Національна комісія регулювання зв’язку (НКРЗ) заборонила мобільним операторам рекламувати свої „нульові” тарифи. Чиновники вважають, що таким чином ті вводять в оману клієнтів, оскільки насправді ніяких безкоштовних послуг немає. Послуга доступна тільки у разі щомісячного поповнення рахунку, тобто, не є безоплатною. „Насправді під "нулями" мається на увазі необхідність щомісячного поповнення рахунку”, - зазначила журналістам член комісії Людмила Артюшенко.

В НКРЗ зазначили, що до вересня цього року оператори повинні відмовитися від використання формулювання „нульові тарифи” у рекламі. Замінити їх мають на формулювання „пакет з абонплатою і наданням певної кількості безкоштовних хвилин”. Контролюватиме процес виконання цього рішення буде Державна інспекція зв\'язку, оскільки в НКРЗ немає прямих важелів на порушників цього рішення. У мобільних компаніях вже висловили своє обурення рішенням Нацкомісії, наголошуючи, що ніяких законів не порушують.