В Україні більшість магазинів розпродажі до "чорної п'ятниці" розпочали ще минулого тижня. Деякі рітейлери наприкінці жовтня оголосили "чорний листопад".

Читайте також: Чорна п’ятниця 2018: як українцям не стати жертвами обману

"Традиційно найбільші знижки ставлять на ті речі, які важко продати за звичайною ціною. Це застарілі колекції одягу чи моделі смартфонів. Намагаються позбутися товару, що залежався. Щоб привабити покупців, із невеликим дисконтом інколи продають товари з нових колекцій. Наприклад, один із столичних магазинів пообіцяв знижку на IPhone X", − розповів Gazeta.ua Іван Зайцев із Асоціації рітейлерів України.

Минулі роки за декілька тижнів до "чорної п'ятниці" магазини активно піднімали ціни. Тому під час розпродажів нічого не втрачали.

"Сьогодні маніпуляції з цінниками зустрічаються набагато рідше. Адже через інтернет можна перевірити, скільки коштувала та чи інша річ за тиждень до розпродажів. Магазини ризикують нарватися на критику в соціальний мережах", − наголошує Іван Зайцев.

Читайте також: Закрилась одна з найбільших фінансових пірамід: серед вкладників є українці

Він радить ретельно перевіряти товар перед тим, як купити його. Інакше є ризик придбати браковану техніку чи одяг.

"У "чорну п'ятницю" продажі магазинів збільшуються щонайменше вдвічі. Цьогоріч близько 30% українців гарантовано збираються щось придбати на розпродажах, свідчать останні дослідження. Перш за все, купуватимуть комп'ютерну техніку та електроніку, одяг, ювелірні прикраси", − підсумовує Іван Зайцев.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter