Для зручності клієнтів, наданні інформаційної підтримки навіть під час карантину КП "Луцькводоканал" розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм−ботом.

Читайте також: Повідомили, скільки лучанам нарахують за послугу з централізованого опалення у лютому

Щоб дізнатись суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію, повідомляється на сайті Луцької міської ради.

"В зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн−сервісів. Ми робимо все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм−бот для наших клієнтів", − повідомив директор КП "Луцькводоканал" Віктор Гуменюк.

Читайте також: Луцьк входить у п'ятірку міст України з найдорожчою комуналкою

Для використання боту необхідно:

перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot

слідуючи підказкам додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати.

Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody−vulyc−dlya−reyestraciyi.html

введи перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).

За допомогою боту Ви зможете:

− гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;

− отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;

− переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook