Якщо сімейний лікар з якихось причин не має можливості прийняти пацієнта, врегулювати ситуацію повинен заклад, який надає першу медичну допомогу. Заклад охорони здоров’я повинен забезпечити заміну.
Читайте також: Гройсман розвіяв міф щодо нової медичної реформи в Україні
Про це повідомляє Міністерство охорони здоров’я в рамках роз’яснення нещодавно затвердженого Порядку надання первинної медичної допомоги, передає "Zdorov.info".
В такій ситуації адміністрація медичного закладу повинна завчасно інформувати пацієнтів. Повідомлення повинно містити інформацію про нового лікаря. Адміністрація також повинна простежити, щоб медична допомога надавалась безперервно.
Пацієнтам практики інформація про заміну лікаря повинна надатись завчасно. Якщо зміна передбачувана, коли лікар відправився у відрядження чи у відпустку, то попередження про це має бути надано за тиждень. Якщо лікаря немає з непередбачуваних причин, наприклад, в разі хвороби, то попередження має бути надано у перший день.
Пацієнту нічого при цьому робити не потрібно. В тому числі нема потреби йти до головного лікаря, писати заяву чи підписувати нову декларацію.
З 2 квітня 2018 року в Україні починається кампанія з вибору сімейного лікаря. МОЗ також зазначає, що не потрібно в перший же день йти в заклади охорони здоров’я для підписання декларації. Це призведе до великих черг та непотрібної втрати часу.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає