місці Горгута? Але маєте твердо знати всі - проти такої маси людей ніколи ніхто не встоїть, тому що дійсно опиниться на його місці.
Підприємець
14.04.2013 22:26:28
А давайте пошлем їх на ----------- з тою реконструкцією. Жили ж до того якось, а хто має за що - нехай хоч в два поверхи будує. Справедливо ????????
Читач
15.04.2013 08:36:02
Чому у вас зараз така тиша? Напишіть, чи підписали договір.
Підприємець
15.04.2013 12:48:52
Ні ніхто про той договір і не шепче.Горгонам не до договору, бо підприємці не на жарт взялись за його опрацювання.А в такому вигляді як ми пропонуємо аферисту нічого не світить із задуманого ним, то йому простіше взагалі не згадуватипро те, що треба щось міняти.
Підприемець А
23.04.2013 21:04:25
Ну шо доскакалися .Завтра на сесіі будуть вирішувати нашу судьбу.А ви радійте що насолили собі а не Горгонам.
що
24.04.2013 12:47:03
за сфера "пізннесу"-осс,де ти підприємнічаєш?
судьбу
24.04.2013 16:45:29
твою вже горгут вирішив.мєлочі утрясає.все ти не дочекаєшся...а потім перший будеш кричати за що тут так дорого платити..тільки до сусіда..щоб ніхто з осс не почув.
Підприємець
26.04.2013 22:21:37
Це таких як ви , долю вирішує хтось , а ми люди вільні, чи ви не в курсі, що кріпацтво відмінили?
Підприємець
26.04.2013 22:18:04
Та що ж ви такі перелякані? наша доля в наших руках і ніякий горгон , якщо не дозволиш йому так з тобою поводитись,нічого тобі не зробить - бо їх одиниці, а нас БАГАТО. Твою долю не повинен якийсь недоумок - нахалюга вирішувати, ЗАРАЗ НЕ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ.
горгутище
16.04.2013 00:54:42
А де Ви були . коли тих десять дибілів бігали по сесіях і кабінетах. Ви завжди спішите додому. де ви були рік назад коли починали різати контейнери і викидати людей ? Що клюнув жарений півень ЖОПУ...
Анонім
16.04.2013 22:40:36
До кого це запитання ? Хто за вас самих мав дати відсіч цим реконструкторам? Ще й зараз Б бігають і збирають підписи , щоб попасти в рабство.А сходіть до "благодєтєля" і спитайте чи мав він право щось різати і когось викидати. Жодного дозволу він не має, а якщо ви самі перелякані, то хто вам допоможе?
Анонім
16.04.2013 23:39:40
про яких дибілів іде мова? Кого півень і куди клюнув? А ті , хто хоче щось корисне зробити собі та людям - дуже пізно приходять додому, ви б іще допомогли чимось, бо в нас також є сім' ї .Шановні, все в наших руках, тільки чомусь ви чекаєте, що хтось прийде і зробить за вас ваші справи. Безумовно, вигідно сховатись за чиєюсь спиною, адже не до вас застосовують репресії.
Анонім
16.04.2013 23:46:26
А маса народу думає, що так треба - порізали, то й певно треба, бо раніше вважали - начальник сказав - ТРЕБА !!! А тепер, шановні, без адвоката кроку ступати не можна. Щось не те підписав - КІНЕЦЬ. То ще дякуйте, що вчасно Бог розум послав, бо рабство - забезпечене .
АНОНІМ
17.04.2013 17:08:46
ПРИІХАВ ЖИДЮРА ГОРГОТИЩЕ ОБТЕСАЛОСЯ, А В УСЬОМУ КАЖУТЬ ВИНЕН ЛОМАГА, ЩО ТУТ ЙОГО ПРИЮТИВ, ТАК ВІН З,ІВ ЙОГО І ВИРІШИВ НА ГОТОВОМУ ВЛАДАРЮВАТИ. ПО ВСІЙ ОБЛАСТІ ПОРОЗПРОДУВАВ ЩО ТІЛЬКИ МІГ, ЩО НАЛЕЖАЛО ОСС, ОБЖИРІВ, ПОКАЗАЛОСЬ МАЛО, ОТ І ЛАПОШИТЬ ПІДПРИЕМЦІВ. А ЩО ВІН, ОСС ЗРОБИЛА ДЛЯ РИНКУ? ВСЕ РОБИТЬСЯ ЗА КОШТИ САМИХ ПІДПРИЕМЦІВ. БРУКІВКА І КРИША ПОВИННА РОБИТИСЯ ЗА РАХУНОК РИНКУ. ТОРГІВ НЕМАЕ, А ТУТ ЩЕ В ПРИМУСОВОМУ ПОРЯДКУ ДОБРОВІЛЬНІ ВНЕСКИ ЗА КРИШУ ІМ ЗДАВАЙ. ЦЕ ЩО КРЕДИТИ БРАТИ ЧИ ДЕСЬ ПОЗИЧАТИ ЩОБ БАЗАРУ КРИШУ РОБИТИ І ПОДАРУВАТИ ЖИДОВІ. НЕМАЕ СИЛИ ДАЛІ ЙОГО НАГЛУ МОРДУ ТЕРПІТИ. ЗА РАХУНОК ТОРГАШІВ ОН ЯКИЙ ХО-ЗЯ-ІН СТАВ.
він
17.04.2013 19:47:41
в міськраді сьогодні казав що завокзальний ринок по фінансовій звітності яку вони офіційно подають неприбутковий.тобто зараз горгут займається благодійністю виходить.а яка ж має бути арендна ставка щоб він заробляв?то він виходить на нас робить,а ми не ціним..при аренді 150-180 за кв.м. прибуток буде в цього "економіста"?стара школа...
Анонім
18.04.2013 08:41:00
Ці дурні ні в чому не розбираються - хазяїн аби не покарав за все платять, бо ж тепер страшнішої структури як та спілка нема. Перевірки можуть нашими грошиками проплатити, бо ж тим рядовим міліціонерам накажуть то куди їм подітись. В цій корумпованій державі люди ніщо і ніхто. В історії вже це проходили, певно всі забули чим закінчилось. Ніхто вам останнє не подарує, дарма надієтесь.....
Анонім
18.04.2013 07:52:53
Вчорашній сюжет по "Аверсу" показав, що Горгут мав всіх ДЕСЬ , аби не озвучувати де. Люди, та він навіть ту спілку ,як представник, дискридитує, а може всім пора задуматись, - а чи не спроста вони таке дибільство витворяють, може дійсно по якихось причинах пруться в ті суди?
Анонім
18.04.2013 08:51:53
Та гляньте на цю пику наглючу, то ким ВОНО себе має? До депутатів, як до холопів, до підприємців,як до батраків. А до речі,представників влади народ обирав, то для ОСС це ніякої ролі не грає? А чого він в ті суди так преться, це на певні роздуми наводить. МИ туди тисячами прийдемо, то подивимось, який божевільний від нього гроші візьме. Це вже дуже далеко зайшло.....
Пояснення
18.04.2013 20:25:36
У всіх підприємців, з ким розірвані договори оренди павільони розташовані по попередній лініїї, яку креслило керівництво ОСС, пожежники це знають, отже хто брав гроші саме за ці площі, нехай за свій кошт і переобладнує. Хіба це не справедливо ? Чому відповідальність хочуть покласти тільки на підприємців ?Чому ОСС не несе відповідальність за свої помилки ??????
Підприємець
19.04.2013 09:08:06
А ми дочекаємось від пожежників плану ринку, а тоді , можливо, підемо В суди, Якщо не домовимось з керівництвом ОСС.
Здоровий глузд
19.04.2013 17:36:15
Що ж за підписи збирають за горгону -,та ж хоч поторгуйтесь з аферистом:-- ви йому підпис, а він вам ДОГОВІР ОРЕНДИ, якого вже давно не пропонує. Вже раз допікетувались - отримали кабалу. До чого можуть прицепитись - до Осіпова, який ще на очі підприємцям не попадав ? До Бондарука, який хоче, щоб кожен з вас мав офіційний документ на ВАШЕ право власності ? думайте.....
Ще буде
23.04.2013 10:45:42
А цікава ситуація виходить: Горгут через ЗМІ в усі сурми сурмить, що проблем з підприємцями немає, що є кучка незадоволених торговців, чиї місця розміщені на газовій трубі, а в той же час збирає підписи на свою підтримку? Якщо відчуваєш правоту - для чого ініціювати сумнівний збір підписів? Виходить, немає уже тієї впевненості в старого хитрого лиса, яку мав до цього, вирішив підстрахуватися "всенародною" підтримкою? А з іншого боку, куди він піде з тими підписами? Хіба що тільки в нужник, самий оптимальний варіант використання зіпсованого паперу.
Анонім
19.04.2013 21:06:58
Як , Що робити нам., де є диктат ?Не підтримаємо - репресії . Договори скасовані -, Сівак Алла, це прецидент, де ніхто не розуміє, що відбувається, - є договір чи ні - що ж хочуть ? Покори ? Вона взірець того ,що Хочуть нав'язати. Слідкуєємо, Це те, що не зможуть купитти..
Підприємець
20.04.2013 06:03:08
Користуймось ситуацією : ГОРГОНА нам ДОГОВІР ,- ми йомиу право ще покористуватись народною земелькою !!!
Підприємець
20.04.2013 07:51:31
То нехай пан Романюк , як представник влади, відповість нам : ЧОМУ З НАМИ НЕ УКЛАДАЮТЬ ДОГОВІР НА 22 РОКИ, ЧОМУ ВІДСУТНІЙ ПЛАН РЕКОНСТРУКЦІЇ РИНКУ , ЧИМ КЕРУЄТЬСЯ КЕРІВНИЦТВО ОСС, ЗМЕНШУЮЧИ ПЛОЩІ МАП НА 10 % ? плювати ми хотіли на вашу політику, ви забезпечте нам спокійну роботу, людське відношення та наші конституційні права.
Підприємець
23.04.2013 18:08:38
Тому що нам хочуть "кидалово" замість договогу всобачити. Ходять по ринку підписи збирають за "благодєтєля" канючать ____ ПОЗОР . Женімо цю тварину в стойло, куди він нас заганяв бо зробить знами те що й з роботягами в віддалених районах.
Дочекались
25.04.2013 06:55:47
Яка ганьба працівникам ОСС - збирати підписи від підприємців !!!! Та за вас може пару десятків прихвостні хрестик поставить, аферисти. Давайте опублікуйте прізвища тих, хто й не знає , що він там є, думаю буде всім цікаво ДЕ Ж ТІ ДОГОВІР ТА !БЛАГА, ЯКІ ВИ НАМ НАДАЄТЕ ?????Страхаєте малоосвідчених якимись міфічними рейдерами , та більшого рейдера за ГОРГУТА ніде не знайдеш .Спитайте, чого він в Києві зараз сидить? Скоро дізнаєтесь, але аби пізно не було. Молодець, Іовенко, "чистосердечним" виявилось звернення !!!СОРОМ.....
на що
25.04.2013 14:08:17
вам та баба?в неї вже тож розводіло відоме..ви ж дорослі люди..це ж як циганка на автостанціїї.вона ще своє зустріне..посилайте її на 40 кв.на минуле місце роботи..
Підприємець
26.04.2013 22:12:13
То не ринок, а цирк, яким ралить клоун-горгона. Як то зверху дивляться на цього старого маразматика. Не маючи жодного документу чудить як в гарячці. Підписували їхнє слізне звернення певно і базарні собаки з котами, бо таке надряпати в здоровому глузді не реально.Якщо того клоуна не випруть, то нам прививки від сказу всім треба робити.
Підприємець 2
29.04.2013 11:35:53
Пожежники план не надали. То що ж то за секретний об'єкт, той "Завокзальний" ? Може ТУТ керують НЕБЕСА ?
так вони
29.04.2013 19:29:06
там 4-5 раз за той рік перевірки влаштовували?і навіть плана нема?до горгута раз в два,три роки а того поза того року раз в квартал.і плана ринку не додивились? чи то ківерцовскій князьок добазарювався з їх керівництвом щоб тиск на нас здійснювати?на якомуторгівельному обєкті проводились пожежні навчання з заїздом машин та всього решту раз в кватал того року.чому в кінці заїжджав якийсь мегагабаритний краз?та машина взагалі одна на місто напевно?її вибрали по тому принципу що найширша та найдовша?а та сотня менших зілів не підходила? так і з податковою він начне дружити,санстанцією..там в його договорі такі речі є.а ті книжки на сотні сторінок будуть носити і показувати що ти д...хоть самі знають тільки що в їхньому кабінеті робиться.от такий дєдушка-пажарнік..
Анонім
29.04.2013 17:59:34
руководят там исчадья АДА. Те, КТО НЕ ПРИДЕРЖИВАЕТСЯ НИ ОДНОЙ бОЖЬЕЙ ЗАПОВЕДИ.
підприємець
07.05.2013 18:17:20
Реконструкцію потрібно робити.4 метра повинно бути між рядами.Лишні контейнери,які встановлювалися за хабарі з порушеннями протипожежних,санітарних та інших норм потрібно викинути ГЕТЬ!!!.
а звідки
08.05.2013 15:07:06
ті числа береш?ти знаєш ті норми?горгут знає?голяр?вони моделюють ситуацію щоб холуйський нам договір аренди скласти?норми витяги?взяткі..осс все життя була власником ринку!горгут,марта безмінні начальники..хто брав гроші?тии купив контейнер колись в людей то вони взятки давали.ломага коли був директором горгут був генеральним,марта його замом.що це ангели з небес?причому тут тих 4 метра,завтра буде щось свіжиньке..ти або паску ще недосвяткував,або провокатор..перепеши на них квартиру..машину..то буде платний савєт.а ти тут безплатними лупиш.як учили інжинери..
Підприємець
20.05.2013 00:28:19
Прочитайте правила торгівлі на ринках.Пасху я досвяткувала і я не провокатор,а такий самий підприємець,як і ви.Контейнер я не купувала,а в 1995 році ,написавши заяву на ім"я директора ринку,отримала позитивну відповідь.І без жодних хабарів встановила металоконструкцію.Якщо хтось в ті роки розпочинав підприємницьку діяльність,підтвердять мною написане.Вже пізніше ,,натулили" тих контейнерів за хабарі.Друга справа - новий договір оренди.Тут п.Горгута потрібно попросити трішки ,,розслабитись".Ну,а ті контейнери що він доставив,оформлені на підставних осіб.ВИ думаєте,що він юридично не ,,підкований"?А квартиру і машину мені й без них є на кого переписати.
наша
08.05.2013 15:09:06
пєстня хараша начінай сначала.прочитай верхні коментарі а потім щось пиши-"підприємець(?)".
Анонім
09.05.2013 22:18:46
Уроди, Життя яке ваше? хтось напише? Подивимось, як Алла Сівак відреагує на ваші "закиди" . Подавайте до суду , але Ж доку менти про "чудні речі " ваші розсекретите, та й з рештою,яка різниця, ВАМ Же НЕ СТРАШНО ? чорт з вами, \ ублюдки, вона ПОРЯДНА, НЕ КУПИТЕ...
Аноніму
14.05.2013 22:20:47
Не тільки у Сівак 3 метри прохід між рядами,- " та № ряди "Клітки" 2 - 3 теж мають по 3 метри, то чим вони відрізняються? брєд горгон аби насолити та відомстити за пошук правди. То решта теж не схоче мати 4 метри, бо вони хіба дурніші за інших.Ну й прийдуть всі до того суду. Якщо зважити, що то 3 ряди, тоо й без запроданців хватить людей,сотні три буде.
Підприємець
20.05.2013 00:33:36
Звідки стільки агресії?
Спостерігач
15.05.2013 17:11:38
От цікаво,а що роблять правоохоронні структури? Є офіційний документ - виконуйте, нема - пошліть всіх....
підприємець
15.05.2013 22:21:52
заберуть нас в осс і знесуть під торговий центр для лоиаги
Анонім
25.05.2013 20:16:20
а ви річ якась, чи що? При Ломазі спокій був, може хто знав про перевірки щось? Ми й не чули про ті всі страшилки. А я не проти , щоб Ломага вернувся.
переляканим
16.05.2013 18:26:47
Гірше не буде. Тим договором, який горгон хотів всобачити вас би всіх виперли з того ринку. Нічого в нього не відберуть- відкупиться.
Анонім
25.05.2013 07:50:12
зробіть так , щоб не відкупився.
Анонім
28.05.2013 19:03:30
а ми йому кожен день по сюрпризу будемо підкидати, тим більше, він достатньо начудив - інформації негативної не перелічити.
підкидайте
08.06.2013 18:27:53
він ,як поранений звір, змітає все на шляху. Далі любима площина Горгута-суди.Будемо мати надію, що це його й згубить, адже це вже не той Горгут.
Лучанин
08.06.2013 20:10:39
Добре що є такі серед вас хто шукає правду . Вірте в те чого прагнете отримаєте.
Федорович
08.06.2013 23:45:43
дурень думкою багатіє, сівак вже вас довела що заберете свої контейнера , а на їх місці построять Ювант2. сівак аферистка і злодійка ви це добре розумієте.
а ти
09.06.2013 12:58:02
розумієш про кого пишеш? вона простий підприємець...ти її хоя раз бачив?що за псіхоз такий?горгут месія?таких и месій простим зроби на місяць-збухається зразу..на таких зачумляних,темних і виїзжає цей дибіл..шукай собі голову колхоза..мені не треба.. там тисячі сіваків..всі аферисти бо ярма не хочуть від дєдушкі секретаря райкому комсомола ківерцовского..аренда яка буде..а раді того і не підписує горгут договору з підприємцями і буде як в торгових центрах.тільки в юванті ти маєш право власності та платиш за послуги біля 45 грн.(вклавши туди кошти при покупці місця).а в нас вже 60 грн.(при покупці місця хто вклав до 10 а хто і більше рази тисяч дол.).послуги в нас підмітання та чисте повітря.в юванті зайди глянь.все решту ми платим окремо по 2му тарифу.горгут подає в податкову що підприємство збиткове.через фіктивні фірми він сам собі супер послуги надає..а підмітають з десяток якіхось жіночок з ківерець та пару завжди напівпяних людей з тачками.от і все в загальному..тобто щоб зробити його прибутковим треба піднімати багато раз аренду,але знов же можна заключити договір з якоюсь фірмою на поставку самих дорогих в світі лампочок в кабінети..замкнутий круг..для нас без договору аренди..так що Ананійович перепиши квартиру на сусідів вони тебе до старості докормлять(вір) а сюда до нас не лізь..дивись ЧАПАЄВА та АЗАРОВА то для вас крутять..
Федоровичу
09.06.2013 16:29:30
А що крім Сівак ощасливлені Горгутом ВСІ ?Спитай чого горгон не дає договору оренди? Якби не та Сівак То більшість могли не дивлячись поставити підписи. а тепер на ваш смуток всі читають, перш ніж хрестик поставити. Та сходи до неї, вона не ховається на відміну від вас, може й собі дізнаєшся щось цікаве. Якби над нею не почав знущатись Горгут, хто знає,як би все пішло далі. З нами він і не збирався д 2033 Року підписувати договір, то це порядно? У Сівак між рядами прохід 3 метри, як і у інших, то що він хоче від неї? ПОЦІКАВСЯ ринковими реаліями та відчепись від нормальної людини.
забери сначала
09.06.2013 16:46:22
придурку що вона в кого вкрала то ви уроди і злодюги а люди вірять для таких як вона бо бачать хто є хто. То ти один дибіл під разними іменами ізощряїся. позоріще до жінки прикліпалося. хто б тут що не строїв то це будете не ви.
Степан Іванович
09.06.2013 17:31:32
Ви Федорович не пишіть єрунду, бо не тільки одна Сівак пострадала від тих хапуг, то думаєте що крім неї тут одні дурні торгують?А вона молодець, всім допомагає і грамотно відстоює право на своє робоче місце. Спочатку у людей думку спитайте а потім пишіть. Вам вже не раз відповідали - вона гроші не збирає , у нас є касир.А ми ще більше будемо збирати, бо хто що тепер безплатно робить.Негарно говорити те про що нічого не знаїш або просто провокуїте народ.Про Аллу ніхто не скаже погано.
розуміємо
09.06.2013 20:54:41
що ти бовдур або киндгоргол.
хто
10.06.2013 08:13:19
тут дурень бачать всі. А ще не так давно навіть допустити не могли того , що зараз відбувається. Або заключите договір до 2033 року, або позбудитесь комунальну земельку. То ЯК ?
хто злодій на ринку
10.06.2013 11:31:57
знає вся область. Як з пайовиками поступили, хто тепер володіє майном кооперації, може Сівак? Кому на ринку"Завокзальний" належить майно ОСС знаєте? ЧИТАЙТЕ;Волошина Оксана Анатоліївна, Голяр Віктор Володимирович, Горгут Володимир Михайлович, Завацька Світлана Олександрівна, Кандиба Олег Євгенович, Корука Лариса Леонідівна, Новохіжин Сергій Вікторович, Півнюк Петро Степанович. Тепер не місто отримуватиме дохід, а купка "ЗАСЛУЖЕНИХ" ділків.А ми будемо їздити по дірявих дорогах, у нас бракує шкіл і садочків, отже, ВСЕ КРАЩЕ КОМУ ?........
нагадує
10.06.2013 09:08:01
Дон Кіхота та боротьбу з вітрячками. Зберіться всі та прийдіть під міськраду, так як пару років назад приходили Горгуту землю просити. Де Іовенко яка вас туди водила? Підіть у неї спитайте де ваш договір.
до чого Іовенко
10.06.2013 11:20:19
її обдурили так як і нас. Інша справа - треба настирніше вимагати обіцяного Горгутом.
да
10.06.2013 13:01:30
а місяць назад ще вона особисто ходила між рядами та розказувала що то все проблеми "клєткі" а нам треба брати патенти виконувати якісь там норми та постанови та все буде нормально..ця жінка сама казала перед черговими зборами десь місяць назад що горгут підписує договір і все нормально.всім цілий день кого бачила..а на наступний день горгут на зборах каже що він підпише на 5 років на своїх чудо умовах..бо якісь такі таємні закони забороняють йому по другому..і та ходить з таємничим виглядом щось там нашіптує...люди подивіться хто перед вами-пенсіонерка,ну з бухгалтерською освітою,яка орендує два місця в підвалі в горгута та тупо тяне за нього массу..які таємничі знання -ми всі розплатимся за чергову її "помилку" своїми грошами.тільки на цей раз по повній...вже був в неї "юбілейниЙ".там вона тоже щось профспілкове своє зробила..наслідки знають всі..є якісь юридичні підходи до того.а не шепоти бабусі..в цій ситуації ця людина іуда.вникніть в суть процесу..вірте тільки коли договір буде на руках а не брєду вискочок..тим більше що там зараз горгут переписує на прибліжоних акції..хай вони підставні..але копійка капає..бухгалтерам..