Верховна Рада не змогла ухвалити у першому читанні законопроект 2702-д, який міг покращити зовнішній вигляд міст, засмічених занадто великою кількістю рекламних конструкцій.
Читайте також: До наметового містечка у Києві стягнули Нацгвардію та автозаки
За відповідне рішення у четвер проголосували менше 200 народних депутатів, передає Українська правда.
Зокрема, згідно із законопроектом, мовою усієї реклами мала бути лише українська, за винятком назв брендів.
Депутати не тільки відмовилися підтримати новий закон, а й не захотіли відправити його на доопрацювання в профільний комітет або авторам.
Один з ініціаторів законодавчої норми Олександр Опанасенко з фракції "Самопоміч" розповів, що, окрім іншого, новий закон мав прибрати нелегальні рекламні конструкції з вулиць, зробити прозорими правила гри на ринку зовнішньої реклами, забрати від місцевої влади повноваження щодо надання зайвих дозволів на розміщення реклами.
Проти законопроекту виступила депутат від фракції БПП Наталія Новак. Вона сказала, що документ монополізує ринок зовнішньої реклами, дає преференції для існуючих гравців ринку та містить корупційні норми, адже в проекті є багато нечітких правил, які створюють лазівки для корупції.
Читайте також: Журналісти підловили Савченко на підозрілій поведінці у парламенті
Після невдалого голосування виступила Вікторія Сюмар, голова комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, через який пройшов законопроект. Вона назвала це голосування "відверто лобістським".
"Багаторічна робота багатьох експертів була абсолютно нівельована людьми, які мають прямі інтереси у сфері зовнішньої реклами", – заявила депутат.
Сюмар пообіцяла, що журналісти-розслідувачі обов'язково з'ясують імена цих нардепів.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає