В Україні значно зросли обсяги продажів через всесвітню мережу. Інтернет-магазини зайняли серйозні позиції на ринку послуг, оскільки зуміли запропонувати клієнтам досить непогані умови співпраці. Як наголошують аналітики, українці звернули увагу на ці сайти у всесвітньому павутинні через нижчі ціни та додаткові послуги. По-перше, в Інтернеті можна знайти товари, які коштують на майже 20 відсотків дешевше, ніж у звичайних супермаркетах або спеціалізованих магазинах. По-друге, вибір в таких точках продажу значно більший, ніж на вітринах традиційних маркетів. І, втретє, усе що ви забажаєте, будь-то електроніка, меблі, косметика і, навіть, продукти, вам доставлять додому і візьмуть за це досить символічну плату або зроблять це зовсім безкоштовно.