Для зручності клієнтів, наданні інформаційної підтримки навіть під час карантину КП "Луцькводоканал" розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм−ботом.
Читайте також: Повідомили, скільки лучанам нарахують за послугу з централізованого опалення у лютому
Щоб дізнатись суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію, повідомляється на сайті Луцької міської ради.
"В зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн−сервісів. Ми робимо все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм−бот для наших клієнтів", − повідомив директор КП "Луцькводоканал" Віктор Гуменюк.
Читайте також: Луцьк входить у п'ятірку міст України з найдорожчою комуналкою
Для використання боту необхідно:
перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot
слідуючи підказкам додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати.
Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody−vulyc−dlya−reyestraciyi.html
введи перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).
За допомогою боту Ви зможете:
− гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;
− отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;
− переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає